• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 5.6.-6.6.2021 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pupu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Holtsu sanoi:
Aattelin tossa kaivaa kuvauskaluston talven jäljiltä naftaliinista, aloittaa ratapäiväkuvauskauteni ja tulla sunnuntaina ottaan ”pari” kuvaa pitkästä aikaa. Toki säävarauksella. Joten, jos jollakulla omia toiveita, tule nykäseen hihasta ja kerro.

NO se kun tuun entistä Lemminkäistä kyynärpää maassa... Jos sen otat ilman että mä oon katollani, niin tarjoan isosti. :;):

Knaku sanoi:
NO se kun tuun entistä Lemminkäistä kyynärpää maassa... Jos sen otat ilman että mä oon katollani, niin tarjoan isosti. :;):
Pala kakkua! Pietään mielessä 😀 Ja jos ny katolleen heität, niin jaan kuvat vaan sulle! 👍

Holtsu sanoi:
Aattelin tossa kaivaa kuvauskaluston talven jäljiltä naftaliinista, aloittaa ratapäiväkuvauskauteni ja tulla sunnuntaina ottaan ”pari” kuvaa pitkästä aikaa. Toki säävarauksella. Joten, jos jollakulla omia toiveita, tule nykäseen hihasta ja kerro.

Pääsuora. Vedän täysii:grin:

Nyt olis myynnissä 5.6 la jäsenhintainen lippu hitaaseen ryhmään.
AT2 olen myös ilmoittautunu, en tiiä voiko senkin siirtää jos lipun ostaja haluaa..

Nopeimmalle lippu tietty menee :thumbup:

Diili sovittu, eli lippu käytännös myyty..

Nyt olis tarjolla kolme vapaata punkka paikkaa mökistä radan läheisyydestä (Paalupaikka, Mikankuja 1).

80€/pe-su. Sisältää loppusiivouksen, omat lakanat ja pyyhkeet mukaan.

Hintaan sisältyy myös todennäköisesti nopeimmat saunalauteet tuossa mökkikylässä. Sekä rutkasti välittämistä.

YV allekirjoittaneelle.

Korona-aikaan mikään ei lie kuin epävarma, mutta tosiaan grillivaunukin oli viikonloppuna auki. Jos oikein yrittäjiä siellä ymmärsin ei haittaisi vaikka saisivatkin pitää auki kun väkeä on ja elämä pikkuhiljaa palaisi normaalinpaan.

Saunaan ku pääsis ni olis jees, taitaa se yleinen sauna olla kuitenkin kiinni?

Back