Minulla on Scottin ajopuku(taitaa olla mallia Drake), Scottin omalla kalvolla. Testattu rankkasateessa, eikä mistään tullut vettä sisään. Ainoa vain, että takin taskuissa olleet kamat eivät ilmeisesti ole kalvon suojaamia, joten meni sitten yksi kappale matkapuhelimia ja lompakko sisältöineen.
Kyllä nuo ihan käypäsiä kamppeita ovat ilman Gore-Texiäkin, se hintaero Goreen on kuitenkin aika valtava, kun vertaa tuota täysin laadukasta Scottia vaikka Rukan Armaxiin.
Seuraavakin ajokampe on näillä näkymin Scottin valmistama, hyvän näköisiä laadukkaita peruskamppeita, mitä itse olen noita katsellut. Vähän jäi harmittamaan, kun pihistelin järkisyillä tuossa takissa, kun sitä olisi saanut nahkaisenakin. Eikä sitä mustaa takkia edes erota kauempaa, onko se nahkaa vai tekstiiliä.
Ajokamppeet kannattaa uusia kauden ulkopuolella, kysymällä on joka kerta irronnut isoja prosentteja, ja jos kerralla uusii isomman läjän, tulee vielä suurempi ale. Vaatiihan se massia mutta eihän tämä mitään halpaa huvia muutenkaan ole.
Niin StylMartinin saappaat mulla tällä hetkellä on, myyjä suositteli. Vedenpitävät ja helppo pukea, voin suositella. Oisko maksanu jotain 170-180 euroa. Nilkassa on lukkokiristin, ja varsi on tarrasäätöinen. Jos ei ole varaa ostaa useampia kenkiä, kannattaa ostaa heti kerralla kunnon saappaat. Se hieman tympii matkan päällä, kun vesisateen jatkuessa se rupeaa pikkuhiljaa tunkemaan nilkasta sisään se kosteus.