• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 20.8 - 21.8.2016 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jussi666 sanoi:
Ei kellään sattuis olemaan paikan päällä lainata ylimääräisiä pukkeja?

Edit: No nyt on omat lämppärit ja pukit. Mahtuisiko ne kenenkään kyytiin pk-seudulta Alastarolle ja takaisin? Ite oon menossa mopolla paikan päälle...

Pukit ja lämppärit olis edelleen kyytiä vailla?

Jos jollain kiinnostusta saada stadista pyörä Alastaroon autolla, voisi mahtua mulle kyytiin. Lähtö la aikasin aamulla ja paluu sunnuntaina illalla ajojen jälkeen.

En tajunnut, että ennakkomyynti päättyy jo torstaina. Ostaisin mielelläni lauantaille keskihitaaseen tai hitaaseen yhden lipun, jos joku jättää menemättä. Puh. nolnelnol 735 6015

Pystyykö järjestävän tahon edustajat arvioimaan ennakkomyyntien perusteella onko lauantaina paikanpäältä mahdollisesti vielä ostettavissa lippuja em. ryhmiin?

Edit: Ei tarvetta enää lipulle.

Moro,

Mulla olis lauantaille keskinopeaan lippu ja voisin vaihtaa sen sunnuntaille samaan ryhmään.
-Dani nolnelnol-8427929

Meni kanssa täysin ohi että lippujen myynti loppuu jo torstaina.:sad: Hakusessa siis lauantaille keskihitaaseen yksi lippu.

nolnelnolnol615532

Jos joltain löytyy lippu lauantaille keskinopeaan tai keskihitaaseen niin täältä löytyisi innokas ostaja.

-Mikko
Nolnelnol 8375687

Lauantaina hitaassa ryhmässä 1 paikka myymättä. Muissa ryhmissä ja sunnuntaina on hyvin tilaa. Lippuja myydään ratavarikolla. Tervetuloa!

juaalton sanoi:
Ostan lipun keskinopeaan tai hitaaseen lauantaille 20.8. 041 539 3974 -Juuso
Huamaathan et Alastarolla ajetaan neljässä ryhmässä jossa keskinopee menee ihan eri vauhtia ku hidas.

Lauantain lippuvuorot lisätty aloitusviestiin.

Näytttää pahasti siltä, että takakumi alkaa vetää viimisiä ja on epävarmaa, että kestääkö enää sunnuntaita. Jos jollain on intoa ja välineet vaihtaa ja tasapainottaa takarengas sunnuntai aamun kosteina tunteina, niin voisin kohtuullisen korvauken palvelusta maksaa. Lauantain päätteksi näkisin ajaako kumilla vielä sunnuntaina.

Jos kumi loppu ja vaihtajaa ei löydy, voisi jäsenhintainen keskinopean lippu olla myynnissä:sad3:

Annetaan lippuvuoro huomiselle su 21.8. Ajoryhmän saa valita itse. Txt o4oo454397

Back