• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro la 4.8 & su 5.8 klo 10-18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hookala
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sademäärä sunnuntaille kuitenkin 0mm. Kyl hyvältä näyttäis jälleen viikonlopun sää, toivotaan parasta :)

heeppa sanoi:
Sunnuntaille myytävänä keskiryhmän lippu. Tuli ostettua kahteen kertaan ko. tiketit, joten ostakee pois.

uppista.

MYYTY!!! :bye:

Viimeksi muokattu:
IlDuce sanoi:
Jos et ole vielä lippua saanut, niin minun hitaanryhmän lippu on sinun. Laitoin jo tekstarikin.
Jos Grandi löytäis keskiryhmän lipun, ni mä voisin ottaa tän.

eli

O: Hitaan ryhmän lippu lauantaille. Mielummin jäsenhintaisena toki. :)

EDIT: Taidan kuitenkin mennä Ahvenistolle mittauttamaan mölyt, josko siellä ajaminen onnistuis.

Mä vielä vaihtaisin sunnuntain hitaan lippuni keskinopeeseen, jos jollakulla on tarvetta. Ostakaa vaikka toi Heepan keskinopee pois ja vaihtakaa hitaaseen mun kanssa, eiks juu :thumbsup:

Ostan jäsenhintaisen lipun keskinopeaan ryhmään lauantaille tai sunnuntaille. Myös nopean ryhmänlippu menee sillä vauhdit on aikalailla ryhmien välissä (1:34.5 oli viime kerran nopein).

Puhelimella tarjoukset 044-nolla-viis-viisi-0880

EDIT: Ei tarvita enää. Vorden sunnuntain keskiryhmän liputusvuoro tuli meikäläiselle, nyt toivotaan poutaa.

Jos joku haluaa vaihtaa jostain syystä keskinopeesta hitaaseen? voisin vaihtaa mun Lauantain hitaan pois, Sunnuntain ostin suoraan keskinopeaan.
Kävin tänään kokeilemassa vapaissa harjoituksissa ja lämmittelykierros 1:47 ja toka 1:41 ja vika 1:38.8 Eikö noilla voi jo ajella keskinopeassa ?

qazwsx
Keskiryhmään heti, ei mitään mutinoita :D tolla vauhdilla olet siel keskivaiheilla :)

Viimeksi muokattu:
Kukaan lähdössä huomenna aamusta Pk sudulta mutkia pitkin? :paikallatuulee:
Ei tarttis yksin hiljakseen :orgmp:. Lahnuksen Shell Espoo 6:30 ??? Someron akkosasema reiluuun tuntia myöhemmin kahveella.
Tai sit kaikki ootte jo siellä radalla ni nähdään.

Myydään keskinopeen jäsenhintainen lippu LAUANTAILLE (45 €).

Yht.otot:
nollaneljäsataa - 779 854

edit: ja saa tuon varmasti muutettua paikanpäällä ei-jäsenhintaiseksikin lippujen hinnanerotuksen maksamalla

edit#2: Myyty Waillelle. Hyviä ratapäiviä!

mclaine sanoi:
edit#2: Myyty Waillelle. Hyviä ratapäiviä!

Kaimalle kiitoksia lipusta. Nyt on mopo kärryssä ja aamulla suunta kohti Alastaroa. Vielä jos joku myisi mulle keskiryhmän jäsenhintaisen lipun sunnuntaille niin se kruunaisi reissun. Myös liputusvuoro kelpaa. Yhteyttä voi ottaa YV:llä tai sähköpostilla. Puhelimestakin voi yrittää tavoittaa joko soittamalla tai tekstiviestillä, numero on nollaneljäyks524996ysi. Saa myös tulla varikolla kaupustelemaan jos on paikalla ja sattuu tunnistamaan meikäläisen.

Yksi paikka vapautui varikolla olevaan mökkiin. Hinta 20 euroa/yö/naama. Matkaa varikolle 50 metriä. Mökissä suihku jossa poppivehkeet, jääkaappi jne normisydeemit. Kiinnostuneet spostia: jukka.relander(ät)pp.inet.fi. Mökissä päivystää Miina, joten ei fobikoille.

Jos spostia ei ole, niin hihastakin voi tulla nykäisemään, täällä varikolla jo ollaan.

Jos joku ei haluakaan nyt lauantaina ajaa hitaassa tai keskin
opei
ssa, niin voisin olla valmis ostamaan lipun! :) parempi myöhään, kun ei milloinkaan.
Puh 040-5306945
Kalle Leppämäki

Onkohan sunnuntain hitaassa ryhmässä vielä tilaa? Sääennuste näytti parantuneen ja ajohalut sitä myötä taas heränneen.

Kaupasta noi on poistunu, ni ois kiva tietää kannattaako näin viimetinkaan lähteä aamusta ajelemaan.

Moottoripyorailyn_tuki_ry sanoi:
Yksi paikka vapautui varikolla olevaan mökkiin. Hinta 20 euroa/yö/naama. Matkaa varikolle 50 metriä. Mökissä suihku jossa poppivehkeet, jääkaappi jne normisydeemit. Kiinnostuneet spostia: jukka.relander(ät)pp.inet.fi. Mökissä päivystää Miina, joten ei fobikoille.

Jos spostia ei ole, niin hihastakin voi tulla nykäisemään, täällä varikolla jo ollaan.

No tonnehan nyt olis kannattanut mennä vaikka ei ajaiskaan,jos on noin hyvin varusteltu suihkukin mökissä :grin:

Back