• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 18.8 - 19.8.2018 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Maikko sanoi:
Majoitusta katselen La-Su yöksi. Jos illalla on klo 19 asti radalla (no pun intended) niin perus nukkumispaikka riittänee ja aamupala on plussaa. Missä paikassa porukka yleensä majoittuu?

Täällä olikin jo listaa paikoista: http://www.alastarocircuit.fi/majoitus.php

Majoittuuko porukka Loimaan seurahuoneella vai mikä on se suosituin paikka? Jos joltain löytyy esim vuokramökistä yhtä petiä niin olisin kiinostunut.

Kiitos Teemulle, kamoille järjestyi kyyti.
(Kulkeutuisiko jonkun kyydissä roinaa Tampereelta Alastaroon ja takaisin viikonlopulle, olisi tarvis saada ainakin lämppärit, pukit, jatkoroikka ja bensapönikkä kulkemaan, itse ajelen mopolla paikalle. Omat ennätykset mielessä niin tarvis saada henkistä tukea noista lämppäreistä :D )

Ja yöpaikkakin kelpaa jos jollakulla on jossakin majoituksessa vapaata tai majoitus suunnitteilla.

YV tai O5O-483 5381

Ostan lipun lauantaille keskihitaaseen, keskinopeaan, tai nopeaan. Jonkunlainen kipinä tuli päästä koittamaan tätä Duke 790:stä radalla vielä tänä kesänä. :orgmp:

Liputtaminen ei oo mun juttu.

Edit: Lippu järjestyi

exhaust sanoi:
Ostan lipun lauantaille keskihitaaseen tai keskinopeaan, jonkunlainen kipinä tuli päästä koittamaan tätä Duke 790:stä radalla vielä tänä kesänä. :orgmp:

Edit: Liputtaminen ei oo mun juttu.

Ja siitä se sitten taas lähti...

JMH sanoi:
Ja siitä se sitten taas lähti...

Narkkareitahan me täällä ollaan. :D

Tähä ku kerran jää kiinni, nii eipä taida olla pois pääsyä.

Vielä kun eka kerta olis ilmanen niin Suomen räärää-kisoissakin olis gridi aina täynnä...

exhaust sanoi:
Ostan lipun lauantaille keskihitaaseen tai keskinopeaan, jonkunlainen kipinä tuli päästä koittamaan tätä Duke 790:stä radalla vielä tänä kesänä. :orgmp:

Edit: Liputtaminen ei oo mun juttu.

Moi!

Mulla jäsenhintainen lippu keskinopeaan la 18.8, mutta voisin ajaa nopeassa. Jos haluat, niin hanki mulle lippu nopeaan ja hoida vaan info vaihdoista järkkäreille, niin sillä asia piffi mun puolesta :)

Terveisin,

Toni

Yäähää!

Taas on nopeet syöny hitaat eikä enää yhtään lippua jäljellä lauantain hitaaseen tai keskihitaaseen.
Jos joku haluaa luopua omastaan (myydä) niin: nolla neljä nolla 8288409

Hannu

Poutapäivä sanoi:
Moi!

Mulla jäsenhintainen lippu keskinopeaan la 18.8, mutta voisin ajaa nopeassa. Jos haluat, niin hanki mulle lippu nopeaan ja hoida vaan info vaihdoista järkkäreille, niin sillä asia piffi mun puolesta :)

Terveisin,

Toni

Kiits, lisäsin nopean ryhmän aiemman viestin vaihtoehtoihin. Katsotaan tärppääkö.

Kadulla tultu ajeltua alkukesä, onhan siinäkin ollut jotain kiinnostusta kun on uusi pyörä vipstaakeineen ja rata on enimmäkseen onneksi pysynyt poissa mielestä. Korvaushoitona olen katsonut muiden ratavideoita. Retkahtaminen tapahtui kuitenkin viime viikonloppuna kun ajelin Motoparkkiin katselemaan muiden ajelua. Ei ollut kuin puoli tuntia aikaa olla siellä, mutta se riitti. :paikallatuulee:

exhaust sanoi:
Ostan lipun lauantaille keskihitaaseen, keskinopeaan, tai nopeaan. Jonkunlainen kipinä tuli päästä koittamaan tätä Duke 790:stä radalla vielä tänä kesänä. :orgmp:

Liputtaminen ei oo mun juttu.

Edit: Lippu järjestymässä

Toivon mukaan muistat, että lippu oikeuttaa ajamaan vain ko. ryhmässä ja ko. ryhmään passelia vauhtia. Jos tarkoituksella ostaa lipun väärään ryhmään, jäänevät ajot aika herkästi vähiin, kun liputetaan mustalla pois.

Edit. Kappas, olikin täällä myöhemmin ketjussa selitys laajaan ryhmähaitariin.

Yöpaikka kiikarissa vaikka tuolta: http://www.kannistontila.fi/

Tuleeko joku samaan huoneeseen, tai sieltä voi löytyä isommallekin porukalle nukkumapaikkaa. Laittakaas viestiä jos kiinnostaa tuonne mennä. Itse olen menossa la-su yöksi.

Leppis sanoi:
Yöpaikka kiikarissa vaikka tuolta: http://www.kannistontila.fi/

Tuleeko joku samaan huoneeseen, tai sieltä voi löytyä isommallekin porukalle nukkumapaikkaa. Laittakaas viestiä jos kiinnostaa tuonne mennä. Itse olen menossa la-su yöksi.

Allekirjoittanut voisi olla tulossa. Minkälainen setti tuo on ja mihin hintaan? Hinnastossa vähän kaikenlaista tarjolla...

Back