• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 23.5 - 24.5.2015 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pupu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Myynissä olisi lauantaille 23.5. Keskihitaaseen ryhmään oleva jäsenhintainen lippu.
Tuli odottamaton työreissu.
Laittakaa yksityisviestiä.

MYYTY

Myyn jäsenhintaisen lipun lauantain 23.5.2015 hitaaseen ryhmään ja paikkani AT2- ryhmään vapautuu.
Odottamaton este osui tietenkin juuri tälle viikonlopulle.
Yksityisviestillä tavoittaa.

MYYTY!

Mulle saa tarjota liputusvuoroa joko keskinopeeseen tai nopeeseen. Jos jollain tulee estettä.
045-1140609

Majoitusta vaille olisin la-su välisen yön. Olisikohan jossain mökissä tilaa, toki maksan yöpymiseni. Mahdolliset vastaukset yv:llä. Kiitos.

Noo mä olin vähän epävarma. Pitää saada vielä piletti laauantaille sitte. Tai sit tuun vaan tsuumaileen.
Kärrypaikka vielä vapaa?? Sit tuun jo pe messiin, vaik ei la saiskaa ratalippuu.

Goofy S sanoi:
Kyyti ja kämppä on sovittu.
No worries be happy.
Vai miten ne viisaat sanoo...

Niin no. Olin niin liikuttuneessa tilassa ku toi sovittiin et unohdin ja sun pnumero ei enää vastaa, ni olin hätääntyny.

Noni. Nyt sitte metästetään lippua keskihitaaseen tai hitaaseen lauantaille 23.5. Yvtä kiitos.

Lauantai 23.5. on ihan täyteen buukattu mutta mutta...
Tulet joka tapauksessa mukaan, tunnelma on taattu ja viimeistään su radalle.

Goofy S sanoi:

Juu no roplem. Voin autella varikolla la jos ei saa pilettii. Ja onhan siellä ihan hyvät mutkapätkätlähellä jos ajaa haluu..

Voisin ostaa keskinopean lipun joko lauantaille tai sunnuntaille. Laittakaa YV:tä tai viestiä numeroon 044 044 4373. -Jari-

Goofy S sanoi:

siki sanoi:
Juu no roplem. Voin autella varikolla la jos ei saa pilettii. Ja onhan siellä ihan hyvät mutkapätkätlähellä jos ajaa haluu..

Sain lipun. Kiitos. Pääsee ajamaan.

O:Ajovuoro 23.5 alastaroon

Moi

Tarvetta olisi keskinopeaan ryhmän ajovuorolle.

Yhteydenotot mielummin puhelimitse/txt

BOLA RACE
Juha Kauhanen
040-8744873

Majoitusta vailla olisin minä. Onko jollain vielä mökissä ylimääräistä tilaa yhdelle henkilölle la-su yöksi?

Olen sisäsiisti ja nukun yöni hyvin :)

heippa sanoi:
Muistakaa ilmoittaa lippujen omistajien vaihdosta myös ratavastaaville,
Eli mailia osoitteeseeen ratavastaavat(at)moottoripyora.org
Sinne tapahtuman nimi ja pvm ja kuka myy ja kelle myy. Ilmoittakaa myös onko ostaja/myyjä jäsen vai ei.
Heli
ratavastaava

Moro!

Olen yrittänyt lähettää useasti mailia ko osoitteeseen lipunmyynnin tiimoilta. Tulee aina bumerangina takaisin. Kokeiltu gmaililla ja hotmaililla. Miten toimitaan?

Veistos sanoi:
Moro!

Olen yrittänyt lähettää useasti mailia ko osoitteeseen lipunmyynnin tiimoilta. Tulee aina bumerangina takaisin. Kokeiltu gmaililla ja hotmaililla. Miten toimitaan?

Moi,

Tuliko bumerangi koko ratavastaavat meilistä vai oliko bumerangi vain yksittäisestä meiliosoitteesta? Tuo ratavastaavat posti nimittäin uudelleenohjaa lähetetyn viestin kaikkien ratajärkkäreiden omiin sposteihin ja eilen huomattiin, että yhden ratajärkkärin sähköposti oli vaihtunut, vanha laatikko mennyt sulki ja uusi oli päivittämättä tuonne jakeluun. Tästä syystä tuon ratajärkkärin osalta tulee bumerangiviesti. Ylläpito päivittänee sähköpostin tämän päivän aikana. Muille ratajärkkäreille viestit pitäisi mennä normaalisti läpi.

Terveisin:
Koulutusvastaava

Back