• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoneuvon "jäljitin" / "paikannin"..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Puhuin sikäli paskaa, että DNA:n asiakkaille tuo tekstariliittymä maksaa 0.9€/kk.Aika halpa?

JLU sanoi:
Itse hommasin juurikin tämän. Valinta perustui kohtalaisen pitkään toiminta-aikaan omalla akullaan ja kohtuullinen käyttömaksu.

Miten, saako tota 50sek soittoaikaa muutettua lyhyemmäksi? Kuulostaa vaan jotenki pitkältä jos sen aikaa saa varas olla rauhassa kunnes mul tulee puhelu.

Re: Ajoneuvon "jäljitin" / "paikannin"..

Aronen1 sanoi:
Miten, saako tota 50sek soittoaikaa muutettua lyhyemmäksi? Kuulostaa vaan jotenki pitkältä jos sen aikaa saa varas olla rauhassa kunnes mul tulee puhelu.
Ei ainakaan sovelluksessa pysty tuota asetusta roplaamaan. Viivettä tulee varmasti myös osittain siitä, että kun laite tunnistaa liikkeen, se hakee tietyn ajan tagia (avaimenperää) ja jos ei löydy niin sitten kilauttaa kaverille.

motonetistä tractive kissan ja koiran jäjitin 49,99e toimii koko muailmassa kännystä voit katella missä mopo viilettää

jowareo sanoi:
motonetistä tractive kissan ja koiran jäjitin 49,99e toimii koko muailmassa kännystä voit katella missä mopo viilettää

Toihan se taitaa ainut käyttö noille ollakin. Lontoossa hälyfirma jäljittää pyörän/omaisuuden ja soittaa poliisit paikalle. Suomen kyttiä ei vois vähempää kiinnostaa, jollei tuolla nyt ajeta tutkaan yli tikkarin!

Tilasin myös ebaystä perus trackerin kympillä, noin 20e näytti saavan malleja missä pystyy tekstarilla pistään "fuel cut" ominaisuuden päälle jos ajoneuvon vauhti alle 20km/h..ei tosin paljoa auta jos pyörä on pakun kyydissä jne.

Mulla on H2 SX ei ehkä turvallisessa tallissa Saksassa. Vein pyörään Motonetistä ostamani Yepzon 2.0 ja laitoin asetuksiin 1 viikko nukkuessa ja 5 min jos liikkuu. Hälytti puhelimeen kun siirsin eli antanee mielenrauhaa. Akun pitäisi kestää pitkään ja nähtävästi hälyttää kun akku alkaa loppua. Halpahan se ei ole (89 Eur), mutta kun on suomalaista designia made in india niin luotan enemmän kuin kiinalaisiin vehkeisiin. Taisi olla melkein 4 Eur/kk kun ostaa lisää toiminta-aikaa.

mikkoyli sanoi:
Mulla on H2 SX ei ehkä turvallisessa tallissa Saksassa. Vein pyörään Motonetistä ostamani Yepzon 2.0 ja laitoin asetuksiin 1 viikko nukkuessa ja 5 min jos liikkuu. Hälytti puhelimeen kun siirsin eli antanee mielenrauhaa. Akun pitäisi kestää pitkään ja nähtävästi hälyttää kun akku alkaa loppua. Halpahan se ei ole (89 Eur), mutta kun on suomalaista designia made in india niin luotan enemmän kuin kiinalaisiin vehkeisiin. Taisi olla melkein 4 Eur/kk kun ostaa lisää toiminta-aikaa.

Tämä on kyllä! Paljussa tosiaan samanlainen mulla. Hyvin toimii.

Back