Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SamiN sanoi:Et vastannut alkup. kysymykseen joten tarkennan:
Lippuvuoron "ostaja" saa ajopaikan vain yhteen ryhmään, siihen jossa aikoo ajaa.

R1ivattu sanoi:Ymmärtääkseni tmkankaalla on jo ennestään yksi lippuvuoro tuolta ylempää. Mun matikalla tässä päästiin siis lopulta tmkankaan alunperinkin himoitsemaan lopputulokseen, eli on kaksi ukkoa, eri ryhmissä, kaksi liputusta, yksi mopo. Enää sen toisen ukon jäsenyys kuntoon ja kaikki pääsee radalle ja kaikilla on kivaa?
Ratavastaavat älähtävät kyllä varmasti mikäli kuviossa jotain liian hämärää. Minä vain lämpimikseni höpöttelen
Muoks. Waille on täälläkin mua 2min nopeampi![]()

tmkankaa sanoi:Hei, mun aivoitusten mukaan tää on win-win-win-win-win juttu. Brokebike pääsee lipulta, randomi pääsee lipulta, mä pääsen keskiryhmään, herra x hitaaseen ja kaiken kukkuraksi org saa uuden jäsenen? Tää tietty vain jos mä saan painostuksen läpi (jotkut nukkuu vielä).
tmkankaa sanoi:Nonni, kyllä näin hyvään yhdistykseen on helppo rekrytoida uusia jäseniä. Tervetuloa mun puolesta vsq, uusi liittymis- ja jäsenmaksunsa maksanut yhdistyksen jäsen.
Eli jos nyt tää homma menee kuin elokuvissa niin vsq hoitaa sen mun saaman hitaan liputuksen ja mä taasen sen randomilta jäämässä olevan. Täten randomin ei tarvi ajella eestaas ja minä ja vsq pääsemme molemmat radalla. Pallo on nyt kai ratavastaavilla. Yritetty on ainakin.
Akiva sanoi:Onko pk-seudulta letkaa lähdössä?
Esim. Lahnuksen shelliltä?
Varmaankin melko aikaisin. En mä tuonne osaa.tmkankaa sanoi:Vois harkita, monelta ja mitä reittiä?
Akiva sanoi:Varmaankin melko aikaisin. En mä tuonne osaa.![]()
tmkankaa sanoi:Vois harkita, monelta ja mitä reittiä?
Viime vuonna nukuin pommiin ja piti oikaista suljetun alueen kautta, kunnes eteen ilmestyi 2 pyörää peräkärrissä joita seuraamalla "löysin" perille.tmkankaa sanoi:Ja mä kun laskin sun varaan. Mulla reittinä Liljendal-Alastaro, pari pienempää etappia siinä kai jää matkan varrelle. Mennään varmaan mistä kookle mäpsi käskee. Sekaan jostain?
Akiva sanoi:Viime vuonna nukuin pommiin ja piti oikaista suljetun alueen kautta, kunnes eteen ilmestyi 2 pyörää peräkärrissä joita seuraamalla "löysin" perille.
Akiva sanoi:Gmappi ehdottelee näin mielenkiintoista reittiä.
Suoraa
Reilu 2h matka-aika, jos ei eksy.
6:30 kai viimeistään pitää lähteä.
Akiva sanoi:Gmappi ehdottelee näin mielenkiintoista reittiä.
Suoraa
Reilu 2h matka-aika, jos ei eksy.
6:30 kai viimeistään pitää lähteä.
Asiaa!tmkankaa sanoi:Olemme siellä, jos ei näy niin anna mennä...