Mirva Toivonen sanoi:Onko jossain vielä vapaana kahta yöpaikkaa pe-la yöksi?
Oripään koirahoitola majoittaa myös motoristeja...
+358408651637
Tarjolla tilauksesta myös
base ja burgereita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mirva Toivonen sanoi:Onko jossain vielä vapaana kahta yöpaikkaa pe-la yöksi?
heippa sanoi:Epätoivoinen kysely, mutta eihän kellään paikalle tulevalle sattuisi olemaan käypäsiä pukkeja ducatin 748?
Voisin ite vaihtaa renkaat, kun ne välineet varmaan saan lainattuu joltain. Ei vaan tartteis ostaa varta vasten siihen pukkeja vaan yhtä renkaanvaihtoa varten. Ja tais olla että ihan perus tasapainotuslaitekaan ei tohon ykspuoleiseen käy.
Nim.merkillä: auttakkee hentoa neitokaista pienessä hädässä
kazle sanoi:Vieläkin lippua vailla![]()
Raaseri sanoi:No jos otan pukkiini ohuen tapin mukaan ja vaihdetaan sellasessa välissä kun oma ei tarvi. Luonnollisesti mulla on tasapainoakselit eri Ducateille. Etupukki sulla varmaan on? Mun normaalisti mukana kulkeva nostaa radiaalisatulan jalasta.

slerbeman sanoi:Lauantaille 4.6. Hitaan ryhmän lippu myynnissä
jos kiinnostaa niin laita yksityisviestiä.
Boom Driver sanoi:Kiinnostaisko jotain hitaan ryhmän liputusvuoro sunnuntaille?
SherryDarling sanoi:Onko kellään myynnissä AJOTAITO II:n lippua lauantaille 4.6.2016?
Yhteydenotot asap nandadevi@netti.fi tai yksityisviestinä.
Kiitos /Marianne
Hyvä juttu, saat vuoron.vedenhenki sanoi:Pistin yv:tä, olen kiinnostunut.
shyhander sanoi:Ajotaito 2:een ei varsinaisesti myydä tai siihen ole lippuja. Lippu ostetaan vain ratapäivälle hitaaseen ryhmään (sellaiselle päivälle kun ajotaito 2 järjestetään) ja sitten ilmoittaudutaan sinne ajotaito kakkoseen, viimeistään paikanpäällä.
heippa sanoi:Ihanaa, mie voin ootella sopivaa väliä, kun ei niin kauhee hinku ajamaan tolla vessalla oo.
Mullahan ei kato oo enää mitään ratakampetta tahi työkalua, kun meijän autotalli palo viime syksynä. Eli ei löydy etupukkiakaan.
Oon järkkärinä, niin iltapäivästä kun rauhottuu tilanne voidaan sumplia jotain hetkeä.
Tänks guys, tiesin että joltain löytyy vehkeet joka tilanteeseen![]()