Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
scuuba sanoi:Jokos uskaltais liputusvuorolistan perään huudella...?![]()
Goofy S sanoi:Ei vielä.
La klo 10 löydämme itsemme 2. ja 3. lipuilta kaatosateessa.
Nimim. pessimisti ei pety...

Goofy S sanoi:Reilua.
Kiva kun on kavereita.![]()

Alustapotilaita ilmaantu tarjoutumatta/pyytämättä sen verran paljon ett on pakko tehä itelle aikatauluu. Siksi kysyin.pupu sanoi:Kyllä me yritämme laittaa teille ne lippuvuorot siihen rakoon ku rata on kuiva ja aurinko paistaa, et pääsette sitten varikkoteltan suojaan ihailee sitä kaatosadetta![]()
burtsi_ sanoi:Osallistun nyt orgin ratapäivälle ensimmäistä kertaa, joten neuvokaapa nyt tyhmää ettei jää ajelut ajamatta.
Missä muodossa tuo ratapiletti pitää esittää kysyjälle, pitääkö olla jokin virallinen paperilippu tulostettuna?
Kiitos asiallisista vastauksista.
burtsi_
Boom Driver sanoi:Katsotaanko pahalla jos osallistuu taktisesti vasta toiseen ajajakokoukseen? Vai onko tavoite, että kaikki ovat ensimmäisessä kokouksessa paikalla jotta järjestäjien homma helpottuu? Oon vikalla lippuvuorolla niin mulle riittäis vähän lyhyempikin ratapäivä. Sään puolesta näyttäis siltä et pääsee viime alastaro keikasta poiketen ehkä jopa ajaa kuivalla kelillä![]()
Boom Driver sanoi:Katsotaanko pahalla jos osallistuu taktisesti vasta toiseen ajajakokoukseen? Vai onko tavoite, että kaikki ovat ensimmäisessä kokouksessa paikalla jotta järjestäjien homma helpottuu? Oon vikalla lippuvuorolla niin mulle riittäis vähän lyhyempikin ratapäivä. Sään puolesta näyttäis siltä et pääsee viime alastaro keikasta poiketen ehkä jopa ajaa kuivalla kelillä![]()

Näinhän se on, lähinnä mietin tuon reissun kokonaispituuttashyhander sanoi:asiahan ei mulle kuulu, mutta jos sulla on viimeinen lippuvuoro loppupäivästä, niin eikö nimenomaan kannata panostaa siihen että pääsee ajamaan radalla silloin aamupäivällä heti???
![]()