• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaron ajoharjoittelupäivä 10.5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PoS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

PoS

Super Retard
MotOrg ry jäsen
Nyt kun on hyvään vauhtiin päästy, niin jatketaan ratakautta 10.5 Alastaron moottoriradalla. Ajoaikaa on 10-18. Aamun rutiinit kulkevat seuraavasti:

- Ilmoittautuminen avataan 8.45, kisatoimiston (vai mikä se nyt on) rakennuksessa
- Ajajakokous 9.30, kyseisen rakennuksen edessä

Tällä kaudella tarkistamme kilvettömien vakuutusten voimassaoloa entistä tarkemmin, joten varauduthan myös tähän ilmoittautumisen yhteydessä. Ja ennenkuin kykaan kysyy: Alastarolle tullessa voi jättää killerit kotiin.

Portti     Lippu1    Lippu2
10-12   Puroaho    Knuutila  Murto
12-14   Hoskari    Huuskonen Leppänen
14-16   Räsänen    Hursti    Kuusilehto
16-18   MarkoP  Merimaa   Tuovela

Innolla ootan tän vuoden ekaa ratapäivää. Toivotaan nyt että Suomen kesä antais aurinkoisen kelin.

Onko pk-seudulta lähössä yhteislähtöä? Turun motarin varrella se grilli ois hyvä paikka? Itsellä vielä lähtö säävarauksella.

Jos jollain on tarvetta suorittaa ko. ratapäivänä SML:n ajajatutkinnon käytännön osuus (teoriaosuus tulee olla käytynä), niin SML:n tutkinnon vastaanottaja tullee paikalle klo 17 alkavaan nopean ryhmän settiin.

Eli yhteyttä ko. henkilöön jos on tarvetta, niin hoitunee samalla kun minun ja tommie:n näyttö.

- T -

PS. Järjestäjille: ei lippuvuoroa minulle 16-18, please!

Jos tuntuu siltä että ajoaika ei riitä, niin RaMP ry:n ratasetti jatkuu heti ORG:n setin perään.
thumbs-up.gif

-> Linkki

Voi kökkö. Ilmoittauduin liputtajaksi TeeVee:n tilalle, mutta nyt minulle tuli este. En pääse mitenkään, joten olisiko hitaaseen ryhmään + liputtamaan halukkaita?

Jos jollain on tarvetta suorittaa ko. ratapäivänä SML:n ajajatutkinnon käytännön osuus (teoriaosuus tulee olla käytynä), niin SML:n tutkinnon vastaanottaja tullee paikalle klo 17 alkavaan nopean ryhmän settiin.

Eli yhteyttä ko. henkilöön jos on tarvetta, niin hoitunee samalla kun minun ja tommie:n näyttö.
Kyseinen kaveri jää RaMPin setille eli voi myös sen aikana varmasti ottaa noita tutkintoja vastaan  
smile_org.gif

Kyseinen kaveri jää RaMPin setille eli voi myös sen aikana varmasti ottaa noita tutkintoja vastaan  
smile_org.gif
Mutu: Vastaanottamiseen kuuluu lähtötreeni, joten tuskimpa rampin setissä tuhlataan aikaa moiseen?
Ei ole ainakaan "ennen" kuulunut.

smile_org.gif
Mutu: Vastaanottamiseen kuuluu lähtötreeni, joten tuskimpa rampin setissä tuhlataan aikaa moiseen?
Jos kuuluu niin tuskin se kauheesti nyt häiritsee, kun RaMPin seteillä on valitettavan vähän porukkaa ollu. Mutta ymmärtääkseni siihen ei mitään lähtöreeniä kuulu vaan ihan normaali ajoharjoittelutilaisuusmeininki enemmänkin eli että varmistetaan, että osaa radalla ajaa ilman ylimääräistä kohellusta
smile_org.gif

No ei ainakaan multa ottanut

Mut nyt riittää ot-lätinä. Tehkää vaikka oma aihe tutkinnosta, jos juttua riittää lisää

smile_org.gif
Saako tähän ko. henkilöön yhteyttä jotenkin, vai riittääkö jos nykäsee hihasta varikolla?
062802moto_prv.gif

smile_org.gif
Saako tähän ko. henkilöön yhteyttä jotenkin, vai riittääkö jos nykäsee hihasta varikolla?  
062802moto_prv.gif

Yritän tehdä huomisen aikana liputusvuorot. Jos jollakulla lippumiehellä on tosiaan tarve suorittaa kuljettajatutkinto, pistäkää viestiä niin säädetään liputusvuorot sopiviksi.

Voi kökkö. Ilmoittauduin liputtajaksi TeeVee:n tilalle, mutta nyt minulle tuli este. En pääse mitenkään, joten olisiko hitaaseen ryhmään + liputtamaan halukkaita?
Ratapäivät 2010 ketjusta lainattua:
Ratahimo iski, Alastarolle hakusessa paikka 10.5 hidas ryhmä, lipulla tai ilman. katjanie at gmail.com
Kiitoksia! Katja olikin jo saanut paikan, eli paikka liputtamaan maanantaiksi Alastaroon vielä tarjolla.

Back