750boost
MotOrg ry jäsen
Desmosedici sanoi:Allekirjoittanut voisi olla tulossa. Minkälainen setti tuo on ja mihin hintaan? Hinnastossa vähän kaikenlaista tarjolla...
Mäkin voisin jäädä yöksi, niin ei tarvitsisi ajella edestakaisin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Desmosedici sanoi:Allekirjoittanut voisi olla tulossa. Minkälainen setti tuo on ja mihin hintaan? Hinnastossa vähän kaikenlaista tarjolla...
Leppis sanoi:Yöpaikka kiikarissa vaikka tuolta: http://www.kannistontila.fi/
Tuleeko joku samaan huoneeseen, tai sieltä voi löytyä isommallekin porukalle nukkumapaikkaa. Laittakaas viestiä jos kiinnostaa tuonne mennä. Itse olen menossa la-su yöksi.
S^Hansu sanoi:Voin lainaa valjaita, oikeen suunnattuna ja tasasella ajoasennolla tulee paljon parempaa kuvaa, kun kiinteellä asennuksella.
exhaust sanoi:No tossahan on tallikaverin video, kyllähän noilla valjailla jotain kumminkin näkyy. Täytyy ehkä ottaa mukaan ja ehkä koittaa![]()
exhaust sanoi:Joo, mullakin on valjaat ja kävi mielessä, mutta odotusarvo on että se ajoasento ei tule niin tasanen/pystyssä olemaan että olisi hyödyllinen ja pelkäisin että ottaisi tankkiin kiinni tms.
edit: Kiitos tarjouksesta kuitenkin!
CrossWheels sanoi:Laitaa kamera vain ylä-rinnalle ja kallista ylöspäin, pitäis olla hyvä![]()

Miki sanoi:Mulla oli 1290:ssä kamera kiinni etulyhdyn yläreunassa, siis "lasissa". Varmistuslankana oli useampi nippuside ketjutettuna vilkun varteen. Ihan hyvin sai kuvaa.

sverist sanoi:Annetaan sunnuntain lippuvuoro, kuumeessa ei jaksaisi lähteä koittamaan.
Puh. 0400-316592.
Yhteydenotot mieluiten soittamalla tai tekstiwazzzuuppp)viestillä.
marko.fzs sanoi:Ei. Mutta äänenvaimennin ilmeisesti vaaditaan. Joka tietty on suhteellinen käsite![]()