• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Aprilia RSV -04 ongelma.. Apua tarvitaan!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sape99
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sape99 sanoi:
En vaan tajuu miten saan liitettyä nuo kuvat tähän..

Vain maksava jäsen pystyy tallentamaan kuvan suoraan foorumille. Tuolla kuvajahtiosiossa on ohjeita miten esim kuvat.fi tai vastaavan palvelun kuvan voi linkittää.

Sape99 sanoi:
tuntuu jotenkin että ajoitus on pielessa.. lyö kunnon liekit mootori jarrutuksellaa... ja koe ajon jälkeen taas rupesi rykimään. Otin kuvia mutta taas en tajuu miten liitetään tähän

Tämän perusteella vaan niin kovasti kuulostaa latausongelmalta. Paukkuu moottorijarrussa ja koeajon jälkeen alkoi nykimäön, eli kun akun jännite putos täydestä latingista…

D-Iivil sanoi:
Mittaappa mun mieliksi se latausjännite vielä kertaalleen. Silloin kun ei lataa, niin se ampuu kyllä putkessa joka kerta kun löysäät kaasua.

Missä päin Suomea oot? Mulla on yks ylimääräinen jännitteensäädin jos näyttää että se(kin) on sulta antautunut ja haluat vaikka testata.

aln myös kallistumaan tohon latauksen säätimen suuntaa.Asun tässä Vaasan lähellä Tervajoella

Sape99 sanoi:
aln myös kallistumaan tohon latauksen säätimen suuntaa.Asun tässä Vaasan lähellä Tervajoella

No mitä se latausjännite oli? Helpoin tapa varmistaa asia. Jos ei oo yleismittaria, niin kato mitä se pyörän mittaristo sanoo. Pyörä tulillej ja kolme kertaa plus-nappia mittaristosta.

Yleismittarin saa kympillä ja kannattaa kyllä selainen ostaa. Semmoinen missä on vaihtovirta (AC) ja tasavirta (DC) tosin taitaa kaikissa olla.

Älä ainakaan Electrix Worldin staattoria osta. Kesti minulla 1000km ja kaverilla 6000km. Ei kuulemma takuunalainen vika, vaan pyörän tai asennuksen vika.

Rick's Motorsport Electronicsin staattorin saat jenkeistä viikossa, maksaa tulleineen ja rahteineen 150e.

Back