• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajotaito I '14, ilmoittautuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hannula
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänään tätä on siis tarkoitus jatkaa, mutta sateiden kulkua joudutaan ilmeisesti seuraamaan loppuun asti, toisin kuin vielä eilen näytti. Yksi ennuste tykkää, että tuo klöntti menee nipin napin ohi, mutta kun kaikki muukin harmi on tähän jo saatu, niin miksei sitten tuotakin.

Täällä melkein toivottais tota sadetta (sorry).
Flunssa vielä niin pahassa vaiheessa et tänään jää väliin.
Huominen myös hivenen epävarma.

Sieltä ois ainakin yksi tulossa hieman kauempaa (1h ajomatka), nii ois varmaan hyvä kohtapuoliin tehdä
päätöksiä suuntaan tai toiseen :)

Espoossa alkoi sataa hetki sitten, eikä klo 18:00 ennustekaan oikein näytä yhteistyöhaluiselta :pissed:

sfi2-radext2-20140521150000.png

Edit: Lähtövalmiudessa silti, jos itäpuolella näyttää vielä hyvältä lähempänä määräaikaa.

NO GO!! Treenipaikka on jo litimärkä eikä kuivumisen mahdollisuutta juuri ole.

Uusi yritys torstaina ja perjantaina, aikataulu on sama paitsi että toukokuussa.

Huomen sitten, mut perjantai ei onnaa. No, eipä näihin varmaan löydy päiviä, jotka kaikille sopis :no:

Mä oon maakunnissa, ei onnaa. Mut takajarru hidasajoa reenattu urakalla, alkaa sujua :thumbup:..

Perjantaina 23.5 on siis viimeinen osa, tulkaa suoraan harjoitusalueelle klo 18. Jos joku tämän päivän setin väliin jättänyt on tulossa mukaan, niin ilmoitusta tänne ja passiin ABC:lle klo 17:55 niin poimin sieltä mukaan.

Hannula sanoi:
Perjantaina 23.5 on siis viimeinen osa, tulkaa suoraan harjoitusalueelle klo 18. Jos joku tämän päivän setin väliin jättänyt on tulossa mukaan, niin ilmoitusta tänne ja passiin ABC:lle klo 17:55 niin poimin sieltä mukaan.

Eilinen jäi välistä, mutta olen tulossa tänään. Odottelen ABC:llä.

Back