Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei. Keinonahka hikoiluttaa lampimalla ja hajoaa helposti. Kellahdat kaupungissa kavelyvauhdista ja hanska (seka kammen) puhki. Ihminen (ja jopa varttibuuri) ottaa vaistomaisesti kammenella vastaan.hanskat halpahallista keinonahka 5€
Näin tekee.Ei. Keinonahka hikoiluttaa lampimalla ja hajoaa helposti. Kellahdat kaupungissa kavelyvauhdista ja hanska (seka kammen) puhki. Ihminen (ja jopa varttibuuri) ottaa vaistomaisesti kammenella vastaan.hanskat halpahallista keinonahka 5€
Ei välttämättä kämmenellä. Itte kun lippasin kesällä niin kämmensyrjä ja rystysuojat otti osumaa, sekä kyynärpäät ja polvet. Tulin kait tonttiin jonkinlaisessa "nyrkkeilijän suojaus" -asennossa mahalleni. Kämmenpuolihan on usein huonommin suojattu kun rystypuoli, ja ilmeisesti hyvästä syystä. Ne kovat rystysuojat onneksi hanskoissa oli, kuluivat melkein puhki. Suosittelen ehdottomasti kunnollisia ratahanskoja, joissa on myös ranneluun suoja.Ei. Keinonahka hikoiluttaa lampimalla ja hajoaa helposti. Kellahdat kaupungissa kavelyvauhdista ja hanska (seka kammen) puhki. Ihminen (ja jopa varttibuuri) ottaa vaistomaisesti kammenella vastaan.hanskat halpahallista keinonahka 5€
Mä en kyllä noihin farkkuihin rahojani laittaisi.Kiitoksia jo nyt tulleista vastauksista!
Itse kahtoin näitä ajofarkkuja, ovatko hyviä näin illan lyhkäsille ajokerroille, enemmän kesää katsoen? Mistä hyvää halvalla? Voi olla, että aluksi totuttelen "kaupunki" ajamisella. Mutta suurin tavoite olisi ensi kesänä tehdä kaverin kanssa edes jonkin näköinen matka! [wink]matkakohteisiin vinkkiä [/wink]
Yks päivä vierailin jo liikkeessä ja myyjä suositteli minulle selkäpanssarin ostoa, kaiken varmuuden vuoksi. Näistä hyviä kokemuksia?
Ja rata-ajoa tulen ehdottomasti kokeilemaan! Se on must!![]()
JOtain muutakin voi näppärillä sormilla tehdä..Puhumattakaan siitä ikävästä puolesta jos menetät sorminäppäryytesi etkä pysty napittamaan paitaasi, kirjoittamaan kynällä, syömään, tai edes kirjoittelemaan huonoja juttuja tänne .orgiin.
Joo. Tunkea peukalot korviin ja heilutella muita sormia. Norsuako esitat?JOtain muutakin voi näppärillä sormilla tehdä..Puhumattakaan siitä ikävästä puolesta jos menetät sorminäppäryytesi etkä pysty napittamaan paitaasi, kirjoittamaan kynällä, syömään, tai edes kirjoittelemaan huonoja juttuja tänne .orgiin.![]()
Vanha k..toriksen rämpyttäjäJOtain muutakin voi näppärillä sormilla tehdä..Puhumattakaan siitä ikävästä puolesta jos menetät sorminäppäryytesi etkä pysty napittamaan paitaasi, kirjoittamaan kynällä, syömään, tai edes kirjoittelemaan huonoja juttuja tänne .orgiin.![]()
Tytöt tykkää kun saa katteiden ruuvit kaikki talteen![]()
Eihän ajosaappaat kävelyyn ole suunniteltukaan.Jostain syystä pitäisi saada joku 2-osanen nahkapuku, mutta enhän mä sillä voi joka päivä ajaa. Goretex-teltta ei istu tyyliin, vaikka on varmaan kätevä. Sitten kunnon saappaat, mutta eihän niillä voi kävellä.
Eli mitä te käytätte kaupungiajossa, menossa kavereille, työhön, jos matkan varrella ei ole motaria tai muuta?
Normaaliin ajeluun minusta tilaa pitää olla myös noille kerrastoille, fleecelle ym. Yksi iso tekijä on myös selkäsuoja. Forcefieldin selkäsuojan alaosa tulee huosujen alle ja lisää vaatimusta housujen vyötärön mittaan. Parasta on, jos on kaikki tarvittavat vaatteet ja varusteet mukana, kun sovittaa nahkapukua päälle. Jos nahkapuvun malli on hyvä, niin kyllä ne suojat pysyy hyvin kohdillaan numeroa isommallakin puvulla. Sanoisin, että jos esim. koko 50 on juuri sopivan napakka päällä, kun alla on kalsarit ja t-paita, niin koko 52 toimineen ok myös kerrastojen ym. kanssa kylmemmällä. Eikä ole kuitenkaan liian iso vaikka vain kalsarit ja t-paita alla.Olen tainnut (täältä) lukea, että nahkaisen ajotakin (ja housujen) pitäisi olla kohtalaisen tiukat, että suojat pysyy paikallaan. Miten paljon pitää varata tilaa kerrastoille alle? Kesäkuumalla kai tarkenee pelkkä tpaita takin alla, ehkä ilman vuortakin. Mutta kylmällä pitäis mahtua useampi paitakin. Ja sama housujen kanssa.
(okei, mä heittäydyn jo ihan avuttomaksi. Seuraavaksi varmaan kysyn miten usein mun pitäis vaihtaa kalsarit...)