Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

heippa sanoi:Kun myytte lippuja eteenpäin, ilmoittakaa myös onko myyjä ry:n jäsen ja onko ostaja ry:n jäsen. Missään ratavastaaville tulleissa viesteissä ei ollut tätä olennaista tietoa.
räpsijä sanoi:Pitkästä aikaa taas MotOrgin vuorolla räpsimässä ja kivaa oli!
Räpsyjä tuli toooosi paljon ja tavoistani poiketen laiton esille 999 kuvaa ja kaikki vielä muokkaamattomina, koska nyt ei ole aikaa eikä energiaakaan pahemmin niitä nyt säädellä, vaikkkakin kyllä ihan hirvittää niitä tuollaisina esille laitaa, sillä tiedätte, miten tykkään niitä ylisäädellä...mut nyt ei auta!
Kiitos kuskeille ja järkkäreille
Megahypermaxisuper-kiitokset Anulle ja GuessWho:lle
http://kamerankantajan.kuvat.fi/kuvat/MotOrg+16.7./

GuessWho sanoi:Mega-IIK !!
sivulle meno kaataa koko iPadin selaimen![]()
räpsijä sanoi:Sorry!![]()
Jos sitten poistan ne...?!

Räpsyjä tuli toooosi paljon ja tavoistani poiketen laiton esille 999 kuvaa ja kaikki vielä muokkaamattomina, koska nyt ei ole aikaa eikä energiaakaan pahemmin niitä nyt säädellä, vaikkkakin kyllä ihan hirvittää niitä tuollaisina esille laitaa, sillä tiedätte, miten tykkään niitä ylisäädellä...mut nyt ei auta!
Kiitos kuskeille ja järkkäreille
Megahypermaxisuper-kiitokset Anulle ja GuessWho:lle
http://kamerankantajan.kuvat.fi/kuvat/MotOrg+16.7./
Zip sanoi:Hiukan kyl sydäntä kylmäsi, kun näki tuon HP4:n kyljellään hiekalla... ai saatn...![]()
Nitrous sanoi:Tais kuitenkin olla vaan look-a-like HP4, eli S1000RR.
Aamies sanoi:Ps. Sorit vielä Anulle siitä huonosta ohituksesta![]()

. Kuvista näkee todella hyvin että on todella paljon parannettavaa. Mä luulen että mä en koskaan opi.No, siihenhän toi laite on tehty ja kuski varautunut,et joskus ollaan nutullaan. Mutta samana päivänä samaan reikään kaks kertaa samalla tavalla.Zip sanoi:Ok. No vähä parempi mieli tuli mut kyllähän tuokin kylmää aika huolella.

Räpsyjä tuli toooosi paljon
..