• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Aloittelijan terveisiä - FZ6 SA kesymmäksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Partypete
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse siirryin DT125:stä 3 vuoden tauon jälkeen tonniseen Fazeriin, enkä pidä sitä mitenkään tappovehkeenä, säätelee vauhtia sillä oikealla ranteella niin hyvin menee.

600cc:llä ei saa rengasta irti kun todella väärällä käytöllä.. esim pyörä kallellaan ykkösellä villi kaasunavaus, sateella onnistuu vielä helpommin

Tuon hiljaisemmaksi saamisen ymmärrän vaikka vakiona ovatkin sopivan hiljaisia. Vituttaa se meteli jo ajaessa ja naapureita varmaan kaupungissa vielä enemmän

600cc:llä ei saa rengasta irti kun todella väärällä käytöllä.. esim pyörä kallellaan ykkösellä villi kaasunavaus, sateella onnistuu vielä helpommin

Tuon hiljaisemmaksi saamisen ymmärrän vaikka vakiona ovatkin sopivan hiljaisia. Vituttaa se meteli jo ajaessa ja naapureita varmaan kaupungissa vielä enemmän
...OT, mut se riippuu edelleenkin siitä pyörästä, 600 fazeri tai vastaava niin tuskin, 600 husse tai kotari, tai 250 crossi niin joko takarengas piirtää tai etunen menee taka-akselin kautta ympäri...

Tuo kyllä kiinnostaa että miten hiljaiseksi mopon saisi ilman ylimääräisen kauhean näköistä/kokoista mökäpönttöä menettämättä tehoja... ...mua vituttaa yli kaiken ajaa kavereiden motojen tai rykkösten perässä missä on suora e-leimattu arrow - -ttu aivan kauhee mökä ja korvat soi. Kyllä moposta saa ääntä lähteä, en mä sillä mut liika on liikaa...

...paitsi kuutioissa...

Back