• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 5.9 - 6.9.2015 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pupu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Telos sanoi:
Jos olis rohkea ja kysyis, niin miten olisi mahdollista vaihtaa ryhmää hitaasta keskihitaaseen? Uskoisin, että se olis mulle parempi, mutta tuli aikanaan ostettua la hidas ja su hidas(lippu). Kaupan mukaan ei näytä vielä olevan loppuunmyytyjä. Voin mä tietysti hitaassakin harjoitella jos ei onnistu, mutta jos tällainen on mitenkään mahdollista niin olis tosi kiva. Kannattaako pistää mailia ratavastaavaan vai unohtaa koko juttu samantien?

Pekksu sanoi:
Järjestäjä ei voine taata ryhmänvaihdon onnistumista ennen itse tapahtumaa, jolloin näkee, että onko ryhmässä tilaa vaihtaa.
Näin ollen sinun tulisi kai lähtökohtaisesti yrittää myydä hitaan liput tässä langassa ja ostaa sitten liput keskihitaaseen.
Tämän tiedon voipi joku ratavastaava vahvistaa oikeaksi, tai korjata, mikäli olen väärässä.

Joo, näin se menee.
Parin viikon pääst saattaa jotkut ryhmät olla jo täynnä, emme voi etukäteen luvata mitään ryhmän vaihtoja :dunno:
-pupu, ratavastaava

pupu sanoi:
Joo, näin se menee.
Parin viikon pääst saattaa jotkut ryhmät olla jo täynnä, emme voi etukäteen luvata mitään ryhmän vaihtoja :dunno:
-pupu, ratavastaava

Asia OK. Mietin vain pienessä päässäni että jos ryhmän vaihdon olisi voinut tehdä jo nyt, kun tilaa vielä keskihitaassa on. Mutta ihan mielelläni ajelen myös hitaassa, joten sillä mennään.

Noniin...Kiitos kaverien sähläilyjen, olisi lauantain 5.9 keskinopeen lippuvuoro tarjolla. Voin myös vaihtaa sunnuntain 6.9 lippuvuoroon keskinopeeseen/nopeimpaan!

aksi000 sanoi:
Noniin...Kiitos kaverien sähläilyjen, olisi lauantain 5.9 keskinopeen lippuvuoro tarjolla. Voin myös vaihtaa sunnuntain 6.9 lippuvuoroon keskinopeeseen/nopeimpaan!

Mulle kelpais

Jos jollain jää 5.9 hidas/ajotaito ylimääräiseksi niin meidän juuri kevarikortin saanut juniori lunastaa sen mielellään:)

jari / 050 572 8159 tai yv tavoittaa

Telos sanoi:
Jos olis rohkea ja kysyis, niin miten olisi mahdollista vaihtaa ryhmää hitaasta keskihitaaseen? Uskoisin, että se olis mulle parempi, mutta tuli aikanaan ostettua la hidas ja su hidas(lippu). Kaupan mukaan ei näytä vielä olevan loppuunmyytyjä. Voin mä tietysti hitaassakin harjoitella jos ei onnistu, mutta jos tällainen on mitenkään mahdollista niin olis tosi kiva. Kannattaako pistää mailia ratavastaavaan vai unohtaa koko juttu samantien?

Voin ostaa sulta tuon lauantain hitaan, ehdit vielä ostaa tilalle keskihitaan...?

Jos käy niin laita yv.

Terkka sanoi:
Ostan 5.9. hitaaseen 1 tai 2 lippua jos joltakin joutaa.

Tero/ o4oo 88258I ta yv:llä.

Laitoin YV:tä. Myyn mielelläni sulle sen lipun. Se on jäsenhintainen eli varmaan sun pitää sitten maksaa se erotus vielä lisäksi järjestäjille?

Annetaan 5.9 ja 6.9 Alastaro liputusvuorolliset liput keskihitaaseen.
Puhelin 0505928827

Edit: Liput meni jo, ratavastaavia on tiedotettu s-postilla

Vielä olisi tarve yhdelle hitaan lipulle 5.9., kun pitäisi tuo emäntäkin saada radalle.
Jos jollakin löytyy myytävissä oleva lippu niin ostan pois.

Laita viestiä tai soittele;

Tero, o4oo88258I tai yv:nä

Ostaisin erittäin mielelläni lauantaille hitaan lipun kun kiinnostais radalle päästä vihdoin koittamaan ja nyt taitaa olla aikalailla viimenen mahollisuus tänä vuonna!

Yv tai o5o4oo6964

Telos sanoi:

Moro! Mulla olisi tarvetta noille hitaan lipuille - ostan siis jos vielä vapaat!

t. Matti

Back