• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 4.6 - 5.6.2016 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Epätoivoinen kysely, mutta eihän kellään paikalle tulevalle sattuisi olemaan käypäsiä pukkeja ducatin 748?
Voisin ite vaihtaa renkaat, kun ne välineet varmaan saan lainattuu joltain. Ei vaan tartteis ostaa varta vasten siihen pukkeja vaan yhtä renkaanvaihtoa varten. Ja tais olla että ihan perus tasapainotuslaitekaan ei tohon ykspuoleiseen käy.

Nim.merkillä: auttakkee hentoa neitokaista pienessä hädässä

heippa sanoi:
Epätoivoinen kysely, mutta eihän kellään paikalle tulevalle sattuisi olemaan käypäsiä pukkeja ducatin 748?
Voisin ite vaihtaa renkaat, kun ne välineet varmaan saan lainattuu joltain. Ei vaan tartteis ostaa varta vasten siihen pukkeja vaan yhtä renkaanvaihtoa varten. Ja tais olla että ihan perus tasapainotuslaitekaan ei tohon ykspuoleiseen käy.

Nim.merkillä: auttakkee hentoa neitokaista pienessä hädässä

No jos otan pukkiini ohuen tapin mukaan ja vaihdetaan sellasessa välissä kun oma ei tarvi. Luonnollisesti mulla on tasapainoakselit eri Ducateille. Etupukki sulla varmaan on? Mun normaalisti mukana kulkeva nostaa radiaalisatulan jalasta.

Mullakin ainaki yks ducatin takapukki olisi lainata, mut ei hajuu käykö se tuohon.

Raaseri sanoi:
No jos otan pukkiini ohuen tapin mukaan ja vaihdetaan sellasessa välissä kun oma ei tarvi. Luonnollisesti mulla on tasapainoakselit eri Ducateille. Etupukki sulla varmaan on? Mun normaalisti mukana kulkeva nostaa radiaalisatulan jalasta.

Ihanaa, mie voin ootella sopivaa väliä, kun ei niin kauhee hinku ajamaan tolla vessalla oo.
Mullahan ei kato oo enää mitään ratakampetta tahi työkalua, kun meijän autotalli palo viime syksynä. Eli ei löydy etupukkiakaan. :itkupilli:

Oon järkkärinä, niin iltapäivästä kun rauhottuu tilanne voidaan sumplia jotain hetkeä.
Tänks guys, tiesin että joltain löytyy vehkeet joka tilanteeseen :D

Viikonlopuksi tuli remonttihommia, eli lauantaille olisi keskinopean lippuvuoro tarjolla tai sunnuntain jäsenhintainen.

YV tai 050 5728159

-J

Lauantaille 4.6. Hitaan ryhmän lippu myynnissä
jos kiinnostaa niin laita yksityisviestiä.

SherryDarling sanoi:
Onko kellään myynnissä AJOTAITO II:n lippua lauantaille 4.6.2016?
Yhteydenotot asap nandadevi@netti.fi tai yksityisviestinä.
Kiitos /Marianne

Ajotaito 2:een ei varsinaisesti myydä tai siihen ole lippuja. Lippu ostetaan vain ratapäivälle hitaaseen ryhmään (sellaiselle päivälle kun ajotaito 2 järjestetään) ja sitten ilmoittaudutaan sinne ajotaito kakkoseen, viimeistään paikanpäällä.

shyhander sanoi:
Ajotaito 2:een ei varsinaisesti myydä tai siihen ole lippuja. Lippu ostetaan vain ratapäivälle hitaaseen ryhmään (sellaiselle päivälle kun ajotaito 2 järjestetään) ja sitten ilmoittaudutaan sinne ajotaito kakkoseen, viimeistään paikanpäällä.

Mutta toki kun hitaan ryhmän lippu vaihtaa omistajaa ja siitä ratavastaaville ilmoitetaan, niin samalla kannattaa mainita myös aikooko lipun uusi omistaja osallistua AT2-kurssille vai ei. Tämä helpottaa sopivan määrän kouluttajia saamista paikalle, kun on suurinpiirtein tiedossa kuinka monta osallistujaa kurssille on tulossa.

Tuon la vanhan pari kertaa kontatun nahkapukuni, sen saa ottaa kuka haluaa ilmatteeks, ollut n. 182cm ja n. 100 kg ukolla selkäpanssarin kera. Jätän sen ilmoittautumisen yhteydessä tornin toimistoon.
Ps. Tämä ei ole auto, joten pidä pupu näppis tästä irti

image.jpg image.jpg

Edelleen lauantaille hitaaseen lippu hakusessa.. mamma innostui kanssa rääräästä ja pitäs saaha sille perustiedot ajotaidosta..

Nyt on intoo enemmän ku järkee

Jussi yv nä tai soita/txt 0442030475

heippa sanoi:
Ihanaa, mie voin ootella sopivaa väliä, kun ei niin kauhee hinku ajamaan tolla vessalla oo.
Mullahan ei kato oo enää mitään ratakampetta tahi työkalua, kun meijän autotalli palo viime syksynä. Eli ei löydy etupukkiakaan. :itkupilli:

Oon järkkärinä, niin iltapäivästä kun rauhottuu tilanne voidaan sumplia jotain hetkeä.
Tänks guys, tiesin että joltain löytyy vehkeet joka tilanteeseen :D

Yritän muistaa nakata normietupukin myös mukaan.

Ps.eiks tollasella palanut talli ja vakuutusrahat yhtälöllä saisi Pania?

Back