• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

All Right

All Right on sikahintainen putka.
Ite oon ostanut Lappeenrannan All Rightistä yhen uuden pyörän
Ai ne myy siellä lappeenlannan All Wrongissa jotain mopojakin... Ei ainakaan tuossa vantaalla ollut eilen kun käväsin... Taitaa olla hiljasta liikkeidenkin osalta lappeenrannassa...

OSOITTEET:

MYYMÄLÄ:

Virkatie 7, 01510 VANTAA

p. 09-8770 5012

TOIMISTO/PUHELINMYYNTI:

Amerintie 1, 04320 Tuusula

p. 09-8770 500

VARASTO:
Teollisuustie 8-10, 02880 Veikkola

PS. Bomber voisi aktivoitua siinä kirjoittelussa!

Hyvin toimi palvelu perjantaina kun renkaat vaihdatin. Menin varaosatiskille ja ostin renkaat, jonka jälkeen ajelin pyöräni takapihan puolelle ja kysäsin jonon pitutta ja lupasivat ottaa seuraavaksi hoitoon
062802jumpie_prv.gif

Joku puol tuntia hoitoon oton jälkeen renkaat oli alla ja asentaja luovutti pyörän varoittaen samalla uusien renkaiden liukkaudesta.

Hyvää ja ripeää palvelua, jos oisivat vielä ketjut kiristäneet niin ois ollu täys kymppi
bowdown.gif

(ei sillä ettenkö itsekin sitä osaisi
tounge.gif
)

760egen KYPÄRÄ!!? Get the fuck out of here!
biggrin.gif

100egen potta riittää ihan hyvin.. jos niin kova isku tulee, että tarvii jotain kuitukypärää niin parempi vaan, että ei jää kitumaan rullatuoliin.
wink.gif

Tuli mällättyä tossa muutama vuosi sitten ihan muovipotan kanssa ja kupoli kajahti assuun niin kovaa, että päässä pimeni hetkeks, mutta potta ehjä..
Ajelee ekaks muutaman vuoden tollanen muoviromu päässä ja ostaa sitten kunnon kypärän niin tule enään ikinä tollasta ostettua...

Mä joudun kyl antamaan kyseiselle puljulle piiiiitkän miinuksen. Neljä kertaa olen käyny asioimassa kyseisessä liikkeessä ja ei koskaan ole tarttunu mitään mukaan. Joko en ole saanu palvelua, tai sit on myyty ei oota.
mad.gif

Mä joudun kyl antamaan kyseiselle puljulle piiiiitkän miinuksen. Neljä kertaa olen käyny asioimassa kyseisessä liikkeessä ja ei koskaan ole tarttunu mitään mukaan. Joko en ole saanu palvelua, tai sit on myyty ei oota.
mad.gif
pitkä miinus täältäkin... koskaan liikkeessä asioidesa ei ole saanu osaavaa palvelua ja joka kerta kun sieltä on jotain tilattu niin toimitukset on mitä sattuu, viimesin ketjuratas paketti ilman takaratasta
veryangry.gif

pitkä miinus täältäkin... koskaan liikkeessä asioidesa ei ole saanu osaavaa palvelua ja joka kerta kun sieltä on jotain tilattu niin toimitukset on mitä sattuu, viimesin ketjuratas paketti ilman takaratasta
veryangry.gif
Niin, jostain kertonee sekin, että nettisivujen tarjousosio hehkuttaa viime joulun tarjouksia...

Kumma, että nettisivut pitää olla, mutta sitten niitä ei viitsitä ylläpitää.
033102ass_1_prv.gif

jos jossain sekoillaan niin tuolla Allspritessä... tänään onneks mun eduks, niittilukkoa ostaessa tuli ihan käypänen hinta kun ei kassatyttö osannu kattoa koneesta oikeata hintaa
tounge.gif

En asioisi tuolla jos ei olisi pakko
033102ass_1_prv.gif

No mutta, sitten kun ei ostetakkaan mitään vaan haetaan mm. kuvastoa. Noh kävimpä tiskillä kysymässä mönkiä kuvastoa niin "Ei oo, ei semmosta olekkaan." No mites kelkkakuvasto "Joo niitä oli mutta loppu on. Talven aikoihin tulee lisää"... No siitä 2päivää etiäppäin niin Mönkijä 2007 kuvasto pamahtaa postilaatikkoon.
omg.gif

Viime perjantain uusien varusteiden hankintareissu eteni seuraavaa reittiä: Allright Outlet, Espoo, Allright, Vantaa ja Yamaha-Center Vantaa.

Outletissa tiedusteltiin avun tarvetta myyjän toimesta ensimmäisten kahden minuutin aikana. Totesin, että en nyt vielä tarvitse, mutta tulen kohta kysymään. Ja kun olin valintani rajannut muutamaan artikkeliin, kysyin myyjää, ja hän auttoi valitsemaan parhaan. Housuja en sieltä löytänyt, mutta myyjä ohjasi minut Vantaalle, ja vakuutti, että sieltä löytyy.

Vantaan Allrightistakaan ei ko. pöksyjä löytynyt, tai löytyi, muttei kokoja. Avulias myyjä tarkisti, että Yamaha-Centerissä on. Sinne siis.

Yamaha-Centerissä myyjä sanoi, että housut ovat Veikkolassa varastossa. Kokeilin toisia, ei hyvät. Kun vein housut pois, huomasin, että mallinukella on haluamani housut, ja kokokin on oikea. Myyjä sanoi, että "erittäin mielellään" riisuu huosut nukelta ja myy ne minulle. Ja kaupat tuli.

Kaikenkaikkiaan joka paikasta jäi todella hyvä maku. Ja voin suositella koko "ketjua"

P.S. Yamaha Centerin ko. myyjän olen nähnyt aiemmin töissä Vantaan Allrightilla...

Annan miinuksen. Laukkuhylly loistaa tyhjyyttään. Kolmena kesänä peräkkäin olen käyny kattomassa josko olisi kappa tk710 tavararullaa hyllyssä. Ei ollu tänäänkään, eikä muinakaan vuosina. Voisivat tilata isomman satsin jos noilla on kova kysyntä (ja muillakin laukuilla kun hyllyssä ei oo mitään). En jaksanut jäädä kyselemään kun tiskille oli jonoa ja vaan yksi kaveri hommissa. Parina viime kesänä sama homma (vai oliko sillon yhtäkään siinä tiskillä)

Ei sillä että hirvee tarvis olis mutta käyn taas ensi kesänä jos on niitä olisi hyllyssä.
nixweiss.gif

^^ tai miksi et anna nimeäsi tilauslistalle siellä? Itselle sama kassi tuli kahdessa kuukaudessa viime kesänä, kun jäin jonottelemaan. Ne tosiaan menee sitä myöden kun niitä saavat.

Nuori myyjä oli hyvin ystävällinen, auliisti neuvoi etsimään muista liikkeistä, pari oikein nimeltä mainiten, kun omat hyllyt olivat "hirveestä mopobuumista" johtuen tyhjillään.

Eikä siellä kyllä ollutkaan saappaita eikä hanskoja, jos jotain oli niin ei kokoja kuitenkaan. Harvinaisempaa tavaraa ei viitsinyt sitten alkaa kyselemäänkään.

Tänään tupsahti postista Allrightin mainos. Kuulemma elonkorjuupäivät tms. ja kovia alennuksia. Onkos joku jo käynyt kattomassa millaisia alennuksia on ja missä tavarassa?

kävin ostamassa outletista ajokengät ja hanskat ja moitteetonta palvelua sain. myyjä nöyränä juoksi hakemassa eri vaihtoehtoja ja oikeaa kokoa. sopivat kengät löydettyäni sain viel hyvän lisäalennuksenkin
062802jumpie_prv.gif

tulen asioimaan siellä jatkossakin tarvittaessa.

Ei ole valittamista palvelusta. Ekaa kertaa asusteita hankkiessani errrrittäin nätti naismotoristi myyjä opasti huolella oikean koon valinnassa. Tiedusteli muutkin varustetarpeet ja pahoitteli kovasti kun ei pystynyt myymään Raid II:sta yhtä halpaan hintaan kun kerroin toisaalta saavani (Reliatec
biggrin.gif
).

Nyt kahvasuojat kipaisin eilen ja alennusmyyntien ansiosta hinta tipahti jopa 10e siitä mitä halvimmillaan olisin netistä (MCscatter) saanut samat.

En astu enää ikinä ko. liikeeseen.
Eilen ajoin 50km vantaan all rigth:iin ostaakseni takin, housut, hanskat ja mahdollisesti saappaat.
Kello oli 18.06 ja myymälä olikin laittanut talvi aukioloajan ja mennyt klo 18 kiinni.
Ovi oli kuitenkin auki ja asiakkaita sisällä, joten menin sisälle ja kysyin, että voisinko vilkasta ajokamoja, kun olen tänne asti ajanut.
Jolloin takahuoneesta tai jostain tulee myyjä ja huutaa:"VITTU ME OLLAAN JO KIINNI". johon kassalla ollut toinen myyjä:"joo huomenna sitten paremmalla onnella".
Ei voinut ku alkaa nauramaan ja sanoa, etten astu enää ikinä moiseen puljuun ja suksin vittuun sieltä.
Tänään siten hain ajokamat toisesta liikeestä -50% all right:n hinnaston hinnoista, joten taisin silti olla se kuka voitti.  
033102bebe_1_prv.gif

Täältä kans isot plussat All Right vantaalle. Oltiin vantaalla ostamassa naispuolen kanssa ja hänen pikkuvelin kanssa uutta autoa meille ja siinä sitten oli tarkotus käydä samalla Allrightissa ostamassa vähän vaatteita. Kävikin niin että venähti hieman kaupat kun kotkasta asti sinne mentiin ni myöhästyttii tietenkin Allrightistakin.
Muijan pikkuveli sitten soitti suoraan Allrightille 2min ennen sulkemisaikaa kun tajuttiin että ei mitään toivoa keretä että laittaako ne ihan heti tasalta ovet kiinni niin Allrightin tytöt olivat niin mukavia että pitivät puljua meille vielä 20-30 min auki että saatiin ostokset tehtyä Tulihan sieltä sitten ostettua tietenkin lippis ja paitaa ja jotain ja sainpa vielä kaupanpäälle Alpinestarin hengarin ja muistaakseni Sinisalon hengarin ISOT PLUSSAT SINNE ja ollaan menossa sinne aina kun on tarvetta moottoripyöräkamoile tai crossivermeille yms. Kyllä sen 240km eestaas voi hyvän palvelun takia ajaakin
smile_org.gif

Back