• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 16.7. - 17.7.2016 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
rodder sanoi:
Kysytään nopeusluokan valinta neuvoa. Ekaa kertaa Alastarolle ensi viikonloppuna tulossa ajamaan ja nyt pitäisi saada neuvoja, että valitsen oikean ryhmän. Ahvenistolla olen käynyt 2 kertaa tänä kesänä ajamassa ja viime reissulla paras kierros 1.52 eikä kovin montaa pyörää tullut ohi koko päivänä ja en ohittanut kun muutaman pyörän. Alastarolla on 4 nopeusluokkaa eli meenkö hitaaseen vai keskihitaaseen?

Jos et ole Alastarolla vielä ollut niin osta lippu suosiolla hitaaseen voit sitten rauhassa hieroa ajolinjat kuntoon.

Jussi666 sanoi:
Varaako joku se AUA-mökin? Ite oon yövuoroissa koko viikon, eli en ihmisten aikaan hereillä...

Koetin jo ite viikonloppuna, möivät "eioota".
Aamulla kun katsoin, niin oli kalenterissa vapaana vielä, äsken jo varattu.
Jos joku täällä sen sai varattua, niin kiinnostusta yhteen paikkaan pe-su.

Onhan ainakin siellä kyröskosken ua:n mökki ja Paalupaikka, mistä kannattaa kysellä.

marko.fzs sanoi:
Jos et ole Alastarolla vielä ollut niin osta lippu suosiolla hitaaseen voit sitten rauhassa hieroa ajolinjat kuntoon.

Ok kiitokset. Ajattelin vaan kysyä kun tuolla on 4 ryhmää 3 sijasta.

Meikä hötkyili jo ja varasi yhden hengen (kalliimman) aamiaismajoituksen tuosta Kylä-Heikkilästä, mutta niillä oli kuulemma Hirsimökki (ilmeisesti kolmen hengen?) vielä vapaana. http://www.kylaheikkila.com/ Sori ei vaan ekalla ratailukerralla itse jaksa olla vastuussa useamman hengen mökistä ku on muutakin ressattavaa sen verran :P
Eli en itse ole enää mukana yhteismökin vuokrailussa.

jarhe sanoi:
Lauantain Ajotaito II ja hitaan ajovuoro kiinnostai jos jollain on tullut estettä tms. Itse oli lomamatkalla kun kauppa aukesi ja kolmeen tuntiin oli myyty loppuun. YV vaikka jos on tollanen jääny ylimääräiseksi.
Vielä kyselen :bye:

myydään lauantain hidas ja annetaan sunnuntain liputus (ryhmävalinta vapaa). Ottakaas joku ees toi liputus. En ole Suomessa vkl, duunimatka venähtää.

Peruutus tälle: Olenkin paikalla.

Fredde_V sanoi:
myydään lauantain hidas ja annetaan sunnuntain liputus (ryhmävalinta vapaa). Ottakaas joku ees toi liputus. En ole Suomessa vkl, duunimatka venähtää.

Otan mielelläni tuon sunnuntain liputuksen, minkä aikaan se on?

-MikkoAV

MikkoAV sanoi:
Otan mielelläni tuon sunnuntain liputuksen, minkä aikaan se on?

-MikkoAV

Liputusvuorot julkaistaan tässä topicissa myöhemmin, sitten selviää mihin aikaan kukin radan varressa päivystää.

Back