Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinpä. Siellä ne ovat Rattojen yms. seassa...Enpä tiedä olenko ihan toope, mutta paskahuussista löytyy monet vuosikerrat niin stormin, duellin kuin oolraitinkin katalookeja...![]()
Minun mielestä olisi parempi ilman sitä roiskeläppää ja Lissun termostaattit kertoo ilman olevan viileääKuvaston parhaat palat.
Sivu 69: Kiva roiskeläppä!
Sivu 143: All Rightin lissu seuraa jännittyneenä kisoja.
![]()
![]()
![]()
No pitäisikin uusia sukkia ostaa, jos kävisi vaikka 10 paria noita mustia pitkävartisia hakemassa, ei maksaisi kuin 790€.. ei voi olla.. ei edes AllRigthilla.. ei voi.. voisiko kyseessä olla 10kpl pakkaus, mutta se on unohtunut mainita?Tuollahan on myös edullisia sukkia 79€.
Sivu. 91![]()
Itsekin hieman ihmettelen, että miten ihmeessä tuo löysi tiensä eteisen lattialle, osoitteeseen jossa olen asunut vasta kuukauden päivät ja vieläpä oikealla osoitteella. Mistä ne nämä tiedot oikein raapivat?Hintaa lisää tuollainen pakkopostitus, itselle ei löydy kataloogista mitään, ei edes ilmaiseksi.
Tusinamopoilijoiden tusinakrääsää![]()
Voiko tosiaan olla mahdollista, että 79,00 euroa voidaan yhdestä sukkaparista kiskoa ?Tuollahan on myös edullisia sukkia 79€.
Sivu. 91![]()
Ajoneuvoreksiterikeskuksesta tjsp ottavat tiedot. Myös Delta auton mainokset tulevat sitä kautta, kun osaavat sopivasti tarjota vaihtotarjousta juuri samasta autosta kuin mitä tisellään on.Itsekin hieman ihmettelen, että miten ihmeessä tuo löysi tiensä eteisen lattialle, osoitteeseen jossa olen asunut vasta kuukauden päivät ja vieläpä oikealla osoitteella. Mistä ne nämä tiedot oikein raapivat?
Ei se ole hullu, joka pyytää, vaan se, joka maksaaVoiko tosiaan olla mahdollista, että 79,00 euroa voidaan yhdestä sukkaparista kiskoa ?Tuollahan on myös edullisia sukkia 79€.
Sivu. 91![]()
Siinä on melkein pakko olla painovirhe ts. pilkku väärässä kohtaa eli hinta olisi 7,90 euroa/pari![]()
Sinänsä hauskaa että se myös tänne kolahtaa postiluukusta, kun on tuo osoitteenluovutuskielto ollunna jo useamman vuoden siellä päällä....Ajoneuvoreksiterikeskuksesta tjsp ottavat tiedot. Myös Delta auton mainokset tulevat sitä kautta, kun osaavat sopivasti tarjota vaihtotarjousta juuri samasta autosta kuin mitä tisellään on.Itsekin hieman ihmettelen, että miten ihmeessä tuo löysi tiensä eteisen lattialle, osoitteeseen jossa olen asunut vasta kuukauden päivät ja vieläpä oikealla osoitteella. Mistä ne nämä tiedot oikein raapivat?