• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoseuraa, part two

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No niin
biggrin.gif

Uusi motoristi on syntynyt 6.9.2006, 22:55!!!! Poika sieltä tuli ja strategiset mitat on 4100g ja 53cm. Koko perhe voi hyvin!  
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Tulin just Kätilö Opistolta ja olen aika väsynyt mutta en oikein saa unta... Kaikenkaikkiaan olen istunut siellä 17 tuntia... Synnytys kesti 14 tuntia. Piti vaan kirjoittaa tänne.
smile_org.gif

T. Ylpeä isä
smile_org.gif

No niin
biggrin.gif

Uusi motoristi on syntynyt 6.9.2006, 22:55!!!! Poika sieltä tuli ja strategiset mitat on 4100g ja 53cm. Koko perhe voi hyvin!  
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Tulin just Kätilö Opistolta ja olen aika väsynyt mutta en oikein saa unta... Kaikenkaikkiaan olen istunut siellä 17 tuntia... Synnytys kesti 14 tuntia. Piti vaan kirjoittaa tänne.
smile_org.gif

T. Ylpeä isä
smile_org.gif
Onnea koko perheelle
062802jumpie_prv.gif

No niin
biggrin.gif

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

smile_org.gif

T. Ylpeä isä
smile_org.gif
Onnea uudelle motoristille.
-Sergei-

No niin
biggrin.gif

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

smile_org.gif

T. Ylpeä isä
smile_org.gif
Onnea roppakaupalla  
062802jumpie_prv.gif

Siitä se alkaa nimim. 13 ja 17 vee lasten isä

/Jukka

No niin
biggrin.gif

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

smile_org.gif

T. Ylpeä isä
smile_org.gif
Onnittelu koko perheelle
062802jumpie_prv.gif

wau!onnea koko perheelle
062802jumpie_prv.gif
hyvän kokonen poitsu
smile_org.gif
laita joskus kuvaa ni nähää mimmonen mopoilija sieltä tuli
biggrin.gif

No niin
biggrin.gif

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

smile_org.gif

T. Ylpeä isä
smile_org.gif
Mahtava homma!!! Onnea Iskälle ja koko perheelle!!!
062802jumpie_prv.gif

Onneksi olkoon uudesta motoristista!
062802jumpie_prv.gif

Ja ilmottautuis mukaan yks kappale Hitaita. Mulle tulee todennäkösesti matkustaja mukaan ja ajelen ekaa kertaa kyytiläisen kanssa, joten vauhtia ei hurjemmin liene.

Joten jos maltatte odotella, ni kyllä mä sieltä perästä tulen jahka kerkiän...
biggrin.gif

Ja mua ei saa sitte jättää mihinkään hukkaan yksinään, koska mä olen oikeesti Suomen Surkein Suunnistaja, enkä todennäkösesti löytäis ikinä takas kotiin...
crazy.gif

Eli mikäli nyt ei ihan pieniä mummoja sada, ni mukana oltais...
062802moto_prv.gif

Kiitos kaikille!!! Laitan kyllä kuvia!

Huomasin synnytyksessä että pieni poika kuunteli Radio City kun hän tuli mailmaan, en muista biisi.. ihme hehe.
biggrin.gif
Elikkä rokki poikahan sieltä tuli
biggrin.gif
Musiikki on tärkeä asia minulle kun olen tämmönen kitaristi...  
thumbs-up.gif

Ja ilmottautuis mukaan yks kappale Hitaita. Mulle tulee todennäkösesti matkustaja mukaan ja ajelen ekaa kertaa kyytiläisen kanssa, joten vauhtia ei hurjemmin liene.

Joten jos maltatte odotella, ni kyllä mä sieltä perästä tulen jahka kerkiän...
biggrin.gif

Ja mua ei saa sitte jättää mihinkään hukkaan yksinään, koska mä olen oikeesti Suomen Surkein Suunnistaja, enkä todennäkösesti löytäis ikinä takas kotiin... :kä
voi ...et sie nii hidas oo ku mie...
biggrin.gif
kelju.k.kojootti johti osan matkaa viime reissus lauantaina...ja sanoin et hurjan lujaa menitte et ite en uskaltanu niin lujaa..ni kelju sano et se meni niin hitaasti et jos ois hitaampaa menny ni ois mopo kaatunu
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
tolle saa mummonaki viel nauraa...ja huikkari pysähteli aina välill oottelee...et ketää ei hylätä.....
wink.gif

eli ennen kääntymisii on ollu tapana ootella tai kääntymisen jälkee...riippuu vähän paikast...
sport05.gif

markus_a kyll on poitsull hyvä musa maku ,vois olettaa ku kert cityy kuuntelee
wink.gif
biggrin.gif

Back