• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 23.5 - 24.5.2015 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pupu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nitrous sanoi:
Moi,

Tuliko bumerangi koko ratavastaavat meilistä vai oliko bumerangi vain yksittäisestä meiliosoitteesta? Tuo ratavastaavat posti nimittäin uudelleenohjaa lähetetyn viestin kaikkien ratajärkkäreiden omiin sposteihin ja eilen huomattiin, että yhden ratajärkkärin sähköposti oli vaihtunut, vanha laatikko mennyt sulki ja uusi oli päivittämättä tuonne jakeluun. Tästä syystä tuon ratajärkkärin osalta tulee bumerangiviesti. Ylläpito päivittänee sähköpostin tämän päivän aikana. Muille ratajärkkäreille viestit pitäisi mennä normaalisti läpi.

Terveisin:
Koulutusvastaava

Vastauksessa lukee, että viestiä ei voinut toimittaa yhdelle tai useammalle vastaajalle. Ja siinä tosiaan mainitaan yhden henkilön sähköposti tekstin seassa. Vastausviesti on pitkä kuin nälkävuosi ja siansaksaa eli varmaan koodia tai jotain.
Eli asia on sitten varmaan noin, kuten kirjoitit. Jään odottamaan vahvistusta lipun siirrosta.

Kiitos

Haluaisin mahdollisesti ostaa lauantaille hitaaseen ryhmään lipun! Se, kykenenkö osallistumaan ratailuun, selviää valitettavasti vasta perjantaina, mutta laita viestiä, jos sinulla on lippu vapaana. Ajotaito 2:een pitäisi ensikertalaisena päästä...
Töiden vuoksi yhteydenotot mieluiten tekstarilla numeroon 0442666525, soitan sitten takaisin kun kykenen!
Pyry

Mun majoitusjärjestelyt ei näköjään menneetkään ihan suunnitellusti. Oisko jossain vielä tilaa?

edit2. Homma hoidossa!

massajaska sanoi:
Mun majoitusjärjestelyt ei näköjään menneetkään ihan suunnitellusti. Oisko jossain vielä tilaa?

edit. YV toimii, ja 050 356 9795
Ootko kysyny siltä Wanicon tutulta? Villekö se oli..

EDIT: Ei ollu ku Kalle. En tiedä mikä on miehen kuviot tänä vuonna tuon majoituksen suhteen, mutta ainahan sitä voi kysyä.

EDIT2: Kallen maja toistaiseksi rempassa!

Pitkiss sanoi:
Ootko kysyny siltä Wanicon tutulta? Villekö se oli..

EDIT: Ei ollu ku Kalle. En tiedä mikä on miehen kuviot tänä vuonna tuon majoituksen suhteen, mutta ainahan sitä voi kysyä 040 8651637

Kyl. Kallen aitta on rempassa; valmis vasta myöhemmin kesällä. Mut ei hätää! Kaikki järjestyy! :WAZAAP:

Veistos sanoi:
Vastauksessa lukee, että viestiä ei voinut toimittaa yhdelle tai useammalle vastaajalle. Ja siinä tosiaan mainitaan yhden henkilön sähköposti tekstin seassa. Vastausviesti on pitkä kuin nälkävuosi ja siansaksaa eli varmaan koodia tai jotain.
Eli asia on sitten varmaan noin, kuten kirjoitit. Jään odottamaan vahvistusta lipun siirrosta.

Kiitos

Pitäisikö tulla vahvistusviesti ostajalle tai myyjälle? Ostin nimittäin lipun la. keskihitaaseen PasiJ:ltä toukokuun alkupäivinä, mutta ei ole vahvistusviestiä saapunut.

Sippe sanoi:
Pitäisikö tulla vahvistusviesti ostajalle tai myyjälle? Ostin nimittäin lipun la. keskihitaaseen PasiJ:ltä toukokuun alkupäivinä, mutta ei ole vahvistusviestiä saapunut.
Eiköhän tuo normaalisti tule ratavastaaville kirjoittavalle eli myyjälle. Itse olen aina vahvistuksen saatuani informoinut myös ostajaa.

Myynnissä jäsenhintainen nopean ryhmän lippu lauantaille 23.5. Hinta 40€/tarjoa.

Yyvee tai nolnelnol kolmenol2 4904

Sadeko täällä pelottaa?

Uskokaa mua, kun sanon, että lauantaina ajetaan myös kuivalla radalla :thumbup:

Uskokaa mua että lauantaina ajetaan radalla oli kuivaa tai märkää :orgmp:

Goofy S sanoi:
Ennusteet paranevat... aurinkoa jo lauantaillekin...

Norjalaiset ennustavat sateiden tulevan lauantaina 8-12 välillä ja sit kuivuu. Juur hyvä alotus kaudelle eli saa ekaks haaveilla varikolla ajamisesta pari tuntia ja sit lähtee puoli märälle radalle liukastelemaan ja kuivaamaan uraa.

MYYDÄÄN: Täyshintainen nopean ryhmän lippu su. 24.5 ,nyt hintaan 50€ / tarjoa.

Ei sitten enää saa siirtokilpiä ratapäivää varten... perkl...:rant:

keke (at) ecr-racing.net
o5o452o451

Viimeksi muokattu:
Back