Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämäpä tuntuu kiinnostavaltaPande_K sanoi:Tuossa aikaisemmissa viesteissä taisikin tulla lähes kaikki nykyautomaatit, mutta Hondalla on tuollainenkin kuin NC 700X DCT jota voi käyttää automaattina, on kohtuuhintainen ja muutenkin vaikuttaa aloittelijalle sopivalta jos sellaista etsit.
Fibanacci sanoi:Voiko ajokortin saada pelkästään automaattivaihteiselle pyörälle?
Niin, tätä mä just ajattelin. Varmaan lähes kaikissa poliisin myöntämissä luvissa on myöntämisperusteissa, että lupaan voidaan liittää ehtoja tai rajoituksia. Näin se on varmasti ajokorteissakin. Eikös joku mäkimieskin saanut alle 18v. ajokortin, millä sai ajaa vain harjoituksiin ja sieltä suoraan kotiin tai jotain sellaista, vai muistanko väärin.-perttu- sanoi:Auton kanssahan tämä on mahdollista eli jos inssi on ajettu automaatilla, niin ajokorttiin tulee lisäehto automaattivaihteesta. Ehto rajaa manuaalivaihteisten käyttömahdollisuuden pois. Voisi kuvitella tämän olevan siis mahdollista MP:lläkin tapauksissa joissa esim. vasen jalka on osittain/kokonaan proteesi tai normivaihteen käyttö ei muuten onnistu.
Fibanacci sanoi:Niin, tätä mä just ajattelin. Varmaan lähes kaikissa poliisin myöntämissä luvissa on myöntämisperusteissa, että lupaan voidaan liittää ehtoja tai rajoituksia. Näin se on varmasti ajokorteissakin. Eikös joku mäkimieskin saanut alle 18v. ajokortin, millä sai ajaa vain harjoituksiin ja sieltä suoraan kotiin tai jotain sellaista, vai muistanko väärin.
No todella komeaBMWR1100RT sanoi:
Aloittelia mielestäni olen, koska moottoripyörällä olen ajanut vasta muutaman vuoden ja kilometrejä on tullut n. 7000. Vähäiseen määrään on syynä kipeä selkä, mutta ajaa haluan aina kun selkä sallii. Nykyinen pyörä on Kawasaki ER6f ja vähäisestä ajomäärästä johtuen, tahtoo meikä sekoille vaihteitten kanssa
Siksi automaatti olisi nam. Vaihdenäyttöä ei tuohon kai vieläkään saa.