• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajokaveri turun seudulta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nenna
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kattelin tuolta moottoripyöräilyn tuki ry:n sivuilta päiviä ja lähtisin mielelläni vast toukokuun lopussa-kesäkuussa ja sillon ei sit tietenkään alastarol ole ajopäiviä joten suuntana ois ahvenisto, siel ois 25.5 tai 8.6.

No mahdollisimman pian ois tietty kiva lähtee..
smile_org.gif
Kattelin tossa säätietoja ja ilmeisesti to&pe vois ehkä olla sateettomia, vkolopust ei viel tiiä..Oisko ehdotuksia?
Ja mulla vois kans olla intoo lähtee sinne radalle kattelee.

Alkoi sposti täyttymään sen tasoisista viesteistä että parempi ottaa osote pois kaikkien nähtäviltä. Miehillä siis selvästi kiima-aika alkaa samalla kun niitä pyöriä kaivellaan ulos talleista  
tounge.gif
Et oo tosissas  
biggrin.gif

Ja JinX mikä ihmeen hieno, köyhällä ei oo varaa ku tommoseen vanhaan, mut onneks se toimii.

Äsken just ilmoitettiin et lauantaiks saa vapaapäivän, joten messissä ollaan! Koska ja missä?!
joskus -ei tosin kovin usein- tulee hetkiä kun melkein häpeää olla mies...

lookaround_orig.gif

No mahdollisimman pian ois tietty kiva lähtee..
smile_org.gif
Kattelin tossa säätietoja ja ilmeisesti to&pe vois ehkä olla sateettomia, vkolopust ei viel tiiä..Oisko ehdotuksia?
Ja mulla vois kans olla intoo lähtee sinne radalle kattelee.
torstaina ei käy mut perjantaina voisin lähtee päristelemään
smile_org.gif
16.5 ois alastarolla klo 10-13 naisille ratakoulutusta, kiinnostaisko?

Määki haluun!
062802jumpie_prv.gif

Siis ajeleen, en radalle. Voisin kans tulla joku kerta. Salolainen oon,mutta äkkiäkös tästä päräyttää sinne. Ja töissä käyn Turussa arkisin, välillä mopottimella ja välillä autolla.

No jos sitä perjantaina sais ajelut järkättyä
smile_org.gif

Toi ratajuttu vois olla tosiaa iha jees, mut epäilyttää taidot sen verran et toi ajankohta tulee meikäläisel ehkä vähä turha nopsaa...

Ja JinX mikä ihmeen hieno, köyhällä ei oo varaa ku tommoseen vanhaan, mut onneks se toimii.
No kun nääs oon tuollasta kuolannu jo usiamman vuoden, mutten 2007 sitten epävarmana ilennyt vanhempaa prätkää ostaa ja nyt en malta Buelista enää luopua...  
biggrin.gif

Tuon mallin Kwaak kun vaan miellyttää silmää, oi niin kovasti...  
inlove.gif

Perjantaina saan omani (vihdoin) ajoon. Lenkkiä heitän, oli keli sitten mitä hyvänsä!

Onko joku tänään Turun seudulla lähdössä illemmalla liikenteeseen? Itselläni olisi mahdollisuus lähteä johonkin kierrokselle siinä 6 jälkeen...

Tänään Kupittaalla kokoontuu motoristeja perinteikästä motoristikirkkoa varten. Letka lähtee klo 13.30 kohti Lietoa.

Liedon seurakunnan sivut - motoristikirkko

Onko paikalle menossa orggilaisia? Itseäni tuo kristillinen puoli ei niin innosta ja sääkin on melko harmaa, mutta noin muuten olisi mukava lähteä ihmettelemään menoa.

meiltä lähti isäntä sinne, miun piti kyytiin lähteä mut on lapsenvahti ongelma ja ilmakaan ei näytä parhaalta.. jos(ja kun) siel kawan vihree z750 näkyy ni pankaa morjestaen
smile_org.gif

Nyt tuli tuokin jo 30. kertaa järjestetty tapahtuma nähtyä osallistujan vinkkelistä. Oli aika mukavaa ajella "suljetuilla" kaduilla letkassa kohti Lietoa. Itse palveluksen jätin väliin. Mukava kokemus vaikka sää oli hieman harmaa.

Oli pakko käydä vetämässä pieni lenkki sateessa ennen kotia ja löysin itseni kuraiselta soravellitieltä jostain paimion ja Liedon väliltä. Hauskaa oli.
thumbs-up.gif

Jeps, Kupittaalla ja Liedossa käytiin ihmettelemässä jo ties kuinka monetta kertaa. Melkein teki mieli kyseenalaistaa touhun mielekkyys, kun siinä kentällä tönötettiin ja kastuttiin läpimäriksi goreista huolimatta
baaa.gif

Kotimatkalla meinasi tulla meikäläisestä jauhelihaa kun Vahdon/Ruskon nurkilla oli aikas komia töyssy asfaltissa. Kävi tuuri että oli risteyskohta (eli paljon tilaa) ja sain pienellä vemputuksella pyörän takaisin hallintaan, olisin muuten mennyt cebarilla ihan rehellisesti pöpelikköön...

Sydän hakkasi aika kivasti tapauksen jälkeen
nixweiss.gif

Vahdon/Ruskon nurkilla oli aikas komia töyssy asfaltissa. Kävi tuuri että oli risteyskohta (eli paljon tilaa) ja sain pienellä vemputuksella pyörän takaisin hallintaan, olisin muuten mennyt cebarilla ihan rehellisesti pöpelikköön...

Sydän hakkasi aika kivasti tapauksen jälkeen  
nixweiss.gif
Jep, liekö sama töyssy johon mä kippasin cebarilla kolme vuotta sitten  
omg.gif
 (joo, on sielläpäin varmaan useampia, Vahdontiellä)
Mies ajo sitten vääntyneen ja erittäin jäykän kaasukahvallisen cebun kotiin ja mä ajoin miehen rykkösellä  
biggrin.gif
Ei siis käyny pahemmin, lonkka, ranne ja pää otti osumaa...

Niin ja sitten aiheeseen
smile_org.gif
Lähtisin kans mielelläni "tyttöporukkaan" ajelemaan. Miksei miehiäkin mukana, mut oma ukko ja viisi lasta on jo valmiiksi :peukut pystyyn:

Yksin tullu ajeltua, kun miehellä nykyisin vain ratapeli  
062802moto_prv.gif

Ilmeisesti mukavia ajokelejä tiedossa loppuviikosta  
smile_org.gif
Mahtaisko joku lähteä seuraks ajelee tässä joku päivä? Saa ihan vapaasti ilmoittautua  
biggrin.gif

(Nii nenna, jäi sit ne viime perjantain päristelyt päristelemättä, uus yritys?
smile_org.gif
)

Ilmeisesti mukavia ajokelejä tiedossa loppuviikosta  
smile_org.gif
Mahtaisko joku lähteä seuraks ajelee tässä joku päivä? Saa ihan vapaasti ilmoittautua  
biggrin.gif

(Nii nenna, jäi sit ne viime perjantain päristelyt päristelemättä, uus yritys?
smile_org.gif
)
Heiii, tänään olis tosi komee keli ja mahikset lähteä ajelemaan!! Kuka lähtee kaveriksi?? Ystävän piti lähteä, mut sil tuli sitten muuta
sad_orig.gif

Esim klo 16.30 eteenpäin olis passeli
sport05.gif

Minä voisin lähteä kierrokselle. Täytyy käydä vähän pesemässä tuota pärrää kun se on viimekertaisen kuravellipolun jälkeen aika härskissä kunnossa. Mistä seurue lähtee liikenteeseen? Kuka osaa hyviä reittejä?

Edittiä sen verran, että tuo 16.30 on hieman liian aikaisin. Ehkä 17.30 olisi itselleni sopivin...

Höh, hiljasta on
sad_orig.gif
No, mut tämä tyttö lähtee nyt kiertää ton Askainen-Mermasku plaa,plaa lenkin...Lupailin jo ukkokullalle, että pääsee rantaan mun mopolla
wink.gif
(klo18)

Ajelkaahan nätisti
062802moto_prv.gif

Mie lähen heti ajelee kun ukko on pessy pärrän ja vaihtanu kytkinvaijerin  
biggrin.gif
ei oo tullu piiiiiitkään aikaan käytyy ajamas,kyydis vaa kykkiny =/ Aahtelin tänää ehtool käydä ajaa tost vahdontietä paatisille, siit vaiks orikedon kautta oharille ja himaan...ei se kai niin pitkä lenkki oo mut käyn tsekkaa ku en oo ikinä kayny vahdolja jos ny joku tajus mitä lenkkiä oon suunitellu
biggrin.gif
kukaan halukas lähtee messiin?

Mie lähen heti ajelee kun ukko on pessy pärrän ja vaihtanu kytkinvaijerin  
biggrin.gif
ei oo tullu piiiiiitkään aikaan käytyy ajamas,kyydis vaa kykkiny =/ Aahtelin tänää ehtool käydä ajaa tost vahdontietä paatisille, siit vaiks orikedon kautta oharille ja himaan...ei se kai niin pitkä lenkki oo mut käyn tsekkaa ku en oo ikinä kayny vahdolja jos ny joku tajus mitä lenkkiä oon suunitellu
biggrin.gif
kukaan halukas lähtee messiin?
Mistä lähdet ja mihin aikaan? Tulen mukaan jos ehdin, pitää käydä pansiontien Motorinnin kautta vetämässä suurimmat kurat pois pyörästä...

Back