• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro Ma 21.5 klo 10-17

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juutana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Siis tmkankaallahan oli jo valmiiksi muutama viesti aiemmin Brokebikelta saatu hitaan ryhmän liputusvuoro, jonka aikoo antaa kaverinsa hoidettavaksi, ja itse aikoo hyödyntää ton keskiryhmän vuoron...

SamiN sanoi:
Et vastannut alkup. kysymykseen joten tarkennan:
Lippuvuoron "ostaja" saa ajopaikan vain yhteen ryhmään, siihen jossa aikoo ajaa.

Ymmärtääkseni tmkankaalla on jo ennestään yksi lippuvuoro tuolta ylempää. Mun matikalla tässä päästiin siis lopulta tmkankaan alunperinkin himoitsemaan lopputulokseen, eli on kaksi ukkoa, eri ryhmissä, kaksi liputusta, yksi mopo. Enää sen toisen ukon jäsenyys kuntoon ja kaikki pääsee radalle ja kaikilla on kivaa?

Ratavastaavat älähtävät kyllä varmasti mikäli kuviossa jotain liian hämärää. Minä vain lämpimikseni höpöttelen :)

Muoks. Waille on täälläkin mua 2min nopeampi :ohmy:

R1ivattu sanoi:
Ymmärtääkseni tmkankaalla on jo ennestään yksi lippuvuoro tuolta ylempää. Mun matikalla tässä päästiin siis lopulta tmkankaan alunperinkin himoitsemaan lopputulokseen, eli on kaksi ukkoa, eri ryhmissä, kaksi liputusta, yksi mopo. Enää sen toisen ukon jäsenyys kuntoon ja kaikki pääsee radalle ja kaikilla on kivaa?

Ratavastaavat älähtävät kyllä varmasti mikäli kuviossa jotain liian hämärää. Minä vain lämpimikseni höpöttelen :)

Muoks. Waille on täälläkin mua 2min nopeampi :ohmy:

ok, en ala kataisen matikalla väittämään vastaan :)

"kaksi ukkoa, eri ryhmissä, kaksi liputusta" on tietenkin eri asia kuin 2 lippua 2:ssa eri ryhmässä, jos vain 1:ssä ryhmässä on tilaa :grin:

mut hyvä näin :)

Hei, mun aivoitusten mukaan tää on win-win-win-win-win juttu. Brokebike pääsee lipulta, randomi pääsee lipulta, mä pääsen keskiryhmään, herra x hitaaseen ja kaiken kukkuraksi org saa uuden jäsenen? Tää tietty vain jos mä saan painostuksen läpi (jotkut nukkuu vielä).

tmkankaa sanoi:
Hei, mun aivoitusten mukaan tää on win-win-win-win-win juttu. Brokebike pääsee lipulta, randomi pääsee lipulta, mä pääsen keskiryhmään, herra x hitaaseen ja kaiken kukkuraksi org saa uuden jäsenen? Tää tietty vain jos mä saan painostuksen läpi (jotkut nukkuu vielä).

Nonni, kyllä näin hyvään yhdistykseen on helppo rekrytoida uusia jäseniä. Tervetuloa mun puolesta vsq, uusi liittymis- ja jäsenmaksunsa maksanut yhdistyksen jäsen.

Eli jos nyt tää homma menee kuin elokuvissa niin vsq hoitaa sen mun saaman hitaan liputuksen ja mä taasen sen randomilta jäämässä olevan. Täten randomin ei tarvi ajella eestaas ja minä ja vsq pääsemme molemmat radalla. Pallo on nyt kai ratavastaavilla. Yritetty on ainakin.

tmkankaa sanoi:
Nonni, kyllä näin hyvään yhdistykseen on helppo rekrytoida uusia jäseniä. Tervetuloa mun puolesta vsq, uusi liittymis- ja jäsenmaksunsa maksanut yhdistyksen jäsen.

Eli jos nyt tää homma menee kuin elokuvissa niin vsq hoitaa sen mun saaman hitaan liputuksen ja mä taasen sen randomilta jäämässä olevan. Täten randomin ei tarvi ajella eestaas ja minä ja vsq pääsemme molemmat radalla. Pallo on nyt kai ratavastaavilla. Yritetty on ainakin.

Jeps. Maksoin jäsenmaksun juuri. Toivottavasti onnistuu.

Ostetaan jäsenhintainen lippu nopeaan ryhmään Alastarolle maanantaiksi. En ole netin ääressä, mutta puhelimella tavoittaa numerosta nolla viisi nolla 574 2242 / Jarkko

Akiva sanoi:
Varmaankin melko aikaisin. En mä tuonne osaa.:D

Ja mä kun laskin sun varaan. Mulla reittinä Liljendal-Alastaro, pari pienempää etappia siinä kai jää matkan varrelle. Mennään varmaan mistä kookle mäpsi käskee. Sekaan jostain?

Turusta lähdössä letka Alastarolle Orikedon Shelliltä klo 8 jos kiinnostaa liittyä mukaan (riittää että ilmestyy paikalle ajoissa) :)

tmkankaa sanoi:
Vois harkita, monelta ja mitä reittiä?

tmkankaa sanoi:
Ja mä kun laskin sun varaan. Mulla reittinä Liljendal-Alastaro, pari pienempää etappia siinä kai jää matkan varrelle. Mennään varmaan mistä kookle mäpsi käskee. Sekaan jostain?
Viime vuonna nukuin pommiin ja piti oikaista suljetun alueen kautta, kunnes eteen ilmestyi 2 pyörää peräkärrissä joita seuraamalla "löysin" perille.

Akiva sanoi:
Viime vuonna nukuin pommiin ja piti oikaista suljetun alueen kautta, kunnes eteen ilmestyi 2 pyörää peräkärrissä joita seuraamalla "löysin" perille.

Ok, meillekin näytti reittiä vissiin vihdintietä aloittaen. Eikös se Lahnus oo jossain siellä. Kato monelta meinaat siitä lähteä ja ehdota niin saatat saada punaisen tourinkimopon kakspäällä ajoseuraksi.

Gmappi ehdottelee näin mielenkiintoista reittiä.
Suoraa
Reilu 2h matka-aika, jos ei eksy.
6:30 kai viimeistään pitää lähteä.

Akiva sanoi:
Gmappi ehdottelee näin mielenkiintoista reittiä.
Suoraa
Reilu 2h matka-aika, jos ei eksy.
6:30 kai viimeistään pitää lähteä.

Tolla reitillä on eksymisriski Alastaron keskustan kohdalla jos ei paina reittiä riittävän tarkasti mieleen. Nimimerkillä tietä 2101 väärään suuntaan lähtenyt. :D

Ehkä vähän suoraviivasempi ja siten helpompi reitti on toi 2 -> 10 -> 213 jota google maps ehdottaa toisena vaihtoehtona.

Back