• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 2.6 - 3.6.2018 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pupu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Goofy S sanoi:
1 paikka vapautui, motoristi vatsataudissa. :sad3:

Nopeat syö hitaat eli kuka haluaa punkkapaikan hyvässä seurassa hyvässä mökissä?

Mukana jos paikka vielä vapaana! Laitoin myös yksityisviestin.

Kuittausta odottellen :right:

Tää ny tulee vähä taas viime tingassa, mut Haluiskos joku jonkillaisen valokuvan itestään radalla jos tosa otan matkavessan, kuvausvehkeet ja lähen völjyyn? Nii, ja oiskos jossain mökissä vaikka soffapaikkaa la-su yöks?

Kuka nyt ei kuvaan haluaisi :)
Aina noita kuvia ihastellut ja joskus osunut jopa omaan pyörään. Kamat mukaan vaan ja radalle!

Holtsu sanoi:
Tää ny tulee vähä taas viime tingassa, mut Haluiskos joku jonkillaisen valokuvan itestään radalla jos tosa otan matkavessan, kuvausvehkeet ja lähen völjyyn? Nii, ja oiskos jossain mökissä vaikka soffapaikkaa la-su yöks?
Mulle ainaki kelpaa kuva uusissa väreissä.

Ja mitä mökkiin tulee, ni valitettavasti on nyt jo 7 hengen mökissä 8 joten ei kyl mahdu :paikallatuulee:

sipi sanoi:
Lauantain liputusvuorot lisätty aloitusviestiin.

Varmistan vielä kun erikseen pyysin, että oman liputuksen voisin ottaa ihan viimeiseksi kun osallistun kuljettajan tutkintoon niin että otettiinhan se huomioon kun nyt olen lipulla 12-14? Eli tuolla aikavälillä ei ole kuljettajan tutkintoa?

Olis tarjota keltainen "Gelber Willi" Fireblade kuvattavaksi.

Habbax sanoi:
Varmistan vielä kun erikseen pyysin, että oman liputuksen voisin ottaa ihan viimeiseksi kun osallistun kuljettajan tutkintoon niin että otettiinhan se huomioon kun nyt olen lipulla 12-14? Eli tuolla aikavälillä ei ole kuljettajan tutkintoa?
Jos tarttee, ni mä voin ottaa sulta ton 12-14 lippuvuoron päittäin? Mulla on 14-16 se liputus.

PrivateeR sanoi:
Jos tarttee, ni mä voin ottaa sulta ton 12-14 lippuvuoron päittäin? Mulla on 14-16 se liputus.

Joo, mikäli aiemmin ei tule vastausta niin katsotaan kunhan se tutkinnon ajankohta selviää.

Habbax sanoi:
Joo, mikäli aiemmin ei tule vastausta niin katsotaan kunhan se tutkinnon ajankohta selviää.

Tämä pyyntö mennyt miulta ohi. Katsotaan vuorot kuntoon aamulla liputtajien kokouksessa. Muistakaa vain tuoda asia esille, kun kaikki on koolla.

Nii miten toi menee toi ku ajot "päättyy" klo 19:20?

Joskus oon nähny että jotku on jääny ajelee radalle tuon jälkeenkin vielä. Onko se nyt mahdollista?

Viime hetken tarjouksena laitetaan sunnuntain keskinopean jäsenhintainen lippu myyntiin.

Eipä ole tällaista vatsatautia ennen ollutkaan. Mitään ei tule ulos, mutta vatsa kramppaa niin, että kädet tärisee kivusta.

Edit: Lippu myyty

JaskaA sanoi:
Viime hetken tarjouksena laitetaan sunnuntain keskinopean jäsenhintainen lippu myyntiin.

Eipä ole tällaista vatsatautia ennen ollutkaan. Mitään ei tule ulos, mutta vatsa kramppaa niin, että kädet tärisee kivusta.

YV tai soitto/viesti nolnelnol 735 6015.

Hep, ostan. Laitoin tekstarin.
-Tommi

PrivateeR sanoi:
Mulle ainaki kelpaa kuva uusissa väreissä.

Ja mitä mökkiin tulee, ni valitettavasti on nyt jo 7 hengen mökissä 8 joten ei kyl mahdu :paikallatuulee:

Kiitos kiitos 👍 Mää jatkan vielä majotuksen ettimistä, ja tuun sit ehtoolla himaan jos ei löydy.

Holtsu sanoi:
Kiitos kiitos  Mää jatkan vielä majotuksen ettimistä, ja tuun sit ehtoolla himaan jos ei löydy.

Aina Holtsulle petipaikka löytyy.
Jaska lupasi ottaa siskonpetiin. :rakastunut:

PrivateeR sanoi:
Nii miten toi menee toi ku ajot "päättyy" klo 19:20?

Joskus oon nähny että jotku on jääny ajelee radalle tuon jälkeenkin vielä. Onko se nyt mahdollista?

Voi kuulostaa vähän tylyltä, mut radalle ei olla enään klo: 19:20 jälkeen päästetty ajamaan.

Meillä kun on kumminki vastuu radan käytöstä ja kunnosta. Viellä kun ambulanssi, liputtajat sekä muu järjestävä taho poistunu paikalta / siirtyny vapaalle, niin ei enää...

Joskus alastarolla on saanut jäädä ajamaan yhteistä vapaata settiä kaikki vapaaehtoiset, olisko ollut pari vuotta sitten.

Back