Tässäpä hieman omakohtaista kokemusta "uudelleen" aloittamisesta:
Itse olen ajanut MP:llä vuodesta 1986 ( ja sitäkin ennen "salaa", kun ei ollut korttia
), pitäen aina välissä joitain taukoja, kun elämän tilanne on muuttunut ( intti, lapset, talojen rakentaminen, autoharrastukset etc ),
Viimeksi taukoa oli 7 vuotta ja ennen taukoa oli Japsi customeita useita erillaisia, kun olin niihin tykästynyt ja mukavalta ne näytti....Silloin ajaminen oli "kulmilla pyörimistä" ja mittariin tuli 3-5 tkm/vuosi.
Pari-kolme vuotta sitten 40-villityksessä aloittelin harrastuksen " vahingossa", kun pihalle tuli vaihdoosa autoon Kawa ZX-9R, jonka ostin täysin sokkona ja koeajamatta, kun myyjä toi pyörän pihaani kauempaa itäsuomesta... Onneksi on hyvä yksilö
..
Nyt harrastus näyttäytyy aivan uudessa valossa customien jälkeen, kun on ajanut "kyykkypyörällä".... mittariin tulee nyt n 10 tkm / vuosi ja ajamisesta nauttii nyt aivan erilailla, kuin vuosia sitten customilla... nyt alla on MP, joka on tehty maantielle ja sillä voi helposti ajaa 500km/päivä...
Suurempi pyörä ( ZX-12R ) tuli hankittua vain siksi, että olen 2metrinen ja yli 100kg.. eli mahdun isompaan Kawaan helpommin....ja sellainen "hyvä yksilö" sattui taas vahingossa eteen...
Ensikesänä suunnitteilla on Balttia - pohjois Eurooppa - Skandinavian kierros ja paljon paljon muuta.... Eli lumien sulamista odotelle
Itse olen ajanut MP:llä vuodesta 1986 ( ja sitäkin ennen "salaa", kun ei ollut korttia
), pitäen aina välissä joitain taukoja, kun elämän tilanne on muuttunut ( intti, lapset, talojen rakentaminen, autoharrastukset etc ),Viimeksi taukoa oli 7 vuotta ja ennen taukoa oli Japsi customeita useita erillaisia, kun olin niihin tykästynyt ja mukavalta ne näytti....Silloin ajaminen oli "kulmilla pyörimistä" ja mittariin tuli 3-5 tkm/vuosi.
Pari-kolme vuotta sitten 40-villityksessä aloittelin harrastuksen " vahingossa", kun pihalle tuli vaihdoosa autoon Kawa ZX-9R, jonka ostin täysin sokkona ja koeajamatta, kun myyjä toi pyörän pihaani kauempaa itäsuomesta... Onneksi on hyvä yksilö
..Nyt harrastus näyttäytyy aivan uudessa valossa customien jälkeen, kun on ajanut "kyykkypyörällä".... mittariin tulee nyt n 10 tkm / vuosi ja ajamisesta nauttii nyt aivan erilailla, kuin vuosia sitten customilla... nyt alla on MP, joka on tehty maantielle ja sillä voi helposti ajaa 500km/päivä...
Suurempi pyörä ( ZX-12R ) tuli hankittua vain siksi, että olen 2metrinen ja yli 100kg.. eli mahdun isompaan Kawaan helpommin....ja sellainen "hyvä yksilö" sattui taas vahingossa eteen...
Ensikesänä suunnitteilla on Balttia - pohjois Eurooppa - Skandinavian kierros ja paljon paljon muuta.... Eli lumien sulamista odotelle