• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoseuraa Lohja-Hanko ja Salo-Kirkkonummi akselit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Liinu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos aikataulut ja reittisuunnitelma osuu kohdilleen, niin täältä Nummelastakin voisi liittyä seuraan.

Tosin kruisailupelinä on tuo vuoden -77 tuuttihonda, joten mitään järkyttävän vauhdikasta mutkailua ei voi harrastaa.

-tuomas-

Liinu sanoi:
Totta kai kelpaa! Mä alan vaan pikku hiljaa miettimään, pärjäänköhän mä teidän kanssa :grin: Taitaa teidän mopottimet olla piiiiikkkasen puhdikkaampia ja reippaampia kuin mitä mulla on :respect:

tollanen on just pienellä mutkatiellä koko piru, viet vaan eka reissulla koko porukan Fagerviikintielle ja ajat niiltä housut kinttuihin...:grin:

adville sanoi:
tollanen on just pienellä mutkatiellä koko piru, viet vaan eka reissulla koko porukan Fagerviikintielle ja ajat niiltä housut kinttuihin...:grin:

Joopa joo :grin: Housut kinttuihin :grin: Tällä hetkellä Snappertuna ja matka linnan raunioille vois saada ainakin paskat housuun :grin: Kävin nimittäin ajelemassa reitin, ihan tien mutkaisuuden takia...mutta hikoilua aiheutti tien paska kunto, että limiiteillä tais tulla vedettyä olosuhteisiin nähden :blink:

Liinu sanoi:
Joopa joo :grin: Housut kinttuihin :grin: Tällä hetkellä Snappertuna ja matka linnan raunioille vois saada ainakin paskat housuun :grin: Kävin nimittäin ajelemassa reitin, ihan tien mutkaisuuden takia...mutta hikoilua aiheutti tien paska kunto, että limiiteillä tais tulla vedettyä olosuhteisiin nähden :blink:

Taitaa hikoulu olla porista päin tullut...:)-

Joo ja jos sitä ihan asiaakin sitten eli käyn tänään ajelemassa illalla ja kuulostelemassa miltä mun vanhus tuntuu...Posari reissun jäljiltä mun etupumput kuoli...eilinen paluumatka oli haasteellinen, keula käyttäytyi miten sattuu. Tänään testiä, kun ei ole kamaa mukana, että onko yhtään parempi ajaa. Mutta jotainhan niille pitää tehdä...en vaan tiedä mitä :grin:

Elikkä katsotaan ajoja testiajon jälkeen! Toki te voitte ilman muakin käydä pörräilemässä :thumbsup:

Liinu sanoi:
Tänään vasta se krapula iski kunnolla kimppuun :blink: Puhallututtaa jonkun verran...eli kohta nukkumaan, jotta jaksaa taas :right:

No "ihme".. ne pitäis olla loiventavat ei uudet nousut.. :doh:

Liinu sanoi:
Mutta jotainhan niille pitää tehdä...en vaan tiedä mitä :grin:
Simppelisti suosittelen huoltoa viivyttelemättä kiireimmän kaupalla, liikkeitä varmasti löytyy.
Mulla on Honun pumput parhaillaan huollossa, vaikkei ole kuin neljättä kesää menossa ja nelisenkymmentätuhatta mittarissa.
Jotkut pitää sitäkin pitkänä aikana.

Mä pystyn ajelee vasta to-pe ku siihen asti aamusta iltaan töissä. Tollonkom yövuorot mut kait sitä niitä ennen kerkee. Ja ei oo mun pyörä seissy fiskarissa ku en oo ehtiny ees haaveilla ajelemisesta :)

Etupumput menee uusiksi...saanen lauantaina ne alle, ehkä...mutta ajella voin, mutkissa voblaa jonkin verran jos vähänkään epätasaista...eli jos normaalisti ei vauhti huimaa päätä, niin nyt ei varsinkaan...

Mutta mulle sopii huominen ja torstai! Ja ens viikolla alkaa loma eli milloin vaan :jippikaijee: Ja tietty sunnuntaina jos pyörä kasassa :right:

Liinu sanoi:
Etupumput menee uusiksi...saanen lauantaina ne alle, ehkä...mutta ajella voin, mutkissa voblaa jonkin verran jos vähänkään epätasaista...eli jos normaalisti ei vauhti huimaa päätä, niin nyt ei varsinkaan...

Mutta mulle sopii huominen ja torstai! Ja ens viikolla alkaa loma eli milloin vaan :jippikaijee: Ja tietty sunnuntaina jos pyörä kasassa :right:

Sunnuntaina TouRinkille?

Liinu sanoi:
No mä EN pysy teidän matkassa :rakastunut: Otatteko hinaukseen :grin:

Jokainen ajaa omaan tahtiin mihin kykenee jäät aluksi sinne letkan loppu päähän sieltä sit pikku hiljalleen keulaa kohden kun ajotaidot parantuu... :)

Back