Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joskus -ei tosin kovin usein- tulee hetkiä kun melkein häpeää olla mies...Et oo tosissasAlkoi sposti täyttymään sen tasoisista viesteistä että parempi ottaa osote pois kaikkien nähtäviltä. Miehillä siis selvästi kiima-aika alkaa samalla kun niitä pyöriä kaivellaan ulos talleista![]()
![]()
Ja JinX mikä ihmeen hieno, köyhällä ei oo varaa ku tommoseen vanhaan, mut onneks se toimii.
Äsken just ilmoitettiin et lauantaiks saa vapaapäivän, joten messissä ollaan! Koska ja missä?!
torstaina ei käy mut perjantaina voisin lähtee päristelemäänNo mahdollisimman pian ois tietty kiva lähtee..Kattelin tossa säätietoja ja ilmeisesti to&pe vois ehkä olla sateettomia, vkolopust ei viel tiiä..Oisko ehdotuksia?![]()
Ja mulla vois kans olla intoo lähtee sinne radalle kattelee.
No kun nääs oon tuollasta kuolannu jo usiamman vuoden, mutten 2007 sitten epävarmana ilennyt vanhempaa prätkää ostaa ja nyt en malta Buelista enää luopua...Ja JinX mikä ihmeen hieno, köyhällä ei oo varaa ku tommoseen vanhaan, mut onneks se toimii.
Jep, liekö sama töyssy johon mä kippasin cebarilla kolme vuotta sittenVahdon/Ruskon nurkilla oli aikas komia töyssy asfaltissa. Kävi tuuri että oli risteyskohta (eli paljon tilaa) ja sain pienellä vemputuksella pyörän takaisin hallintaan, olisin muuten mennyt cebarilla ihan rehellisesti pöpelikköön...
Sydän hakkasi aika kivasti tapauksen jälkeen![]()
Heiii, tänään olis tosi komee keli ja mahikset lähteä ajelemaan!! Kuka lähtee kaveriksi?? Ystävän piti lähteä, mut sil tuli sitten muutaIlmeisesti mukavia ajokelejä tiedossa loppuviikostaMahtaisko joku lähteä seuraks ajelee tässä joku päivä? Saa ihan vapaasti ilmoittautua![]()
![]()
(Nii nenna, jäi sit ne viime perjantain päristelyt päristelemättä, uus yritys?)![]()
Ei ehtiny tällä kertaa mukaan, kotona kun vielä istun ja alan vasta pian lähtöä tekemään...Höh, hiljasta onNo, mut tämä tyttö lähtee nyt kiertää ton Askainen-Mermasku plaa,plaa lenkin...Lupailin jo ukkokullalle, että pääsee rantaan mun mopolla
(klo18)![]()
Ajelkaahan nätisti![]()
Mistä lähdet ja mihin aikaan? Tulen mukaan jos ehdin, pitää käydä pansiontien Motorinnin kautta vetämässä suurimmat kurat pois pyörästä...Mie lähen heti ajelee kun ukko on pessy pärrän ja vaihtanu kytkinvaijerinei oo tullu piiiiiitkään aikaan käytyy ajamas,kyydis vaa kykkiny =/ Aahtelin tänää ehtool käydä ajaa tost vahdontietä paatisille, siit vaiks orikedon kautta oharille ja himaan...ei se kai niin pitkä lenkki oo mut käyn tsekkaa ku en oo ikinä kayny vahdolja jos ny joku tajus mitä lenkkiä oon suunitellu
kukaan halukas lähtee messiin?![]()