Goofy S sanoi:1 paikka vapautui, motoristi vatsataudissa.
Nopeat syö hitaat eli kuka haluaa punkkapaikan hyvässä seurassa hyvässä mökissä?
Mukana jos paikka vielä vapaana! Laitoin myös yksityisviestin.
Kuittausta odottellen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Goofy S sanoi:1 paikka vapautui, motoristi vatsataudissa.
Nopeat syö hitaat eli kuka haluaa punkkapaikan hyvässä seurassa hyvässä mökissä?

Mulle ainaki kelpaa kuva uusissa väreissä.Holtsu sanoi:Tää ny tulee vähä taas viime tingassa, mut Haluiskos joku jonkillaisen valokuvan itestään radalla jos tosa otan matkavessan, kuvausvehkeet ja lähen völjyyn? Nii, ja oiskos jossain mökissä vaikka soffapaikkaa la-su yöks?

sipi sanoi:Lauantain liputusvuorot lisätty aloitusviestiin.
Jos tarttee, ni mä voin ottaa sulta ton 12-14 lippuvuoron päittäin? Mulla on 14-16 se liputus.Habbax sanoi:Varmistan vielä kun erikseen pyysin, että oman liputuksen voisin ottaa ihan viimeiseksi kun osallistun kuljettajan tutkintoon niin että otettiinhan se huomioon kun nyt olen lipulla 12-14? Eli tuolla aikavälillä ei ole kuljettajan tutkintoa?
PrivateeR sanoi:Jos tarttee, ni mä voin ottaa sulta ton 12-14 lippuvuoron päittäin? Mulla on 14-16 se liputus.
Habbax sanoi:Joo, mikäli aiemmin ei tule vastausta niin katsotaan kunhan se tutkinnon ajankohta selviää.
JaskaA sanoi:Viime hetken tarjouksena laitetaan sunnuntain keskinopean jäsenhintainen lippu myyntiin.
Eipä ole tällaista vatsatautia ennen ollutkaan. Mitään ei tule ulos, mutta vatsa kramppaa niin, että kädet tärisee kivusta.
YV tai soitto/viesti nolnelnol 735 6015.
PrivateeR sanoi:Mulle ainaki kelpaa kuva uusissa väreissä.
Ja mitä mökkiin tulee, ni valitettavasti on nyt jo 7 hengen mökissä 8 joten ei kyl mahdu![]()
Holtsu sanoi:Kiitos kiitos Mää jatkan vielä majotuksen ettimistä, ja tuun sit ehtoolla himaan jos ei löydy.

Goofy S sanoi:Aina Holtsulle petipaikka löytyy.
Jaska lupasi ottaa siskonpetiin.![]()

PrivateeR sanoi:Nii miten toi menee toi ku ajot "päättyy" klo 19:20?
Joskus oon nähny että jotku on jääny ajelee radalle tuon jälkeenkin vielä. Onko se nyt mahdollista?