Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
heeppa sanoi:Vaihdetaan keskinopean liput keskihitaan lippuihin molemmille päiville.
jpo1 sanoi:Jos vielä liput löytyy, niin voin vaihtaa oman lauantain keskihitaan lipun keskinopeaan
E-tana sanoi:La tai su tai molemmille päiville nopean tai keskinopean lippua metsästän.
Jono lienee pitkä, kun nälkävuosi, mutta aina kannattaa kokkeilla ja aina ei voi voittaa.
Nol 5 nol 567 444 kasi.

JackP sanoi:Muoviluodin päivillä eilen nurin. Pyörä lähes kunnossa, mutta mies ei, joten ajelut on toistaiseksi ajeltu. Myyn keskinopean liput jäsenhintaan molemmille päiville 60 euroo per päivä ja ei-jäsenille 79 euroo per päivä. Yhteydenotot numeroon nolla5sataa84488viisi.
Lauantain lippu myyty.
Nitrous sanoi:Huom! Et voi myydä lippua kalliimpaan hintaan millä olet sen ostanut. Elikkäs jos myyt ei jäsenelle niin max. itse maksamasi hinta ja lipun ostanut maksaa erotuksen paikan päällä.
JackP sanoi:Muoviluodin päivillä eilen nurin. Pyörä lähes kunnossa, mutta mies ei, joten ajelut on toistaiseksi ajeltu. Myyn keskinopean liput jäsenhintaan molemmille päiville 60 euroo per päivä ja ei-jäsenille 79 euroo per päivä. Yhteydenotot numeroon nolla5sataa84488viisi.
Lauantain lippu myyty.
JMH sanoi:Miksei voi myydä. Kysyn nyt vakavasti. Ei jäsen maksaa joka tapauksessa erotuksen yhdistykselle vaikka olisi maksanut lipusta miljoonan.
Vai miten tämä menee?
Edit: kysyn siksi, että sattuneesta syystä olen joutunut myymään lopputalvesta ostamiani lippuja. Olen nyt kympin niistä miinuksella. Mikäli mopo ei tule kuntoon ensi viikonlopuksi ajattelin tämän kympin rokottaa halukkaalta lipunostajalta oli jäsen tai ei.
Olen myynyt yhden lipun halvemmalla kuin olen ostanut. Se on ainakin ollut OK.
JMH sanoi:Miksei voi myydä. Kysyn nyt vakavasti. Ei jäsen maksaa joka tapauksessa erotuksen yhdistykselle vaikka olisi maksanut lipusta miljoonan.
Vai miten tämä menee?
Edit: kysyn siksi, että sattuneesta syystä olen joutunut myymään lopputalvesta ostamiani lippuja. Olen nyt kympin niistä miinuksella. Mikäli mopo ei tule kuntoon ensi viikonlopuksi ajattelin tämän kympin rokottaa halukkaalta lipunostajalta oli jäsen tai ei.
Olen myynyt yhden lipun halvemmalla kuin olen ostanut. Se on ainakin ollut OK.
motorg. omaverkkokauppa sanoi:Tapahtumaan ostetun lipun voi halutessaan myydä itse eteenpäin toiselle osallistujalle. Lippuja ei saa myydä eteenpäin ostohintaa korkeammalla hinnalla.
Siinä vaiheessa kun sä olet ostanut liput (suomessa), niin ne on sun omaisuutta, ja sä voit myydä ne eteenpäin millä tahansa hinnalla. Liput myyneellä taholla ei ole siihen (suomessa) mitään sanomsta, vaikka niin ehkä luulevat.JMH sanoi:Mennyt ohi. Sit jää kymppi saamatta jos huonosti käy.
Hyvä, että tuli puheeksi.
scuuba sanoi:Siinä vaiheessa kun sä olet ostanut liput (suomessa), niin ne on sun omaisuutta, ja sä voit myydä ne eteenpäin millä tahansa hinnalla. Liput myyneellä taholla ei ole siihen (suomessa) mitään sanomsta, vaikka niin ehkä luulevat.
Ducatero sanoi:Ei ole lipunvaihtajia ilmaantunut paikalle joten myyn lipun sinulle. Sovitaan maksu yms yv:na.
En ole saanut yv vastausta. Mieli muuttunut vai kiireitä ?