Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
shyhander sanoi:Juu Ajotaito kakkonen on tilattuna. No joo, pitää kattoa mitä tohon pakkaa mukaan. Goreissa vaan tulee helposti odotellessa kuuma jos on hellepäivää, mutta taitaa olla tiistaille moottoripyöräilyyn aika optimaalinen 17° luvattu lämpöä.

Jaskala sanoi:Oisko paljo halukkaita lähtijöitä stadista päin?
AXP sanoi:Hitaan ryhmän lippu tarjolla, jos joku vielä tarvitsee.
No hitto, tuun jonon jatkeeks jos vaan seura vielä kelpaa. Mistäs tarkalleen ottaen aattelitte startata?Ressu sanoi:Joo Espoosta lähetään rimpuileen.
AXP sanoi:Hitaan ryhmän lippu tarjolla, jos joku vielä tarvitsee.
sbanc sanoi:Joo mä voisin ostaa lipun!
Jaskala sanoi:No hitto, tuun jonon jatkeeks jos vaan seura vielä kelpaa. Mistäs tarkalleen ottaen aattelitte startata?

No enpä myyjänä jaksais kahlata ketjua läpi ja sen jälkeen yv:llä alkaa kyselemään kenellä on jo lippu ja kenellä ei. Lippu myyntiin ja nopein nappaa. Elämä on.-Jukkis- sanoi:>>sbanc kirjoitti :
Joo mä voisin ostaa lipun!
Edelleen ilman lippua, tuo oli jo ehtinyt mennä.<<
Aika perseestä ettei viittitä kelata ketjua läpi kun laitetaan lippuja myyntiin. Munkin teki mieli lokittaa se mut ajattelin et vituttais jos joku tekis mulle saman.
compinho sanoi:No enpä myyjänä jaksais kahlata ketjua läpi ja sen jälkeen yv:llä alkaa kyselemään kenellä on jo lippu ja kenellä ei. Lippu myyntiin ja nopein nappaa. Elämä on.
compinho sanoi:No enpä myyjänä jaksais kahlata ketjua läpi ja sen jälkeen yv:llä alkaa kyselemään kenellä on jo lippu ja kenellä ei. Lippu myyntiin ja nopein nappaa. Elämä on.
sbanc sanoi:Näin se menee. Tästä tuli mieleen, että pitääkin tehdä joku skripti hässäkkä joka automaatti vastaa ko. ilmoituksiin![]()