• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoseuraa: Final Lap

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
pakko jakaa tää tieto teiän kaa...oon niin järkyttyny  
bawling.gif

panu on pipi...tulin just duuniin ja joku fi valo sytty...jännittää pääsenkö enää kotiin  ja saatika sit huoltoon  
bawling.gif

kauheet ku ei osaa tehä mitää...soitin kyl lääkärille, eli eskolle....
biggrin.gif

pitäkää peukkui ett ei oo mitää kauheeta !!!!!
Älä huoli se o luultavimmin joku liitin/anturi joka o saanu pikkasen liikaa kosteutta sisuksiinsa...Mitäs vikakoodia se vilkuttaa?...
jotai yleis vika koodia...eli toivon et ei mitää vakava...mut mun mielest hais vähän palaneelta ku duuniin pääsin...voi olla et kuvittelin ku olin niin paniikissa...toivotaan niin..
no toivon et himaan pääsen  
confused_orig.gif
...toivottavasti mikää ei vaa leikkaa kii...ehkä se tosiaan voi olla se eilinen sade...mutku oon useinki ajanu sateessa....  
nixweiss.gif

kiva duunis oli äsken sähköt pois 15 min...olipa mukavaa....
Käyntiin lähtee ?...
Jos sillä Panulla on flunssa eilisestä sateesta...
sad_orig.gif

Saatkos sitä lämpimään talliin kuivamaan ja crc:tä liittimiin..?
lämpimään talliin saan vast keskiviikkona...pressun alla aina pitäny(siis ihan joka päivä!!!!
smile_org.gif
)

jännitää sikana toi koti matka....ja vettä tulee ku esterin ....
wink.gif

milhouse ...panu haluis treffeille angelina jolien kaa...se pitää sitä aika hottina muijana
biggrin.gif
mu sit kuulemma vast keväällä ku panu on putsattu ja puunattu..ja levänny...se on kuulemma ihan poikki ku oon rääkänny sitä...
tounge.gif

tottakai ertzi pidetään talvella yhteyksii...

sam 77 ehkä ihan hyvä et et tavannu mua...oli taas meikäläisellä eilen aivosolut kateissa....ainaki jätkät sai nauraa....varsinki mun visa elecktron toilailulle
blush.gif

kyll must vähän tuntuu et oon jossai muualla ollu ku aivoja jaettu...
lookaround_orig.gif

Minäkin ajoin tänään aamulla (ihana keli!) Pan..Angelin...eikun Janinan
tounge.gif
lämpimään halliin talvehtimaan.

Katotaan talven aikana mihin kaikkeen keretään...

Siihen asti kuittaan ja kiitän!

Tänään töistä tullessa ajelin jammu keskuksen kautta ja kävin heittämässä noin puolentoista tunnin koe ajon tiukassa vasisateessa...
062802jumpie_prv.gif

tään on oltava jotain sairautta
blush.gif

No vielä mahdollisesti ens viikonloppuna vois kelien salliessa
sport05.gif

Vai vieläkö on muita "urveloita" liikenteeseen???
nixweiss.gif

niin... vielä ei tullut kauppoja kova syyhy jäi
033102bebe_1_prv.gif

Tänään töistä tullessa ajelin jammu keskuksen kautta ja kävin heittämässä noin puolentoista tunnin koe ajon tiukassa vasisateessa...
062802jumpie_prv.gif

blush.gif

No vielä mahdollisesti ens viikonloppuna vois kelien salliessa
sport05.gif

Vai vieläkö on muita "urveloita" liikenteeseen???
nixweiss.gif

niin... vielä ei tullut kauppoja kova syyhy jäi
033102bebe_1_prv.gif
Taitaa arktista sukeltajaa vaivata todellinen pyöräkuume kun viittit tuossa sateessa reilun tunnin lekin heittää. Hae nyt vaan se FJR pois sieltä niin mennään viikonloppuna ajeleen.

edit: kuumehoureisia kirjoitusvirheitä

Taitaa arktista sukeltajaa todella pyöräkuume vaivata kun koeajolle viittit tuossa sateessa reilun tunnin lekin heittää. Hae nyt se FJR pois sieltä niin mennään viikonloppuna ajeleen.
Vuosi sitten kävin itse kaatosateessa ja +4c kelissä koeajamassa busan yammu centerissä
smile_org.gif
Viikko vääntöä ja pyörä viel ajamal kotiin talliin...

062802jumpie_prv.gif

blush.gif
kaik ollaa enemmän tai vähemmän sairaita
biggrin.gif
kyl sie aikas hullu oot...mulle riitti himaan ajo duunist toss kauhees satees,pimeydes ja valot häikäs osmona...nii ja jännitin et jättää panu tielle....tais theseus olla oikeessa...jotai pientä vaa...kotimatkall punanen valo ei vilkkunu...onneks...mut en uskalla huomen ajaa ...tulis jo kesä
bawling.gif

062802jumpie_prv.gif

blush.gif
kaik ollaa enemmän tai vähemmän sairaita
biggrin.gif
kyl sie aikas hullu oot...mulle riitti himaan ajo duunist toss kauhees satees,pimeydes ja valot häikäs osmona...nii ja jännitin et jättää panu tielle....tais theseus olla oikeessa...jotai pientä vaa...kotimatkall punanen valo ei vilkkunu...onneks...mut en uskalla huomen ajaa ...tulis jo kesä
bawling.gif
Saatkos vietyä panua kuivamaan minnekään sisälle yöksi/pariksi päiväksi? Tai no tietty viimeistään talvisäilöön, jossa se kuivaa.
Talvisäilytyksessä kun ottaa akun irti yms. juttuja niin kannatta samalla laittaa WD40 tai jotain muuta kontaktia parantavaa / hapettumista estävää ainetta liittimiin

Saatkos vietyä panua kuivamaan minnekään sisälle yöksi/pariksi päiväksi? Tai no tietty viimeistään talvisäilöön, jossa se kuivaa.
Talvisäilytyksessä kun ottaa akun irti yms. juttuja niin kannatta samalla laittaa WD40 tai jotain muuta kontaktia parantavaa / hapettumista estävää ainetta liittimiin
Jos ei muualle saa, niin mä voin päiväksi-pariksi tarjota piipulle täältä Martinlaaksosta lämmintä tallipaikkaa että saa mopon kuivaksi. Asemalle on 300m joten junalla pääsee sitten poiskin jos ei bussivuorot osu kohdilleen tai joku ystävällinen sielu toimita omistajaa kotiin.

Jos ei muualle saa, niin mä voin päiväksi-pariksi tarjota piipulle täältä Martinlaaksosta lämmintä tallipaikkaa että saa mopon kuivaksi. Asemalle on 300m joten junalla pääsee sitten poiskin jos ei bussivuorot osu kohdilleen tai joku ystävällinen sielu toimita omistajaa kotiin.
kiitoksii kovast...mut mä vien panun keskiviikkona huollon kautta talviunille...pääsee sisätilaan.lämpimään talliin ja saan vielä kyydinki kotio...jos ilmat yllättäen muuttu hyviksi , ni panu äkkii tallist pois...

jens mistäs sitä wd40 saa? mp-kaupat,huoltsikat,marketit ?
ajattelin jättää akun paikoilleen mut ottaa navat irti...kuulostaa hassulta...
biggrin.gif
ni voiko akku olla omassa kolossaan vai pitääkö nostaa hyllylle...siis onko syitä miks ei omalla paikallaan vois olla ?

huollossahan ne vaihtaa öljyt ynnä muut...sit laitan vaa vanerit renkaiden alle ...se on siin...
baaa.gif

WD40 saa autotarvikeliikkeistä (olarinluoman AD:stä taisin ostaa) ja vastaavia kosteen syrjäyttäviä/kontaktia parantavia tököttejä kuten CRC 5-56 monitoimiainetta saa mm. motonetistä
On noita vastaavia marketeissakin myynnissä.

Akun voi jättää paikallee ja ottaa navat irti, mutta kannatta kattoa ettei akunkengät (+) pääse paljoa koskettelemaan akun napoja. Muuten voi tulla kipinä ja panulle kipiä.

Piipu, joko vika selvisi? Fi-valo taitaa tarkoittaa vikaa fuel injectionissa eli bensan anniskelussa. Jos pyörä vain suostuu käymään, niin sen ei pitäisi rikkoa mitään, mutta korjaamokäynti on kyllä tarpeen (sullahan onkin huolto tulossa). Tällaista kerrottiin ainakin Suzukin manuaalissa.

milhouse ...panu haluis treffeille angelina jolien kaa...se pitää sitä aika hottina muijana
biggrin.gif
mu sit kuulemma vast keväällä ku panu on putsattu ja puunattu..ja levänny...se on kuulemma ihan poikki ku oon rääkänny sitä...
tounge.gif
Panulla taitaa olla hyvä 'naismaku'
wink.gif

Ja huomenna vois käydä kruisailemassa jos ei sada. Tällä hetkellä sadetta ei ainakaan ole luvattu, vaikkakin suht viileää keliä. Mutta pakko päästä ajeleen kun oon niin monta päivää ollu ilman...
062802moto_prv.gif

Voih, niin kiva keli ja Erkki on jo nukkumassa.........
bawling.gif

Tulis jo se kesä........
veryangry.gif
......tai ainakin kevät
sad_orig.gif

Piipu, joko vika selvisi? Fi-valo taitaa tarkoittaa vikaa fuel injectionissa eli bensan anniskelussa. Jos pyörä vain suostuu käymään, niin sen ei pitäisi rikkoa mitään, mutta korjaamokäynti on kyllä tarpeen (sullahan onkin huolto tulossa). Tällaista kerrottiin ainakin Suzukin manuaalissa.
ei oo selvinny...
nixweiss.gif
kotiin ku eilen menin, ni ei vilkkunu yhtää...tänää en uskaltanu ajaa...huomenna ois tarkotus ajaa nurmijärvelle huoltoon...toivotaan et panu ei sill matkal kiukuttele...
confused_orig.gif

eli käynistyy kyllä...en kotiin mennessä huomannu mitään outoa... mut eiköhän se huollossa selvii huomenna mikä herraa vaivaa...

ei oo selvinny...  
nixweiss.gif
kotiin ku eilen menin, ni ei vilkkunu yhtää...tänää en uskaltanu ajaa...huomenna ois tarkotus ajaa nurmijärvelle huoltoon...toivotaan et panu ei sill matkal kiukuttele...  
confused_orig.gif

eli käynistyy kyllä...en kotiin mennessä huomannu mitään outoa... mut eiköhän se huollossa selvii huomenna mikä herraa vaivaa...
Kawoissa se vilkuttelee sen koodin ja siit sit ilmenee mikäs anturi / härpätin siel kiukuttelee.... Mut luultavimmin se oli kosteudesta johtuva.... No oon viel sairaslomalla huomisen ainaski jos sammuu matkalle ni pirauta mulle voin laittaa numeron privana jos tulee jotai kaikenvaralta...

Ja huomenna vois käydä kruisailemassa jos ei sada. Tällä hetkellä sadetta ei ainakaan ole luvattu, vaikkakin suht viileää keliä. Mutta pakko päästä ajeleen kun oon niin monta päivää ollu ilman...
062802moto_prv.gif
Joo, orgin ennusteen mukaan sade alkaisi hiipua viiden maissa, ellei välttämättä haluta ajaa Porvoon suuntaan. Fiskarsissa pitäisi olla kuivempaa
smile_org.gif
.

062802moto_prv.gif
Joo, orgin ennusteen mukaan sade alkaisi hiipua viiden maissa, ellei välttämättä haluta ajaa Porvoon suuntaan. Fiskarsissa pitäisi olla kuivempaa
smile_org.gif
.
Eli monelta mennään ja Vallikalliostako lähdetään?

Back