• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajokenkät lyhyelle naiselle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miami
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Espoo
Löytyykö keneltäkään hyviä neuvoja ajokenkien valintaan, kun kyseessä on lyhyt kuski? Onko korolliset ajosaappaat (naisille tarkoitetut) kömpelöt ajaessa?
nixweiss.gif

Daytonalla on semmoinen ajosaapas kuin Lady Star. Siinä on normaalia paksumpi pohja, mutta näyttää päällepäin ihan tavalliselle ajosaappaalle.

Suomessa Daytonan saatavuus on surkea, vaikka ovatkin laadultaan parhaasta päästä mitä rahalla ylipäätään saa.

kliks

Lady%20Star%20GTX%20230.jpg
aufriss_e.jpg

Hupsis.....arvokkaat. Täytyy vielä vähän säästää....Kiitti linkeistä kumminkin
062802jumpie_prv.gif

Sä ttuttu tarvisit ehdottomasti tommoset missä on korotettu pohja......niin pieni mies
biggrin.gif

Ooksä Tuomo vailla suunnilleen tommosta Daytonan saapasta vaiko mitäkö? Tuon Lady Starin miehinen vastine on yhtä hyvin Road Star kuin Travel Star tai M-Star, Road Staria näkyy saavan ORG Shopista satasen alennuksella, kokoa 47 näkyisi olevan jäljellä.

Olen nähnyt Superbikersillä Icon Ladybootsit on aikas makeen
näköiset ja esittelyteksissä sanotaan näin

(Uskomattoman näyttävä ladyajosaapas!!! Sopii myös pienille naisille, joilla vaikeus ylettyä pyörän päältä tukevasti maahan. Tukevat kiilapohjaiset ajosaappaat, joissa näyttävät soljet ja tuetut nilkat. Kätevä vetoketjulla suljettava varsi. Jalkine on jalkaan erittäin hyvä, suht leveä lesti, joka tekee yhdessä hyvin muotoillun pohjan kanssa jalkineesta hyvän jalkaan.. jopa yllättävän hyvän!! )

Tosin minulla ei ole näistä kokemusta kuinka se ajaminen sitten oikeasti luonnistuu

(Uskomattoman näyttävä ladyajosaapas!!! Sopii myös pienille naisille, joilla vaikeus ylettyä pyörän päältä tukevasti maahan. Tukevat kiilapohjaiset ajosaappaat, joissa näyttävät soljet ja tuetut nilkat. Kätevä vetoketjulla suljettava varsi. Jalkine on jalkaan erittäin hyvä, suht leveä lesti, joka tekee yhdessä hyvin muotoillun pohjan kanssa jalkineesta hyvän jalkaan.. jopa yllättävän hyvän!! )

Tosin minulla ei ole näistä kokemusta kuinka se ajaminen sitten oikeasti luonnistuu
Tarkoitit varmaan näitä

Itsellä pituutta sen verran, että maahanylettyminen ei ole ollut ongelma, mutta kokemusten perusteella silti sanoisin, että (ainakin kyykky- & peruspyörillä) olennaisempaa on, kuinka hyvin varpaat&päkiä yltää maahan, kuin kantapää. Niinpä paksusta pohjasta on enemmän iloa kuin korkeasta korosta.

Näin sivuhuomatuksena, eikö paksu pohja heikennä "tuntoa" polkimiin?

Tarkoitit varmaan näitä
Voi pikkasen olla hankala ajaa noilla koroilla ainakin näin miehen vinkkelistä katsottuna.
Korot tapeilla vai se perkeleen väli ennen korkoja??..on se niin hämmentävää
tounge.gif

^Missä sä noissa erillisen koron näet?
Noissahan on tommonen kiilamainen yhtenäinen pohja.

Ei kyl mun makuun yhtään.
crazy.gif
Tosin, ehkä jollain customilla pörräävällä voi ollakin ihan ok:t.
smile_org.gif

Tarkoitit varmaan näitä
Voi pikkasen olla hankala ajaa noilla koroilla ainakin näin miehen vinkkelistä katsottuna.
Korot tapeilla vai se perkeleen väli ennen korkoja??..on se niin hämmentävää
tounge.gif
Yleensäkkin ottaaen kiilapohjainen kenkä on tukeva, mutta ei silläkään juosta viitti ja nilkka muljahtaa ihan yhtä kivasti paksupohjaisella kengällä... Siitäkin on kokemusta...

Kattelin messuilla noita ja laadukkaan oloiset olivat... Pohtinu et ostasko vai ei, mut sitä en tiedä pääsekö noilla stripille... Vois ens kesänä kokeilla
biggrin.gif

Niin mä en ole koskaan ajanu kiilapohjasilla kengillä, enkä edes paksupohjasilla, mutta olettasin ettei sillä ole merkitystä, jos käyttää muutenkin korkoboboja... Piikkareillakin pystyy vallan mainiosti pöristelemään, mut jotku saattaa hämmentyä siitä
tounge.gif
On kokemusta
biggrin.gif

Maininta Icon kengästä että suht leveä lesti tuntuu hiukan oudolle, kyllä näyttää niin kapealle että meitsin akuankka lätyskä olis solmulla tuossa jalkineessa
tounge.gif

Niimpä näyttää olevankin kiilapohjainen...
Tuosta linkin kuvassa näyttää ihan, kuin olis korkee korko.

Back