Tähän ei voi muuta ku antaa +1 joka ikiselle lauseelle. Itellä nyt 75 kierrosta harkkaa alla tolla kisakyykyllä, joten keltanokka olen tolla vehkeellä.
Kesäkuun alussa Alastarolla luulin ajavani suht oikein, mutta paskan marjat. Pää oli kohti Kuuta joka vitun mutkassa, polvi ei käyny lähellekää maassa, ja mikä kaikkein pahinta, otin aikaisia apexeja lähes joka mutkaan ku en ollu sisäistäny tota kisanakin pidon määrää. Sillon sain 30 kierrosta alle ja PB oli 1:32.00.
Noh, viime viikonloppuna tultiin takas Alastarolle Kemoran jälkeen, jossa videokuvasta olin nähny varsin selkeesti mitä teen pyörän selässä väärin. Kemorassakin lähti 2 sekuntia ajasta vain sillä että kallistin vain reilusti lisää ni pyörä kyllä kääntyi niihi mutkiin.
Alastarolla eka nopean ryhmän stintti antoi jo 1:29.5 eli 2,5 sekkaa lähti vain sillä että kallistin pyörää oikein. Vieläki apexit oli koko Lauantai päivän hakusessa, vaikka PB tippuikin 1:26:een.
Sunnuntaina sitte lähettiin jo vähä yrittämään aikaa, kun alkoi valjeta noi linjat. Päivän eka stintti antoi 1:25.6 jossa oli täysin hanurista T1 koko ajan. Sitte muistin ku joku foorumilla sanoi että T1:ssä on ne 2 valkoista täplää asfaltissa jotka MOLEMMAT tulisi kiertää ulkokautta ennenku taittaa sisään. Sit ku näin ne täplät ni olin eka että "ei jumalauta tonne asti voi odottaa" ... Noh, 2 stintin jälkeen sitte maltoin odottaa, ja sektorin optimista tippui 1,3 sekuntia samantien
Päivän lopuksi meni 1:24.9 ja optimikierros oli 1:21.6. Eikä tuossa tosiaan mitää muuta tarvinnut saada kuntoon hyvän kierrosajan saamiseksi kuin se ajolinja.
Vähänkään aikainen mutkan sisäänkääntö aiheuttaa välittömästi sen, että vaikka siinä apexissa tuntuu DiCapriolta että "I'M THE KING OF THE WOOOOOORLD" ni ulostulossa kuolee vauhti kun et pääse kaasulle, ja se syö myös suorahuiput.
Hyvä esimerkki tosta tuli mun nopeimmassa kierroksessa (video ylempänä). Katsopa mun T6 eli se nopea vasuri ennen Lemminkäistä. Avaan kaasua iha millin liian aikaisin, jolloin linja lähtee samantien valumaan leveäksi, ja joudun odottamaan kaasun avausta lähes exit kanttariin asti. Videolla sen suoran päähän tuli 175 vauhtia ku normaalisti otan siihen 190km/h. Ja VAIN siksi että käänsin millin liian aikaisin kaasua auki.
Tohon sellanen vitsin poikanen, että mä vedin reikä päässä busalla 2-päällä sen 1:35.3 .... en usko että pelkällä ajolinjan muutoksella vetäisin 1:25

Alkoi olemaan kyllä niin limitillä toi kierros jo että paljoa kovempaa en uskaltaisi yrittää.