• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 18.7 - 19.7.2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pupu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
noppis32 sanoi:
Tämä on todella hyvä ohje. Muualla on tullut käveltyä ratoja. Täytyy katsoa ehtiikö niin aikaisin paikalle. Toinen mitä itse käytän on youtubessa olevat ratavideot ja radan kuvioiden tuijottelu.

Ite suosin kävelyn sijasta rullaluistimia. Niillä on tosi helppo huomata radan kallistukset ja ylä/alamäet sekä töyssyt. Kävellessä osa noista jää helposti huomaamatta ekalla kertaa.

Nytte on keskihidas lippu ostettu. Viime kesänäki oli ajatus jo käydä, mutta nyt vihdoin pääsee muuallekkin kuin motoparkkiin. :orgmp:

Nitrous sanoi:
Maailman helpoin ohje ryhmän vaihtoon: Jos joudut jatkuvasti ohittamaan, eikä sinua juurikaan ohiteta, vaihda pykälää nopeampaan ryhmään. Monesti porukka arastelee ryhmän vaihtoa ihan turhaan. Tuo 1.23 kolkuttelee Kemoralla jo melkein nopean ryhmän rajaa (n.1.20), joten ei keskinopeassa pitäisi jalkoihin jäädä muuallakaan. Ennemminkin keskihitaasta saattaa tulla lähtö aika nopeasti ison nopeuseron takia.

Mielelläni ajan niin nopeassa ryhmässä kuin eväät riittää. Harvoin hitaammilta mitään uutta oppii paitsi, älä tee noin:grin: Edellinen Alastaro ei tuottanut kuin 1:40 tasoa ja liput sen perusteella hankittu. Tein Kemoraan pientä ergosäätöä ja sen huomasi. Meinasin sellasen 5 sekkaa raapaista kierrosajasta pois. Onnistuuko ryhmän päivitys näin etukäteen vai katsotaanko sitten?

Hi guys,

sorry for my english, but I don't speak Finnish.

If anyone cannot attend the slowest group on 18th of July, I'm willing to buy the ticket.

Please let me know :)

Thanks

Goofy S sanoi:

Majoituspaikat AUA:n mökissä loppuunmyyty.
No ai niin, mullahan taisi olla majoitus varattuna? Pitäiskö olla liput myös radalle vai voiko tulla vaan saunomaan ja grillaamaan[SUB](ryyppäämään)[/SUB]?

^:D On sulla mökkipaikka varattuna.
Kannattaa varmaan ratavuorokin varata, ettei pelkästään saunomiseksi mene.

Innoissani olen ottanut kaksi lippuvuoroa lauantaille enkä yhtään sunnuntaille, eli

- tarjolla lippuvuoro lauantaille keskihitaaseen
- halutaan lippuvuoro / ostolippu sunnuntaille keskihitaasen / keskinopeaan
- tai vaihdetaan lauantain lippuvuoro sunnuntain lippuvuoroon

Alustavaa tietoa: Kari "wehnä" Vehniäinen tulossa näillä näkymin orgin päiville alastaroon. Mahdollisuus koeajaa kevyttä ratapyörää KTM RC390 ja kenties säätö/alusta palveluja. Hän on paikalla koko viikonlopun.

Kari tiedottanee itse tarkemmin lähiaikoina.

---leppis sanoi:
Innoissani olen ottanut kaksi lippuvuoroa lauantaille enkä yhtään sunnuntaille, eli

- tarjolla lippuvuoro lauantaille keskihitaaseen
- halutaan lippuvuoro / ostolippu sunnuntaille keskihitaasen / keskinopeaan
- tai vaihdetaan lauantain lippuvuoro sunnuntain lippuvuoroon

:bye: Mulle kelpais liputusvuoro lauantaille, jos vielä vailla ottajaa (toki käytän ne ajovuorotkin jotka ennättää tyrkätä)

vertzu sanoi:
Alustavaa tietoa: Kari "wehnä" Vehniäinen tulossa näillä näkymin orgin päiville alastaroon. Mahdollisuus koeajaa kevyttä ratapyörää KTM RC390 ja kenties säätö/alusta palveluja. Hän on paikalla koko viikonlopun.

Noniin, oonkin yrittäny miettiä, että mihin piruun tän kaiken ylimääräsen rahan käyttäs... :D

Myydään keskinopean lippu lauantaille 18.7. hintaan 50 EUR. Laita tekstaria nollaneljäsataa287355.
Pitää olla samaan aikaan muualla ajamassa enskaa kun Juha Salminen tulee kouluttamaan :)

EDIT: Myyty.

Kimppakyytiä hakusessa tositarkoituksella. Onkohan joku menossa Alastarolta sunnuntaina Oulun suunnalle, tai vaikka noin 100km päähän? Tarvisin siis vain paluumatkalle kyydin itselleni ja repulle, eli mopoa, työkaluja yms ei ole tulossa mukaan. Kustannuksiin osallistutaan luonnollisesti. Yksityisviestillä tavoittaa.

EDIT: Kyyti järjestynyt.

Viimeksi muokattu:
vertzu sanoi:

RC390 koeajo kiinnostaa kyllä! Ehkä se tapahtuu jo Sunnuntaina.

Nyt kun ei ole tiedossa, että kukaan tuttu olisi tulossa autolla paikalla, niin missä on lähin huoltoasema? Moponi syö set 12 litraa/100km, niin ei edes 5 litran kannu riitä, että päivän ehtisi ajella, eikä isompaa kannua saa oikein mopon kyytiin.

Alastaron keskustassa.
Loimijoentiellä on lähin asema.
Tämä ainakin Loimaallepäin mentäessä.
Onkohan Säkylän suunnalle se toinen lähiasema.

Eipä ole ennen kuulumatonta että ostaa bensaa joltain peräkärryllä tulleelta kuskilta.
varikko bensa on ollut alkaen 2€/l

noppis32 sanoi:
Nyt kun ei ole tiedossa, että kukaan tuttu olisi tulossa autolla paikalla, niin missä on lähin huoltoasema? Moponi syö set 12 litraa/100km, niin ei edes 5 litran kannu riitä, että päivän ehtisi ajella, eikä isompaa kannua saa oikein mopon kyytiin.

Alastaron kirkonkylällä ainakin. Onkohan Vampulan autohuollossa vielä myös tankkausmahis? Shell oripääkään nyt ei ihan mahottoman kaukana ole ja toiseen suuntaan sit Huittisista saa jo useemmaltakin asemalta ainetta.

Edit. Mikko oli nopeempi.

Back