• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Allright 2006 kuvasto saapui postissa tänään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suiza 1200
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olihan siinä pumaskassa semmoinen öljynsuodattimen aukaisutyökalu. Just se mitä ilman ei saa suodatinta auki, ei sitten millään ilveellä.
Niin ja sadeasut. Nämä on nyt hankintalistalla.

Joo, looki tuli päivää ennen niitten uuden putiiikkipaikan avajaisia.

Ostin tuossa 2002 loppukesästä firmasta ajohanskat "waterproof" ja sadeasun.
Molemmat vein takaisin yhden kuuden tonnin kilsan lenkin jälkeen. Vesi kesti hanskoissa melko hyvin, tosin sisäpuolella ja sadeasun sisäpinnat irtosi lahkeista kun vauhtia oli välillä näppäset puoltoistasataa useemman kilsan matkalla vesisateessa aatunmaalla.

No, nyt näytti katalookissa olevan jo parempiakin ajohanskoja.
Onpahan ainakin jotain edistystä tullut vaikka toiset kirjoittavat valinnan vähentyneen.

Stormiin mäkin kannan rahani mielummin. Allrightista ei toi tinkiminen onnistu kuin stormilta ja jos hinta ei putoa mun tinkimisellä niin jää ostamatta ihan noin periaatteesta. Tinkiminen on hauskaa ja viihdyttävää
smile_org.gif
Saa hyvälle mielelle onnistumisen jälkeen.
On kyllä totta että Biketeam on helvetin kallis ainakin lähtöhinnoiltaan, mutta tinkivaraakin on. Varmaan joka pyörässä se tonni.

sivu 131 ...äänet eivät ole HEINON pyörän tasolla???
sivu 135 laser vaimentimien taulukossa kawasakin jälkimmäiseltä kohdalta löytyy suzukin mallit eli on pieniä mokia tullut lehden teossa.

Kuvaston parhaat palat.

Sivu 69: Kiva roiskeläppä!

Sivu 143: All Rightin lissu seuraa jännittyneenä kisoja.

tounge.gif
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif

Kävin hakemassa tänään Stormin kataloogin ja siinä olikin aika paljon tavaraa, tosin ei omaan pyörääni sopivia mainittavasti. Mutta noin yleisesti ottaen niin aika paljon parempi kuin Allraitin ja Duellin kataloogit.
Ja taitaa Storm olla pikkuisen halvempikin.

Hintaa lisää tuollainen pakkopostitus, itselle ei löydy kataloogista mitään, ei edes ilmaiseksi.
Tusinamopoilijoiden tusinakrääsää
bawling.gif
Itsekin hieman ihmettelen, että miten ihmeessä tuo löysi tiensä eteisen lattialle, osoitteeseen jossa olen asunut vasta kuukauden päivät ja vieläpä oikealla osoitteella. Mistä ne nämä tiedot oikein raapivat?

Olen varmasti joskus jotain oolraitsilta ostanutkin, harmaa tusinademarimopoilija kun olen, mutta olen kieltänyt tietojeni käytön ja välityksen suoramainontaan....tämä tosin vain siitä syystä, että se pari tonnia paperijätettä, joka vuoden aikana luukusta tuupataan harmittaa, joten katalogi itsessään ei sinällään aiheuta ahdistusta.

Itsekin hieman ihmettelen, että miten ihmeessä tuo löysi tiensä eteisen lattialle, osoitteeseen jossa olen asunut vasta kuukauden päivät ja vieläpä oikealla osoitteella. Mistä ne nämä tiedot oikein raapivat?
Ajoneuvoreksiterikeskuksesta tjsp ottavat tiedot. Myös Delta auton mainokset tulevat sitä kautta, kun osaavat sopivasti tarjota vaihtotarjousta juuri samasta autosta kuin mitä tisellään on.

Tänne tulee kaikki mp-aiheinen hallituksen nimellä, kun se on haltijana rekisteriotteessa
mad.gif
.

Ajoneuvoreksiterikeskuksesta tjsp ottavat tiedot. Myös Delta auton mainokset tulevat sitä kautta, kun osaavat sopivasti tarjota vaihtotarjousta juuri samasta autosta kuin mitä tisellään on.
Sinänsä hauskaa että se myös tänne kolahtaa postiluukusta, kun on tuo osoitteenluovutuskielto ollunna jo useamman vuoden siellä päällä....
omg.gif

Back