• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajotakkia ja housuja ostamassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -kepa-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Noniin,

Alkaa olla se aika, että voisi tosissaan alkaa etsimään sopivia ajokamppeita seuraavalle ajokaudelle. Vanhat tuli myytyä talven aikana ja nyt jatkossa en huoli enää muita, kuin väriltään mustia kamppeita jotka sopivat hyvin kaikenlaisten pyöräväritysten suhteen
smile_org.gif
Aikaisemmat ajovarusteet lähti vaihtoon, kun pääväriltään punaiset kamppeet ei näyttänyt kivalta vihreän pyörän kanssa
thumbs-up.gif

Olen nyt katsellut Alpinestars RC-1, SP-1 ja Gp Plus ajotakkeja.

Ajattelin tilata jostain Suomen rajojen ulkopuolelta ja täten ei hirveästi pääse testailemaan etukäteen.

Onko kokemuksia kyseisistä takeista?

Muitakin hyviä takkeja voi suositella, mutta täytyy olla nahkaa ja housut erikseen, koska kokopukua en näe vaihtoehtona.

Richa TG1 tuli ensi lumilla hankittua, odottelen kevättä että pääsis testaileen

Itsellä musta RC-1 tekstiili, toimii todella, kannattaa kuitenkin sovittaa ennen tilausta, ei muuten pidä koot paikkansa, pitää vettäkin, mutta hengittääkin hyvin! 200 e pintaan saa suomestakin noita. osta tarpeeksi tiukka, ettei kesällä kun otat lämpövuoren pois, niin muutu purjeeksi
tounge.gif

..ai niin piti olla nahkaa, musta alpparin gp plus löytyy, mukavan pulleat rintapehmusteet ja vuoren saa pois, 5v olen tuolla ajellut ja paranee vaan käytössä, kun muistaa hoitaa välillä. Ebayssa oli jotain 220e pintaan joulukuussa noita!
omg.gif

Itse kans tuota Alpinestarin Gp Plus takkia katsellut. Ebaysta vilkuilin niin ei kyllä mistään löytynyt 220e.

Saa kertoa jos tietää paikan mistä moisen saa halvalla.

Itse kans tuota Alpinestarin Gp Plus takkia katsellut. Ebaysta vilkuilin niin ei kyllä mistään löytynyt 220e.

Saa kertoa jos tietää paikan mistä moisen saa halvalla.
En itsekkään kyllä löytänyt ko. takkia tuohon hintaan. Muistaakseni on kyllä ollut tarjouksessa halvalla jossain välissä, mutta nyt hinnat pyörii siinä £300 -paikkeilla ebay.co.uk:ta kun katselin.

Jenkeistä kylläkin irtoaa halvemmalla, mutta siihen sitten alvit ja tullit päälle.

Jep. Ei varmastikkaan kannata jenkeistä (tai EU:n ulkopuolelta) tilata. Itse varmaan päädyn britteihin, jos ei muualta löydy halvalla.
Halvin mitä löysin briteistä oli 269 gbp eli 320 eur.

Olen ollut tämmöisiin aika tyytyväinen nyt pari vuotta:

IXS

edit: ja noi oli Pirttilässä 750 eli ei rytkyt täälläkään kai kauheesti kallimpia ole, kun tinkaa ja saapahan ainakin sovittaa ennen kauppaa.

GP plus rotsilla vedelty 3 kautta ja lisää tulossa. ei moitteen sanaa, eikä ole käynyt mielessäkään vaihtaa mihinkään toiseen.

Ite oon ollu tyytyväinen Dainesen Arizona nahkatakkiin. Hyvä Suomen lämpöihin. Löytyy ilmastointiluukut vetoketjuilla ja irrotettava lämpövuori pitkillä hihoilla. Hyvät suojat olkapäissä ja kyynärpäissä, sekä selässä paikka selkäpanssarille.

Miinuksena pikkuisen lyhyt selkäosa.

Itesllä on toisena asuna tuo s-mx air flo takki ja stx housut olen ollut siihen takkiin ihan tyytyväinen (sateessakin testattu) .Kunnon ajeluihin ainoa oikeahan on mielestäni 1-os nahkapuku

Sitten vielä pitäisi housut löytää. Tämä onkin paskempi homma, kun en osaa suoraltaan sanoa kokoa ilman kokeilua. Takin kanssa oli helpompi, kun tiesi, että se pitää olla kokoa 50.

nyt jatkossa en huoli enää muita, kuin väriltään mustia kamppeita jotka sopivat hyvin kaikenlaisten pyöräväritysten suhteen
smile_org.gif
Aikaisemmat ajovarusteet lähti vaihtoon, kun pääväriltään punaiset kamppeet ei näyttänyt kivalta vihreän pyörän kanssa
thumbs-up.gif
ite oon kans suosinu ajovarusteissa musta/harmaa/valkoinen linjaa, sopii sit kaikkiin pyöriin
062802moto_prv.gif

Itesllä on toisena asuna tuo s-mx air flo takki ja stx housut olen ollut siihen takkiin ihan tyytyväinen (sateessakin testattu) .Kunnon ajeluihin ainoa oikeahan on mielestäni 1-os nahkapuku
Onko juurikin tuo samainen malli? Minkälainen tuo ilmankierto takissa on mielestäsi ollut?

Siitä olen samaa mieltä, että 1-osainen nahkapuku on paras kun lähdetään oikeasti ajamaan.

Morjens!osta rukkan nahkapuku on tixtex materiaalia housut erikseen..kovin on tyyris mut hevosella pääsee ja rahalla saa
tounge.gif
on vaan niin hyvä puku että!!ja sovittamaankin pääsee.

Mulla on se edellinen malli ihan hyvä se tuuletus on  
biggrin.gif
.Oikeastaan tosi hyvä takki,koska sen vuoren kanssa siitä tulee sateen ja tuulenpitävä.Kesäiltana mukava heittää tuo vuori rotsiin kun viilenee.Ymmärrän et tilasit takin ulkoa, tuon hintahan suomessa aika"raikas" niin tein itsekkin  
smile_org.gif
.Hyvän takin ostit onnittelut sulle

Back