• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 30.5.-31.5.2020 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ville S.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiittää päivästä.

Hiukan sekä/että olo. Alkuun homma sujui kohtuullisesti, osasin ottaa rauhallisesti, sitten aloin hiukan puristamaan ja eikös se alkanut ahdistamaan. Loppupäivällä sitten cruisailin kolmosella koittaen keskittyä ainakin vasempiin käännöksiin, jotka tuntu kropan huonon vetreyden takia haasteellisilta. Selvästi enempi kuin oikealle, jolle homma sujui ihan mallikkaasti. :)

Myönnetään, että minkääntyyppinen jumppaaminen mopoilun helpottamiseksi on jäänyt täysin tekemättä talvella. Tämä kyllä tuntui sekä radalla, että nyt kotona.

Päivän kuvakävely jäi aavistuksen torsoksi, mutta tässä kun perannut noita, niin 700 laukausta näemmä silti tullu.

Pikkusen tuli poltettua naamaa ja niskaa, oli kyllä ilmastollisesti hieno päivä.

Tuo Kawasaki, oli se vaan hieno.

DSC_0874.jpg

Päivän kuvat.

S^Hansu sanoi:
Kiittää päivästä.

Hiukan sekä/että olo. Alkuun homma sujui kohtuullisesti, osasin ottaa rauhallisesti, sitten aloin hiukan puristamaan ja eikös se alkanut ahdistamaan. Loppupäivällä sitten cruisailin kolmosella koittaen keskittyä ainakin vasempiin käännöksiin, jotka tuntu kropan huonon vetreyden takia haasteellisilta. Selvästi enempi kuin oikealle, jolle homma sujui ihan mallikkaasti. :)

Myönnetään, että minkääntyyppinen jumppaaminen mopoilun helpottamiseksi on jäänyt täysin tekemättä talvella. Tämä kyllä tuntui sekä radalla, että nyt kotona.

Päivän kuvakävely jäi aavistuksen torsoksi, mutta tässä kun perannut noita, niin 700 laukausta näemmä silti tullu.

Pikkusen tuli poltettua naamaa ja niskaa, oli kyllä ilmastollisesti hieno päivä.

Tuo Kawasaki, oli se vaan hieno.

katso liitettä 21352

Kiitos ja aitäh myöskin upeasta päivästä kaikille ja erityisesti Jaakolle ja Jäneksele @AT2

Oisko noita otoksia jossain kuvapankissa nähtävillä jossain vaiheessa?

Kuvat upattu. Joitain asianomaisille kivoja otoksia varmasti seassa, mutta pääosin fire and forget -kuvia.

Moi,

Olisko jollain näköhavaintoa mitä tapahtui lauantain keskiryhmän setillä kakkosmutkassa.

Olen siis itse tuo kaatunut kuski ja olisi kiva kuulla mitä tein väärin ku lähimuisti katosi kakkosen jarrutuksen ja ambulanssihoitajien näkemisen väliltä. Voi laittaa vaikka yv.

Pahoittelut kaikille lauantain ajosetin menetyksestä

sverist sanoi:

Eimitään! Pääasia että toivutaan.

Mulla on jälkitilanteesta etukamerakuvaa, mutta siitä ei nyt näy muuta kun musta viiva jonka loppuosa kaartuu ulkomutkaan ja varmaan sitten scraaduja asvaltilla, mies ja mopo. Arvaus että etunen jarrutettu alta.

sverist sanoi:
Moi,

Olisko jollain näköhavaintoa mitä tapahtui lauantain keskiryhmän setillä kakkosmutkassa.

Olen siis itse tuo kaatunut kuski ja olisi kiva kuulla mitä tein väärin ku lähimuisti katosi kakkosen jarrutuksen ja ambulanssihoitajien näkemisen väliltä. Voi laittaa vaikka yv.

Jälkien perusteella se kuulema vaikutti jarruhaikkarilta, eli perä olis karannu, mutta paha sanoa, kun ei itse nähnyt.

Kiitokset kaikille näistä päivistä. Olihan taas välittämistä ilmassa niin, että meinas melkein nousta tippa linssiin talvitauon jäljiltä. :D

Itellä ei oikein lähteny...jotain pitäs kuskille keksiä, että homma lähtis rokkaamaan uudella mopolla kunnolla. Toki ollaan tässä jo nyt samassa vauhdissa tuolla radalla kuin viime vuoden heinäkuussa, mutta suhteessa aika paljon enempi omia enkkoja jäljessä.

Kiitos järkkäreille ja kaikille muillekin paikalla olijoille.
Oli hieno viikonloppu.

Juu kiitoksia kaikille, omalta osalta varsin onnistunut eka ratapäivä ikinä, vaikkakin yamaha päätti öljyt pulpauttaa ulos viimesellä kierroksella, onneks ei tainnut radalle päätyä👍 Ja kiitos myös ajotaito kouluttajille ketkä opasti ensikertalaista vaikkei varsinaista kurssia ollutkaan sunnuntaina😁

Tuplabonus sanoi:
Juu kiitoksia kaikille, omalta osalta varsin onnistunut eka ratapäivä ikinä, vaikkakin yamaha päätti öljyt pulpauttaa ulos viimesellä kierroksella, onneks ei tainnut radalle päätyä Ja kiitos myös ajotaito kouluttajille ketkä opasti ensikertalaista vaikkei varsinaista kurssia ollutkaan sunnuntaina

Öljykatastrofista selvittiin! Olen tottunut harjaamaan, kun hiekkapihalta kulkeutuu talliin kakkelbergiä.

Onneks oli pyörä jo kärryssä. Muuten Tommi ois tullut lappoamaan niitä öljyjä fiiattiin :D

Kiitoksia täältäki. Ekaa kertaa keskiryhmässä, toivottavasti en ekan renkaiden lämmityskiekan jälkee ollu aivan tolkuttomasti tiellä. Säät ja porukka bueno :thumbup:

Back