Liinu sanoi:Oho! Mistäs teitä näin yht äkkiä pölähti??? Kiwaaa!![]()
Nyt on varaa valita ajoseuraa liinu...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Liinu sanoi:Totta kai kelpaa! Mä alan vaan pikku hiljaa miettimään, pärjäänköhän mä teidän kanssaTaitaa teidän mopottimet olla piiiiikkkasen puhdikkaampia ja reippaampia kuin mitä mulla on
![]()

romi sanoi:Nyt on varaa valita ajoseuraa liinu...![]()

adville sanoi:tollanen on just pienellä mutkatiellä koko piru, viet vaan eka reissulla koko porukan Fagerviikintielle ja ajat niiltä housut kinttuihin...![]()
Housut kinttuihin
Tällä hetkellä Snappertuna ja matka linnan raunioille vois saada ainakin paskat housuun
Kävin nimittäin ajelemassa reitin, ihan tien mutkaisuuden takia...mutta hikoilua aiheutti tien paska kunto, että limiiteillä tais tulla vedettyä olosuhteisiin nähden 
romi sanoi:Ai nyt meni pupu pöksyy....![]()
Ronkelit runkkaa vaimitensenytoli 
Liinu sanoi:Joopa jooHousut kinttuihin
Tällä hetkellä Snappertuna ja matka linnan raunioille vois saada ainakin paskat housuun
Kävin nimittäin ajelemassa reitin, ihan tien mutkaisuuden takia...mutta hikoilua aiheutti tien paska kunto, että limiiteillä tais tulla vedettyä olosuhteisiin nähden
![]()

Liinu sanoi:Ei tietenkään, ei ole mun tapaistaniRonkelit runkkaa vaimitensenytoli
![]()

romi sanoi:Taitaa hikoulu olla porista päin tullut...![]()
Puhallututtaa jonkun verran...eli kohta nukkumaan, jotta jaksaa taas 
Liinu sanoi:Tänään vasta se krapula iski kunnolla kimppuunPuhallututtaa jonkun verran...eli kohta nukkumaan, jotta jaksaa taas
![]()

Simppelisti suosittelen huoltoa viivyttelemättä kiireimmän kaupalla, liikkeitä varmasti löytyy.Liinu sanoi:Mutta jotainhan niille pitää tehdä...en vaan tiedä mitä![]()
Ja tietty sunnuntaina jos pyörä kasassa 
Liinu sanoi:Etupumput menee uusiksi...saanen lauantaina ne alle, ehkä...mutta ajella voin, mutkissa voblaa jonkin verran jos vähänkään epätasaista...eli jos normaalisti ei vauhti huimaa päätä, niin nyt ei varsinkaan...
Mutta mulle sopii huominen ja torstai! Ja ens viikolla alkaa loma eli milloin vaanJa tietty sunnuntaina jos pyörä kasassa
![]()
Suzu-ukko sanoi:Sunnuntaina TouRinkille?
Otatteko hinaukseen 
Liinu sanoi:No mä EN pysy teidän matkassaOtatteko hinaukseen
![]()