tomppa82
MotOrg ry
Yv.Fredde_V sanoi:Annetaan sunnuntain liputusvuoro!
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yv.Fredde_V sanoi:Annetaan sunnuntain liputusvuoro!
JMH sanoi:Myydään sunnuntain keskinopean lippu. Tarjoa jotain. Jaksuhalia lasketa. Oon varikolla arviolta kahteen. Jos en oo aamulla paikalla krapulan vuoksi, ilmota järkkäreille, et oot ostanut multa lipun ja maksa kun näet mut.
JMH sanoi:Myydään sunnuntain keskinopean lippu. Tarjoa jotain. Jaksuhalia lasketa. Oon varikolla arviolta kahteen. Jos en oo aamulla paikalla krapulan vuoksi, ilmota järkkäreille, et oot ostanut multa lipun ja maksa kun näet mut.
Sourander sanoi:Ostan!
Laitan yv.
Håkan
Fredde_V sanoi:Sadekelitreenit päättyivätkin sitten ikävästi haikkariin.
Video kertoo enemmän kuin monta sanaa, mutta pyörä jäi vähän liian kallelleen avauksessa kakkosen jälkeen, eikä toi Alastaron luistinrata ollut anteeksiantavalla tuulella.
Sormi ja kylkiluu murtunut, eniten tosin harmittaa koneenposkensuojan ruuvin halkivääntämä alalohko ja mitä nyt muuta pienempää meni rikki. Onneks talvella on aikaa korjailla.
Kiitos varikon porukalle jotka jeesasivat pakkaamisessa ja henkisessä palautumisessa.
Nähdään taas ensi kesänä!
Sampo-FIN sanoi:Ainakin minulle tuo kaato oli itsestään selvyys, luulin kyllä että olit jo kaatanut aiemmin kun oli niin täydellinen radiohiljaisuus. Hauskahan sitä on omaa viisautta itsekseen virnuilla, kukaan muu kun ei ole keksinyt ajaa sadekelin renkailla. Nyt varmaan selvisi miksi, olisi kannattanut käyttää järkeä eikä kuunnella foorumin satusetiä sateisten helppoudesta.
Nyt äkkiä pyörä lainaan ja radalle on paha juttu jos kaatopeikko jää niskaan koko talveksi, 10 sekuntia heti lisää nykyisiin aikoihin!
Täällä kun on varoiteltu miten ratakärpänen puree jos erehtyy ratapäiville, nyt kun kierit vetisellä radalla niin toivotaan ettei surffilautakärpänen puraissut olisit lentänyt edes hiekalle niin olisi endurokärpänen saattanut puraista.
Paranemisia!

).Todellakinscuuba sanoi:Olipahan ohitustalkoot. Saatana.![]()