Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moi!Mistä autokoulusta saa laadukkainta mp-ajo-opetusta; Espoo-Vantaa-Helsinki?
Jep! Waimo ajeli kortin tuolla yli 3-kymppisenä ja voin kertoa, että oppi ajamaan...Moi!Mistä autokoulusta saa laadukkainta mp-ajo-opetusta; Espoo-Vantaa-Helsinki?
Suosittelen lämpimästi http://www.liikennekoulu.fi/ ja järvenpää konttori (juna-aseman vieressä)
Itse ajoin kortin siellä. Teoria opetus meni nopeasti, ajotunnit olivat mukavia ja opettaja osasi opettaa. Ajotunnit sain suht nopeasti suoritettua ja inssiinkin sain ajan niinkuin sen halusinkin![]()
Suosittelen "kylä pahasta" senkin takia että liikenne ja muu on siedettävissä rajoissa ja saa keskittyä oppimiseen![]()
Avopuoliso yritti muutaman kerran itä hki:ssä ajaa korttia ja opetustaso oli surkeaa. Kortti tuli heittämällä kun käväisi järvenpäässä![]()
Hintaa tälle ilolle tuli 830e + poliisi ja muut, eli jotain 930e
Tunnit saa sovittua fiksun oloisesti eikä niin että nyt tunti ja kk päästä seuraava ja sitä rataa![]()
Pikasella googlauksella en moista löytänyt, ainakaan tuolla nimellä.Suosittelen Töölön autokoulua![]()
Luulempa että kyseessä on ollut Autokoulu Paananen. Pyörät käyvät yksiin sekä että opettaja on ollut Moottoripyörä kouluttajien kouluttaja eli SMOK auktorisoitu kouluttaja. Jos opettajan nimi oli Kari Vaarna niin Autokoulu Paananen ollut kyseessä.Suosittelen Töölön autokoulua![]()
Itselläni ei ollut minkäänlaista kaksipyöräisen ajokokemusta edes skootterista, mutta ajamaan opin.
Opettaja kouluttaa myös autokoulun opettajia moottoripyöräopettajiksi, joten tietää mistä puhuu. Hinta oli ok, ajotunnit sai oikeastaan mihin aikaan päivästä vaan ja jopa erikseen katsottiin säätiedotuksesta vielä pari sateistakin päivää ajotunneille, jottei liukkaus yllätä kun loppukesän puolella ajoin kortin.
Maikka myös havainnollisti eturenkaan lukkoon jarruttamista stonga vinossa niin että istuin kyydissäei, ei kaatanut pyörää, mutta minulle painui ohjeet kaaliin.![]()
Ajopeleinä vuonna 2007 oli BMW 650 Dakar, ER-5 ja ER-6. Itse ajoin tuolla Dakarilla kun oli ketterin.