• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajopuvun pesu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja janneja
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Koheltaja sanoi:
Dieselin kuvailemalla tavalla Rukkan kamppeet pestään 3-4x kesän aikana.

Sen verran useasti ajokamat on kuraiset ettei niitä joka kerta viitsi koneeseen laittaa. Ajokamat päällä suihkuun, siellä reilulla vedellä suikutus ja harjaus, kamat henkariin valumaan/kuivumaan ja seuraavana päivänä taas ajoon. Lähtee ihan hyvin suikussa puhtaaksi.

Höh, kyllä mä tohon vielä saunan lisäisin, Gorehan tykkää pienestä lämmöstä..... Heh hee..

Pistin omat Rukat 40 asteen pyykkiin, linkous minimiin ja kamat on kuin uudet, ei tää raketti tiedettä ole.
Juu, ja näin on menty useampi vuos...

janneja sanoi:
Linkousta ei tullut säädettyä. tais olla maksimit 1900 rpm. No kai se sitte meni piloille :polonen:

Siinä on kai se että jää joku vesipussi jonnekin hihaan tai lahkeeseen niin repii saumateippauksen auki tms.

Älkää perskeles virnutko mun suihkusessioille, pitää mullakin jotain perverssioita olla:grin:

Välillä ajokamat on vastaavassa kuvan kunnossa vaikka ajellaan pelkkiä hiekkateitä tai polkuja ja suihkussa ne tulee riittävän puhtaaksi. Gore kalvolliset suihkutellaan kun niitä ei viitsi kovin usein koneeseen laittaa ja krossi/enska kamat menee suoraan pyykkikoneeseen.

AMA-Supercross-SX-Daytona-mud-Suzuki-Metcalfe-02-635x952.jpg

Viimeksi muokattu:
Myös STR ja Dainese kauppiaat sanoo, että pesu kuluttaa vähemmän kuin kankaassa oleva lika. Mutta tietääkö kukaan mistä saisi ostettua sitä läpinäkyvää teippiä jolla esim. STR sadekalvojen saumat on teipattu?

Itselle tuli ekana mieleen kalastus ja veneilyputiikit, ku MP kaupoissa ei ole tuote sattunut silmään.

Huomenna lähtee omat 1 ajohousut pesuun, täältä luettu ohjeet ja katotaan mitä on jäljellä, haisevat todella pahalle ainakin nyt ennen pesua :)

Koheltaja sanoi:
Älkää perskeles virnutko mun suihkusessioille, pitää mullakin jotain perverssioita olla:grin:]

...ja mirkku tykkää..

Niin, mites nuo kaikki paarmat, ampiaiset ja muut sitsontiaiset, jotka on tarttunu pukuun kiinni, pitääkö ne raaputtaa jotenkin etukäteen vai lähteekö ne pesukoneessa kans?:D

Nahkatakki hinkataan Marseillella, tixtexit koneeseen. Okei, mites tuollainen Iconin hybriditakki? Nahkaa hihat ja osittain selkä, muuten löytyy tixtexiä, muovia, kumia, younameit. Pesukoneeseen en ainakaan uskalla.

Pohdiskelin itse jos ottaisi tosiaan suihkusession rotsin kanssa, Mairsellea nahkoihin ja Tolua tms suihkuttelee muualle. On sen verran kaikenlaista kuoppaa, räppänää ja muotoilua siellä täällä, että saas nähdä miten puhdistuu...

Taajuus sanoi:
Nahkatakki hinkataan Marseillella, tixtexit koneeseen. Okei, mites tuollainen Iconin hybriditakki? Nahkaa hihat ja osittain selkä, muuten löytyy tixtexiä, muovia, kumia, younameit. Pesukoneeseen en ainakaan uskalla.

Pohdiskelin itse jos ottaisi tosiaan suihkusession rotsin kanssa, Mairsellea nahkoihin ja Tolua tms suihkuttelee muualle. On sen verran kaikenlaista kuoppaa, räppänää ja muotoilua siellä täällä, että saas nähdä miten puhdistuu...

Ite olen pessyt hienopesulla ilman linkouksia pesukoneessa.

Back