HurR1cane sanoi:Annetaan liputusvuorot hitaaseen lauantai ja sunnuntai, mielellään samassa paketissa. Yv:llä tavoittaa.
Lauantain liputus annettu nikille Neona, ratavastaaville ilmoitettu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HurR1cane sanoi:Annetaan liputusvuorot hitaaseen lauantai ja sunnuntai, mielellään samassa paketissa. Yv:llä tavoittaa.
Telos sanoi:Jos olis rohkea ja kysyis, niin miten olisi mahdollista vaihtaa ryhmää hitaasta keskihitaaseen? Uskoisin, että se olis mulle parempi, mutta tuli aikanaan ostettua la hidas ja su hidas(lippu). Kaupan mukaan ei näytä vielä olevan loppuunmyytyjä. Voin mä tietysti hitaassakin harjoitella jos ei onnistu, mutta jos tällainen on mitenkään mahdollista niin olis tosi kiva. Kannattaako pistää mailia ratavastaavaan vai unohtaa koko juttu samantien?
Pekksu sanoi:Järjestäjä ei voine taata ryhmänvaihdon onnistumista ennen itse tapahtumaa, jolloin näkee, että onko ryhmässä tilaa vaihtaa.
Näin ollen sinun tulisi kai lähtökohtaisesti yrittää myydä hitaan liput tässä langassa ja ostaa sitten liput keskihitaaseen.
Tämän tiedon voipi joku ratavastaava vahvistaa oikeaksi, tai korjata, mikäli olen väärässä.

pupu sanoi:Joo, näin se menee.
Parin viikon pääst saattaa jotkut ryhmät olla jo täynnä, emme voi etukäteen luvata mitään ryhmän vaihtoja
-pupu, ratavastaava
aksi000 sanoi:Noniin...Kiitos kaverien sähläilyjen, olisi lauantain 5.9 keskinopeen lippuvuoro tarjolla. Voin myös vaihtaa sunnuntain 6.9 lippuvuoroon keskinopeeseen/nopeimpaan!
marko.fzs sanoi:Mulle kelpais
Telos sanoi:Jos olis rohkea ja kysyis, niin miten olisi mahdollista vaihtaa ryhmää hitaasta keskihitaaseen? Uskoisin, että se olis mulle parempi, mutta tuli aikanaan ostettua la hidas ja su hidas(lippu). Kaupan mukaan ei näytä vielä olevan loppuunmyytyjä. Voin mä tietysti hitaassakin harjoitella jos ei onnistu, mutta jos tällainen on mitenkään mahdollista niin olis tosi kiva. Kannattaako pistää mailia ratavastaavaan vai unohtaa koko juttu samantien?
Terkka sanoi:Ostan 5.9. hitaaseen 1 tai 2 lippua jos joltakin joutaa.
Tero/ o4oo 88258I ta yv:llä.
masamjv sanoi:Moro! Mulla olisi tarvetta noille hitaan lipuille - ostan siis jos vielä vapaat!
t. Matti
Telos sanoi:Sain jo lippuasiat kuntoon eikä ole enää myynnissä lippuja hitaaseen.