• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 16.7. - 17.7.2016 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ebragge sanoi:
Ohessa muutamia kuvia keskihitaasta ryhmästä la 16.7.2016 (kahvilan mutka)

https://www.flickr.com/gp/116359408@N03/5qge6M

Saa käyttää vapaasti

Kiitos ! Tulihan sieltä muutama kuva ladattua omaan I Love Me on Trackday -kansioon :p

Asento nyt on mitä on, mutta jos ens kesänä muistais / opettelis vielä pään viemisen sivulle, niin ollaan jo siellä päin...

Iso osa hitaammasta keskiryhmästä ajaa sen hiukan hitaasti ja liian vasemmalta. Itse ajan näemmä ainakin kahvilan ihan liian aikasin taittaen. Tuota Mikunin kolmatta pätkää katselin, jossa mielestäni ajan noin suurinpiirtein hyvää linjaa. Seassa toki vaeltamisia.
Jokainen mutkasta uloskiihdytys kyllä avuttoman varovasti, juttu joka tuskin muuttuu ikinä tällä pyörällä.

Kaiken kaikkiaan tän kesän oppiminen tapahtunu luottona hitaissa mutkissa jyrkempiin taittoihin, joita en enne ole tässä määrin tehny. Kello vaan ei tykkää, kun puuttuu se ulostulon kiihdytys, sen puuttuessa linjakin menee mutkan jälkeen sisämutkan puolelle.

Kukas muuten oli tää tohelo, joka sunnuntaina oli eksynyt väärään ryhmään keskihitaassa. Tuli musta palmasissa hiukka tiukasta välistä ohi ja ennen nopeeta vasenta kiilas mun edessä ajavan ja nurmikon väliin niin, että olkapäät törmäs. Järjetöntä ajamista. Tais olla keltanen kypärä ja valkonen pyörä.

Fredde_V sanoi:
Kukas muuten oli tää tohelo, joka sunnuntaina oli eksynyt väärään ryhmään keskihitaassa. Tuli musta palmasissa hiukka tiukasta välistä ohi ja ennen nopeeta vasenta kiilas mun edessä ajavan ja nurmikon väliin niin, että olkapäät törmäs. Järjetöntä ajamista. Tais olla keltanen kypärä ja valkonen pyörä.

Toivottavasti pelästyi itsekin ja ymmärsi, että ei siellä ajeta kilpaa. Marginaalit pitää olla sellaiset, että kaikilla on kivaa ja turvallista...

Nimim. kävin pyytämässä varikolla anteeksi (toisessa tapauksessa) että menin vähän tiukkaan väliin. Kaveri pelästyi kun olin vierellä... Mutta opin. :no:

Fredde_V sanoi:

Turhan läheltä tuo meni, mutta ei onneksi osunut. 1:15 kohdilla tuo ohitus:
https://www.youtube.com/watch?v=apv9JvHxWw0

Fredde_V sanoi:
Ah katos vaan, olin vähän takavasemmalla niin näytti että osu. Oli järjetön paikka.

Scuuba, hyvä toi sun ohje, mutta tää kaveri ei taitanut puhua suomea...

Näistä voi käydä vinkkaamassa heti paikan päällä järkkäreille niin saadaan siirreltyä mahdollisesti väärässä ryhmässä ajava kuski oikeampaan paikkaan tahi ainakin puhutettua ryhmään sopimattomasta ajotyylistä.

Nitrous sanoi:
Näistä voi käydä vinkkaamassa heti paikan päällä järkkäreille niin saadaan siirreltyä mahdollisesti väärässä ryhmässä ajava kuski oikeampaan paikkaan tahi ainakin puhutettua ryhmään sopimattomasta ajotyylistä.

Kävin varikon kautta heti ton kierroksen jälkeen vinkkaamassa samalla ku laitoin toisen tulpan kunnolla korvaan. :WAZAAP:

@Nitrous: ootko tulossa Kemoraan? voisin ottaa niitä roikkumisvinkkejä jos löytyy aikaa.

Fredde_V sanoi:
Ah katos vaan, olin vähän takavasemmalla niin näytti että osu. Oli järjetön paikka.

Scuuba, hyvä toi sun ohje, mutta tää kaveri ei taitanut puhua suomea...

Nitrous sanoi:

Joo, tietoa ratavastaaville, niin käydään jututtamassa. Toi on niin kusipäinen ohitus tiukkenevaan väliin, että tuosta saa kuulla myöhemminkin kesällä jos sattuu ko henkilö itselleni eteen. Jos hänellä suomi ei taivu, niin tarvittaessa voin ohjeistaa vaikka elekielellä. :D

Fredde_V sanoi:
Kävin varikon kautta heti ton kierroksen jälkeen vinkkaamassa samalla ku laitoin toisen tulpan kunnolla korvaan. :WAZAAP:

@Nitrous: ootko tulossa Kemoraan? voisin ottaa niitä roikkumisvinkkejä jos löytyy aikaa.

Oon joo, tuu nykii hihasta, yritän la possujunan vedolta ehtiä jossain välissä jeesaamaan.

Back