lämpimään talliin saan vast keskiviikkona...pressun alla aina pitäny(siis ihan joka päivä!!!!Käyntiin lähtee ?...jotai yleis vika koodia...eli toivon et ei mitää vakava...mut mun mielest hais vähän palaneelta ku duuniin pääsin...voi olla et kuvittelin ku olin niin paniikissa...toivotaan niin..Älä huoli se o luultavimmin joku liitin/anturi joka o saanu pikkasen liikaa kosteutta sisuksiinsa...Mitäs vikakoodia se vilkuttaa?...pakko jakaa tää tieto teiän kaa...oon niin järkyttyny![]()
panu on pipi...tulin just duuniin ja joku fi valo sytty...jännittää pääsenkö enää kotiin ja saatika sit huoltoon![]()
kauheet ku ei osaa tehä mitää...soitin kyl lääkärille, eli eskolle....![]()
pitäkää peukkui ett ei oo mitää kauheeta !!!!!
no toivon et himaan pääsen...toivottavasti mikää ei vaa leikkaa kii...ehkä se tosiaan voi olla se eilinen sade...mutku oon useinki ajanu sateessa....![]()
![]()
kiva duunis oli äsken sähköt pois 15 min...olipa mukavaa....
Jos sillä Panulla on flunssa eilisestä sateesta...![]()
Saatkos sitä lämpimään talliin kuivamaan ja crc:tä liittimiin..?
jännitää sikana toi koti matka....ja vettä tulee ku esterin ....
milhouse ...panu haluis treffeille angelina jolien kaa...se pitää sitä aika hottina muijana
tottakai ertzi pidetään talvella yhteyksii...
sam 77 ehkä ihan hyvä et et tavannu mua...oli taas meikäläisellä eilen aivosolut kateissa....ainaki jätkät sai nauraa....varsinki mun visa elecktron toilailulle
kyll must vähän tuntuu et oon jossai muualla ollu ku aivoja jaettu...