• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 19.8 - 20.8.2017 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Myydään sunnuntain keskinopean lippu. Tarjoa jotain. Jaksuhalia lasketa. Oon varikolla arviolta kahteen. Jos en oo aamulla paikalla krapulan vuoksi, ilmota järkkäreille, et oot ostanut multa lipun ja maksa kun näet mut.

Niin... sauna sekoitti pään. Alle jotain tarkoittaa aggressiivista vastareaktioita.

Ostan!

Laitan yv.

Håkan

JMH sanoi:
Myydään sunnuntain keskinopean lippu. Tarjoa jotain. Jaksuhalia lasketa. Oon varikolla arviolta kahteen. Jos en oo aamulla paikalla krapulan vuoksi, ilmota järkkäreille, et oot ostanut multa lipun ja maksa kun näet mut.

JMH sanoi:

En tarvii lippuu mut jaksuhaleja silti :thumbup:

Sadekelitreenit päättyivätkin sitten ikävästi haikkariin.

Video kertoo enemmän kuin monta sanaa, mutta pyörä jäi vähän liian kallelleen avauksessa kakkosen jälkeen, eikä toi Alastaron luistinrata ollut anteeksiantavalla tuulella.

Sormi ja kylkiluu murtunut, eniten tosin harmittaa koneenposkensuojan ruuvin halkivääntämä alalohko ja mitä nyt muuta pienempää meni rikki. Onneks talvella on aikaa korjailla.

Kiitos varikon porukalle jotka jeesasivat pakkaamisessa ja henkisessä palautumisessa.

Nähdään taas ensi kesänä!

Harmittaahan tollaset kai aina, onneksi mies on kuitenkin suht kasassa

Lähetetty minun NEM-L21 laitteesta Tapatalkilla

Pyörät kuntoon, ja ens kesänä on sit taas uus kausi.

Paranemisia.

Huomio huomio!

Se kaveri ketä kaatu tänää sunnuntaina keskihitaassa heti 2 vai 3 setin (en muista kumpi) alussa 1 mutkassa niin sain sen videolle. Ajelin ihan kaverin perässä. Laitan videoo ulos jahka kerkeen/jaksan (huomenna viimeistää). Muutamasta muustakin keskihitaan kaverista on matskua todella paljon, mut katon vähä mitä laitan ulos...

Fredde_V sanoi:
Sadekelitreenit päättyivätkin sitten ikävästi haikkariin.

Video kertoo enemmän kuin monta sanaa, mutta pyörä jäi vähän liian kallelleen avauksessa kakkosen jälkeen, eikä toi Alastaron luistinrata ollut anteeksiantavalla tuulella.

Sormi ja kylkiluu murtunut, eniten tosin harmittaa koneenposkensuojan ruuvin halkivääntämä alalohko ja mitä nyt muuta pienempää meni rikki. Onneks talvella on aikaa korjailla.

Kiitos varikon porukalle jotka jeesasivat pakkaamisessa ja henkisessä palautumisessa.

Nähdään taas ensi kesänä!

Ainakin minulle tuo kaato oli itsestään selvyys, luulin kyllä että olit jo kaatanut aiemmin kun oli niin täydellinen radiohiljaisuus. Hauskahan sitä on omaa viisautta itsekseen virnuilla, kukaan muu kun ei ole keksinyt ajaa sadekelin renkailla. Nyt varmaan selvisi miksi, olisi kannattanut käyttää järkeä eikä kuunnella foorumin satusetiä sateisten helppoudesta.

Nyt äkkiä pyörä lainaan ja radalle on paha juttu jos kaatopeikko jää niskaan koko talveksi, 10 sekuntia heti lisää nykyisiin aikoihin!

Täällä kun on varoiteltu miten ratakärpänen puree jos erehtyy ratapäiville, nyt kun kierit vetisellä radalla niin toivotaan ettei surffilautakärpänen puraissut olisit lentänyt edes hiekalle niin olisi endurokärpänen saattanut puraista.

Paranemisia!

Siinä on jotain vanhan ajan miehekästä hohtoa, kun ensiksi vedetään nyrkillä päin naamaa, ja sitten suukotellaan ja pyydellään anteeksi.

Keep it up!

Rata oli muuten ihan vitun liukas. Katselin kun Marko veteli edeltä Pilot Road nelosilla pyörä lähes pystyssä pintakaasulla sekä rain modella, ja niin vain kotari veti perää sivulle.

Oli hyvä hetki reenata haastavia oloja, eikä sitä ainaista Suomen suven suklaata.

Sampo-FIN sanoi:
Ainakin minulle tuo kaato oli itsestään selvyys, luulin kyllä että olit jo kaatanut aiemmin kun oli niin täydellinen radiohiljaisuus. Hauskahan sitä on omaa viisautta itsekseen virnuilla, kukaan muu kun ei ole keksinyt ajaa sadekelin renkailla. Nyt varmaan selvisi miksi, olisi kannattanut käyttää järkeä eikä kuunnella foorumin satusetiä sateisten helppoudesta.

Nyt äkkiä pyörä lainaan ja radalle on paha juttu jos kaatopeikko jää niskaan koko talveksi, 10 sekuntia heti lisää nykyisiin aikoihin!

Täällä kun on varoiteltu miten ratakärpänen puree jos erehtyy ratapäiville, nyt kun kierit vetisellä radalla niin toivotaan ettei surffilautakärpänen puraissut olisit lentänyt edes hiekalle niin olisi endurokärpänen saattanut puraista.

Paranemisia!

Sampo, olen otettu että sinunlaisesi taruolento (lue: trolli) on seurannut kirjoitteluani nikn tarkkaan, että huomasit hetkellisen poissaoloni ratapäivien välissä.

Kommenttisi ovat kaikilta osin aika osuvia (kyllä - kaato tulee kaikille vastaan), vastaan nyt kuitenkin vaan niin, että kaatopeikkoa ei jäänyt ja pitkä tukka ei sovi tähän päähän, joten laudat saa jäädä muille.

Onneksi tuota DH-pyörää pystyy ajamaan murtuneella keskarilla, kun yks sormi riittää jarrulle.

Kiitos JMH, onneks oli liukas, ei jäänyt pukuun naarmuja. :grin:

Laitetaanpa nyt jotain muuta kuin välittämistä väliin :;):

Kiitos ajotaito kakkosen kouluttajille, hyvä koulutus ulkoisten olosuhteiden tuomista haasteista huolimatta. Kivasti tällainen radalla koskaan aiemmin käymätönkin pääsi ajamisen makuun sitten lopuksi :) . Nyt kovasti jo odotan ensi kesää ja lupaan etten toista tämän vuotista virhettäni enkä sovi mitään muita menoja ennen kuin ratavuorojen päivämäärät selviävät :p . Ajotaito kakkosen kyllä kävisi mielellään uudelleen, kun ajaminen nyt tällä kerralla jäi vähän vähiin... lisäohjaukselle ja -palautteelle omasta ajostaan olisi edelleen tarvetta.

Kiitos myös herroille jotka auttoivat Monsterin peilin irroituksessa ja kiinnityksessä :thumbup: sekä bensaenkelille (mun olisi pitänyt tarttua Boltin tarjoukseen parista litrasta bensaa, enhän mä sinne lähimmälle bensikselle asti päässyt :tyhmäminä:).

Olipahan ohitustalkoot. Saatana. :D

Boltille isot kiitokset kaasupullon lainasta. Ei tarvinnu syödä salmonellakanaa. :respect:

Kiitokset kanssaratailijoille ja järkkäreille hienosta sunnuntaipäivästä! Ryhmänvaihdolla oli ilmeisen hyvä vaikutus. Jokaisella setillä lukuunottamatta ensimmäistä tuli uusi oma rataennätys. Parasta oli 1.30 alittaminen, johon on hyvä lopettaa tämä ajokausi.:thumbup:

scuuba sanoi:
Olipahan ohitustalkoot. Saatana. :D
Todellakin :) Tuli sama fiilis nopeassa ryhmässä ku kesäkuun 3. päivä ku olin keskinopeassa opettelemassa :) Joka kierros oli 1-3 jätkää ohitettavana sillon.

Kiitokset järkkääjille! Uusi enkka tuli vaikka rengas on nyt 100,00% puhkiajettu. Ei oo yhtä ainoota täppää enää takarenkaan pinnassa, mutta kyl sillä nakilla 1:24.7 tuli vielä. Nyt sen voi myydä bombereille maailman pilaamista varten :)-

Kiitokset taas järjestäjille ja kanssaratailijoille. Sunnuntain mukava keli pelasti viikonlopun ja oli mukavaa ajella kauden ratapäätös. Tästä on hyvä jatkaa ensi kesänä!

Kiitos kaikille osallistujille loppujen lopuksi melko loistavasta viikonlopusta! Lauantaina rata oli märkä seitsemään asti. Oli ilahduttavaa nähdä kuinka moni uskaltautui radalle. Valitettavasti rata oli nyt poikkeuksellisen liukas, syynä ilmeisesti rataan tarttunut runsas kumi. Koko viikko rataa oli kierretty formuloilla. Kaatoja tuli poikkeuksellinen määrä, onneksi isommilta kolhuilta vältyttiin ja nyt on ainakin aikaa parsia vehkeet kuntoon kevättä varten.

Sunnuntaina päivä oli myyty tupaten täyteen ja keli oli erinomainen. Tästä huolimatta tuli vain muutama harmiton kaato. Järjestäjätkin kerkesivät ajamaan ihan riittävästi. Kiitos siitä kaikille!

Lähetetty minun XT1580 laitteesta Tapatalkilla

Back