Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi hitsin pimpula! Noita ei saa 47 numeroisena!
Tarkoitit varmaan näitäOlen nähnyt Superbikersillä Icon Ladybootsit on aikas makeen
näköiset ja esittelyteksissä sanotaan näin
(Uskomattoman näyttävä ladyajosaapas!!! Sopii myös pienille naisille, joilla vaikeus ylettyä pyörän päältä tukevasti maahan. Tukevat kiilapohjaiset ajosaappaat, joissa näyttävät soljet ja tuetut nilkat. Kätevä vetoketjulla suljettava varsi. Jalkine on jalkaan erittäin hyvä, suht leveä lesti, joka tekee yhdessä hyvin muotoillun pohjan kanssa jalkineesta hyvän jalkaan.. jopa yllättävän hyvän!! )
Tosin minulla ei ole näistä kokemusta kuinka se ajaminen sitten oikeasti luonnistuu
Voi pikkasen olla hankala ajaa noilla koroilla ainakin näin miehen vinkkelistä katsottuna.Tarkoitit varmaan näitäOlen nähnyt Superbikersillä Icon Ladybootsit on aikas makeen
(Uskomattoman näyttävä ladyajosaapas!!! Sopii myös pienille naisille, joilla vaikeus ylettyä pyörän päältä tukevasti maahan. Tukevat kiilapohjaiset ajosaappaat, joissa näyttävät soljet ja tuetut nilkat. Kätevä vetoketjulla suljettava varsi. Jalkine on jalkaan erittäin hyvä, suht leveä lesti, joka tekee yhdessä hyvin muotoillun pohjan kanssa jalkineesta hyvän jalkaan.. jopa yllättävän hyvän!! )
Tosin minulla ei ole näistä kokemusta kuinka se ajaminen sitten oikeasti luonnistuu
Yleensäkkin ottaaen kiilapohjainen kenkä on tukeva, mutta ei silläkään juosta viitti ja nilkka muljahtaa ihan yhtä kivasti paksupohjaisella kengällä... Siitäkin on kokemusta...Voi pikkasen olla hankala ajaa noilla koroilla ainakin näin miehen vinkkelistä katsottuna.Tarkoitit varmaan näitäOlen nähnyt Superbikersillä Icon Ladybootsit on aikas makeen
Korot tapeilla vai se perkeleen väli ennen korkoja??..on se niin hämmentävää![]()
Mää aattelin farkkujen kanssa city käyttöön.^Missä sä noissa erillisen koron näet?
Noissahan on tommonen kiilamainen yhtenäinen pohja.
Ei kyl mun makuun yhtään.Tosin, ehkä jollain customilla pörräävällä voi ollakin ihan ok:t.![]()
![]()