• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajokaveri turun seudulta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nenna
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
no siin kuninkaanväylän ja kuninkojantien kulmas on se talouspörssi ni sii vois treffata?! ku tuun kuiteski raisiost.. pääsen varmaa 7-puol 8 aikoi vast lähtee, jos menee myöhäsempään ni siirtyy perjantaille kun en tie kauanko tuo ukko sählää vaijereittensa kans
biggrin.gif

Menihän tuo lenkki itekseenkin
smile_org.gif

Mutta, mutta... Olisko huomenna joku lähdössä? Vaikka puolenpäivän aikaan?

Luulin etten ehtisi ollenkaan nauttimaan päivän ajokeleistä mutta ehdinpä kuitenkin ysin jälkeen pienelle lenkille
smile_org.gif
Ittekseni tosin, kun missasin hyvät ajoseura ilmoitukset :/

Ja mä voin kyl lähtee mielellää huomenna seuraksi ajelemaan, jos nyt ei aivan kaatamalla sada.

Ei ihan eilinen sääennuste pitänyt
sad_orig.gif

Mut lämmin on ja sade ainakin nyt loppunut.

Mihin sitä sit suuntais? Oot/teko Kakskerran-lenkkiä ajanu? Entäs Hepojoen?

Treffattaisko missä? Mulla ei sinänsä väliä, Kustavintien läheisyydestä starttaan...Olisko toi klo 12 hyvä?

Mä voin ainakin lähteä kruisailemaan. Jos vaik Kakskertaan mennään ajelemaan ni onko Hirvensalon sillan jälkeen tuleva grilli kohtauspaikka?

Mä voin ainakin lähteä kruisailemaan. Jos vaik Kakskertaan mennään ajelemaan ni onko Hirvensalon sillan jälkeen tuleva grilli kohtauspaikka?
Paikka ok, mut nyt en kyllä 12:sta ehdi  
tounge.gif

Olisko 13 tai sit vaikka 16.30? Muuta ohjelmaa tos välis...
Mä hyppään mukaan seurueeseen jos passaa. Olen siinä grillillä klo 13. Pyörä on musta Yamaha TDM900 ja asusteena musta goretex oranssilla kypärällä.

Edit: Ja kokoontuminen siis ilmeisesti tällä grillillä: Google Maps

Aamu-uninen kun oon ehdin foorumiin vasta just. vieläkö kerkee mukaan? Soli, tulen kans Maskusta, oltaisko voitu vaiks tavata jo matkan varrella? Mistä päin tuut?

Missasin nyt ajelut, pahoitteluni etenki solille kun jouduit turhaa oottaa! kävin centerin pihassa pyörähtää mut tulin vähän myöhässä ja olit jo ehtiny lähtee. Nii sii käy ku ei osaa ottaa huomioon ajoaikaa, jos viel jää ensin traktorin taakse ja sit letkan sunnuntai-ajelioita
sad_orig.gif
Toivottavasti parempi onni ens kerralla.

Oisit pyrähtäny viel tuonne grillille, varmaan oisit saanu kiinni meiät vielä. Kiitokset seurasta, hauskaa oli. Ekat kruisailut kunnon mutkateillä ni hieman oli hakemista itellä mut tästä se lähtee...

Missasin nyt ajelut, pahoitteluni etenki solille kun jouduit turhaa oottaa! kävin centerin pihassa pyörähtää mut tulin vähän myöhässä ja olit jo ehtiny lähtee. Nii sii käy ku ei osaa ottaa huomioon ajoaikaa, jos viel jää ensin traktorin taakse ja sit letkan sunnuntai-ajelioita  
sad_orig.gif
Toivottavasti parempi onni ens kerralla.
Hei, ei mitään. Mä olin itseasiassa 5 min myöhässä ja luulin sinun jo menneen... Ja juu ooteltiin viel vartin verran grillillä..Ens kerralla sitten
062802moto_prv.gif

Kiitokset myös omasta puolesta, kivaa oli, kun vauhti oli sopivaa
062802jumpie_prv.gif

Rajotusten mukaan mentiin (tietenkin). Ei tarvinnu hampaat irvessä yrittää roikkua perässä, et kyllä tuonne hitaammatkin sopii
smile_org.gif

Kiitos Solille ja Mikunille seurasta. Oli kyllä mukava se Kakskerran kierros, kaksikin kertaa.
biggrin.gif

Mentiin Mikunin kanssa sitten vielä Paimiosta Lietoon ja takaisin Paimioon. Siinä oli sellaista hieman nopeampaa, mutta loivempaa mutkanautiskelua.

Huudellaan täällä sitten aina kun on mahiksia lähteä lenkille ja omasta puolesta kaikki on tervetulleita mukaan. Vauhtia ei tosiaan ole liiaksi ja aina voi sopia odottelupaikat etukäteen jos haluaa ajaa eri kovaa/hiljaa.

Mä voisin sitte viikonloppuna vaikka uskaltautua mukaan, jos joku on lähdössä. Ajokokemusta takana vasta noin 1000km joten mutkissa en kyl miljoonaa vedä mutta ehkä mä sit pärjään kuitenki!
smile_org.gif

Back