Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paikka ok, mut nyt en kyllä 12:sta ehdiMä voin ainakin lähteä kruisailemaan. Jos vaik Kakskertaan mennään ajelemaan ni onko Hirvensalon sillan jälkeen tuleva grilli kohtauspaikka?
Mä hyppään mukaan seurueeseen jos passaa. Olen siinä grillillä klo 13. Pyörä on musta Yamaha TDM900 ja asusteena musta goretex oranssilla kypärällä.Paikka ok, mut nyt en kyllä 12:sta ehdiMä voin ainakin lähteä kruisailemaan. Jos vaik Kakskertaan mennään ajelemaan ni onko Hirvensalon sillan jälkeen tuleva grilli kohtauspaikka?![]()
Olisko 13 tai sit vaikka 16.30? Muuta ohjelmaa tos välis...
Olisko 12.45 esim. Raisio Centerin piha?Aamu-uninen kun oon ehdin foorumiin vasta just. vieläkö kerkee mukaan? Soli, tulen kans Maskusta, oltaisko voitu vaiks tavata jo matkan varrella? Mistä päin tuut?
Hei, ei mitään. Mä olin itseasiassa 5 min myöhässä ja luulin sinun jo menneen... Ja juu ooteltiin viel vartin verran grillillä..Ens kerralla sittenMissasin nyt ajelut, pahoitteluni etenki solille kun jouduit turhaa oottaa! kävin centerin pihassa pyörähtää mut tulin vähän myöhässä ja olit jo ehtiny lähtee. Nii sii käy ku ei osaa ottaa huomioon ajoaikaa, jos viel jää ensin traktorin taakse ja sit letkan sunnuntai-ajelioitaToivottavasti parempi onni ens kerralla.![]()